Reviews over Tennenbronn (Zwarte Woud)

Prima!

Sander
    11-9-2018

Prima vakantiepark met particulier te huren huisjes. Wij hadden een Winnetou huisje en dat is prima voor z'n 4en. Het is een 6 persoons huisje, maar ik kan me voorstellen dat dit wel wat krap wordt op de 2 slaapkamers boven. Beneden een fijne grote woonkomer met zithoek en eettafel. Verder buiten een heerlijke veranda over de hele breedte.

Op het park zelf komt elke morgen een bakker voor verse broodjes, maar deze is best prijzig. Je kunt ook even naar Tennenbronn zelf rijden, daar zit een heerlijke bakker.

Het zwembad is niet van het vakantiepark zelf, maar van de gemeente en is net buiten het park. Lopen kan, het is echter wel een vrij steile klim terug.

De mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving genoeg te doen, ook bij wat minder weer. Aanrader is Park der Zeiten in Schramberg. Heerlijk voor kleine kinderen en vrij entree.

Al met al gewoon prima of vakantie te vieren, wij komen nog wel eens terug

Herhaling vatbaar!

Amy Hicks
    31-8-2018

De park is vrij rustig en heerlijk hoog de bergen in. Onze huis was schoon en netjes toen we aankwamen en, godzijdank, het had een super bedankt!! Geen plastic mattrass, gewoon een lekker bedje.

Onze keuken was vol met alles wat we nodig hadden.

Helaas was er een miscommunicatie over beddengoed en uiteindelijk moesten we €85 betalen voor een paar dagen gebruik. Niet blij mee maar de klantenservice via de telefoon waren super vriendelijk en hulpzaam. We hopen voor een positieve uitkomst.

De broodkraam op het park is heerlijk maar vrij duur, maar geld waard!

Ja, je moet lopen naar het zwembad maar het is niet zo ver en je kan een beetje bewegen!!

In de buurt zijn leuke stadjes en dorpjes. Ga zeker een rondje rijden in je auto!

De park heeft ook een schattige speeltuin voor je kids en wat skelters voor de oudere kinderen (en stoere ouders!) Heerlijk.

Rustig park met mooie schone huisjes

Anoniem
    23-8-2018

Mooie huisjes in een prachtige rustige omgeving. Gezellig ingericht huisje (nr. 16) met alles erop en eraan. Wasmachine en wasdroger zijn van de eigenaren en mochten (terecht) niet gebruikt worden. Wel met Senseo en afwasmachine. Hele complete keuken. 2 slaapkamers met in totaal 7 slaapplekken! Verzorgd park. Van 8.00 tot 10.00 kan je bij een broodkar verse broodjes halen. Er is een speelveld met trampoline en skelters. Verder weinig voor jonge kinderen. Er liggen 2 tennisbanen, maar die zijn verwliderd, zonde! Er was een winkeltje, maar dat staat te koop. In het dorp zit een lekkere bakker en supermarkt. In Schramberg zitten Aldi, Lidl en Kaufland bij elkaar. Vooral Kaufland heeft alles dat je nodig hebt.

Kortom, als je van rust en gezelligheid houdt, is dit een ideaal park voor een goede prijs. Wij hadden rechtstreeks bij het park geboekt.

Heerlijk tot rust komen in dit vakantiepark.

Familie blom
    16-8-2018

Heerlijk even tot rust komen in tennenbron. Na een drukke camping in Italië. We zien de kinderen weer:)). We hadden een heel goed huisje...netjes alles erbij. Hoeft eigenlijk alleen kleren mee te nemen. Verder alles aanwezig....zelfs kruiden / schoonmaak spullen echt aan niks ontbreekt het. Eigen internet in het huisje, super. Zelfs smart tv waardoor we konden netflixen. Huisje numner 13 aanrader. Op het park kun je lekker eten. Er is niet zoveel op het park voor de jeugd. Maar vonden wij niet zo erg. Wandelen mooie omgeving...schramberg leuk om even heen te gaan. Straatsburg erg de moeite waard om heen te rijden. Restaurants sluiten optijd...niet gewend als je uit Italië komt. Verder mooi / net park met vriendelijk personeel. We komen nog een keer terug en hopelijk in huisje nummer 13.

Heerlijk bij tanken!

Familie de W.
    11-5-2018

Toen wij hier waren was het ongelofelijk stil/rustig. Heerlijk! Maar misschien kwam dit omdat de schoolvakantie nog niet begonnen was in Duitsland. Het is hier erg gemoedelijk en voelt als thuiskomen. Wij hadden via Tennenbronn geboekt en hadden een particulier huisje met meer dan van alle gemakken voorzien en brandschoon. Wel is het interieur erg gedateerd maar netjes en duitse gezelligheid. Niks mis mee! Let welo op.. t buitenzwembad is buiten t seizoen niet open, informeer hier eerst naar.. onze dochters waren teleurgesteld. Solemar thermen heeft alles goed gemaakt.. een heuze aanrader.. niet duur... en maar een half uur rijden. Lidl Aldi en Kaufland een kwartier met de auto. Veel wandelroutes en veel te doen in de omgeving. Freiburg viel ons tegen qau winkel aanbod. Heerlijke tijd gehad!!

Tennenbronn (Zwarte Woud) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews