Sorteren

vakanties Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Super gezellig stadje voor een middagje/avondje.

Rick de Koning
    22-5-2018

Een schitterend en vooral knus stadje aan een mooi meer. Absolute pluspunt waren de geweldige ingerichte winkeltjes! Alles qua souvenirs was hier te krijgen, van houten vogeltjes tot koekoeksklokken, écht alles was er! Er was zelfs een winkel waarbij de boven verdieping compleet was ingericht met Kerst accessoires, erg gezellig! Bij het meer kon je varen (erg duur) en zwemmen, voor de rest geen bijzondere activiteiten. Leuk om een middagje/avondje naartoe te gaan. Een echte aanrader!

Fantastisch mooi omgeving

Toon
    30-5-2017

Het is een ontzettend mooi gebied met voor NL begrippen hoge bergen. Het stadje Titisee Neustadt is erg op het Toerisme gericht. Veel, heel veel souvenirwinkels met heeeeeeeeeeeeeeelveel koekoeksklokken. Fijne eetgelegenheden tegen een zeer schappelijke prijs. Vriendelijke mensen.wij gaan in september zeker nog eens voor een paar dagen naar de titisee. De regio is een echte aanrader.

Mooi plaatsje

Hiemstra
    19-2-2017

Een klein, knus, toeristisch plekje. Er zijn een aantal campings te vinden aan het meer. Het meer is lekker om in af te koelen en leuk om omheen te wandelen.

Een prima plek om vanuit hier meer van het zwarte woud te zien.

Eenmailig kleine week geweest en alles gezien

CdB
    11-2-2017

Mooie omgeving leuke uitstapjes gemaakt, de watervallen waren mooi. Zwemmen in het meer was mogelijk, ook een buitenzwembad en bij slecht weer is het Zwembadparadijs een aanrader. (onder de 16 mag je niet overal in dat is jammer)

Romantisch stadje aan het meer

Erik Schothans
    6-10-2016

Een gezellig stadje aan de Titisee. Veel terrassen en hotels en een prachtig uitzicht over het meer. Een prima uitvalsbasis voor lange wandelingen en spannende fietstochten door het zwarte woud van het Hochschwarzwald.

Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 104 reviews