vakanties Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Zeer goede camping

Birgit,
    5-8-2018

Wij hebben hier 5 dagen gestaan. Prachtig uitzicht! De camping was zeer schoon, ook de sanitaire voorzieningen en de douches. Genoeg wc's en douches. Ook de afwasruimte was groot. Je mocht gratis douchen, je hoeft geen muntjea te gebruiken en dat is erg fijn! De camping heeft een fijn strandgedeelte aan t water en een gazon aan t water. De eigenaar is een hele vriendelijke man en niks is teveel gevraagd. Het restaurant wordt verpacht aan iemand anders. Deze man was zeer onvriendelijk en t eten is niet te vreten. We hebben een klacht ingediend bij de camping eigenaar en die betreurt het ook. Hij is meteen in gesprek gegaan met de restaurant eigenaar. Wel fijn dat je serieus wordt genomen. Dus het restaurant is apart van het campinggedeelte !

Het sanitair is echt heel luxe.

Carina,
    30-7-2018

Mooie camping met diverse plaatsen qua grootte en schaduw. Ze hebben het hier in het nieuwste deel van sanitair begrepen. Een deurtje tussen het douchegedeelte en het aankleedgedeelte. Alles blijft mooi droog.

supermarkten wel een aantal km verder.

Aanrader

Hans Pollet,
    7-7-2018

Ben hier terug geweest, nadat ik er al eens stond enkele jaren geleden. Nog steeds de zelfde gezellige camping, redelijk rustig en mooi. Vind het nog steeds een aanrader, Wifi is niet gratis maar toch heel goedkoop. Wassalons zijn nu wel al uitgerust met een code waardoor je als je savonds laat toekomt en de receptie is niet meer open, je de code moet vragen aan andere mensen. Anders niks op aan te merken.

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek

6-6-2018

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek. Echt een aanrader. De onverharde weg ernaartoe is iets minder.

Ik geef 5 sterren, maar zou 4

18-5-2018

Ik geef 5 sterren, maar zou 4.5 willen geven. Twee kleine minpuntjes : geen minibar op de kamer, en bij het heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt, zou het nog een meerwaarde geven, als de broodjes van bij een "Echte Warme Bakker" zouden komen. Voor de rest,

zeer tevreden van het vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, en mooie ontspannings ruimte.

Een hotel om zeker terug te komen !!

Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) scoort een 9,4 uit 10, op basis van 104 reviews