Sorteren

vakanties Todtmoos (Zwarte Woud)

Reviews over Todtmoos (Zwarte Woud)

Tweede thuis op rustige omgeving

Hetty en Rien
    16-8-2018

Mooie plaats op 850 meter hoog, met diversen winkeltjes .

Eten kan bij diverse Hotels,chinees restaurant of de pizzeria,uitgaan doe je boven edeka supermarkt net buiten Todtmoos

Goede busverbindingen naar steden in buurt of je af laten zetten voor een leuke wandeling.

15 jaar komen wij al in Todtmoos,en vervelen ons nooit

klein mooi stadje

Yvan De Visscher
    12-8-2018

voor niet wandelaars moet je al een eindje rijden om iets te bezien : vb Titisee ; Feldberg

mooie omgeving

Willeke
    19-2-2018

Mooie omgeving. lekker rustig . Toeristische omgeving om met de auto te ontdekken.

Toodtmoos is een leuk plaatsje.

Margriet
    3-2-2018

Toodtmoos is leuk maar weinig te doen, je hebt hier wel een auto nodig als je iets van de omgeving wilt zien, je kunt wel met de bus als je dit leuk vind.

Mooie omgeving!

Monique Gillich
    18-11-2017

Todtmoos is een zeer mooi en gezellige plaats. Wanneer je slecht ter been bent wordt het wat lastig aangexien er nogal wat hoogte verschillen zijn in dit dorpje. Er zijn mooie wandelroutes in de omgeving. Helaas hadden wij slecht weer, maar met de auto rijd je in een paar minuten door een zeer mooie omgeving.

Todtmoos (Zwarte Woud) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 85 reviews