We hebben een aantal aanbieders voor Simonswald voor je op een rij gezet:

Reviews over Simonswald

Geweldig verblijf

Ben,
    27-10-2018

Ons verblijf op de Wehrlemartinshof was een aangename verrassing. Een oase van rust in een prachtig en ruimtelijk appartement. Een vriendelijke gastgever die altijd voor je klaarstaat. Vooral het balkon met fantastisch uitzicht is alleen al de moeite waard. Het was op loopafstand van het dorpje met diverse prima eetgelegenheden. Wandelen in de natuur vanaf de voordeur en een gratis openbaar vervoer kaart biedt vele mogelijkheden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastiche!!

Linda Guilonard,
    23-9-2018

Het was een fantastische plek om even helemaal te rust te komen. Geweldig uitzicht!! En een super gezellige gastvrouw. Wij hebben een mooie week gehad. Met veel tips van de gastvrouw hebben we alle leuke plekjes uit de omgeving bezocht. We gaan zeker snel terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Centraal gelegen voor natuurliefhebbers.

W. de Jong,
    21-9-2018

Kleinschalige camping met persoonlijke aandacht. Camping ligt centraal in een prachtig natuurgebied en op loopafstand naar het dorp. De eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken. De meeste plaatsen liggen op een helling maar de eigenaar helpt je ter plekke. Ook is het sanitair keurig en wordt goed schoon gehouden . Door de ligging is het een ideale plaats om te wandelen. Her en der zijn er ook vrijliggende fietspaden maar gezien de hoogteverschillen is het aan te bevelen een elektrische fiets of sportfiets mee te nemen.

Gereisd met partner in september 2018

Subliem

Anja,
    19-9-2018

Top appartement op een fantastische plek.

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig!

Fam. Koldenhof,
    24-8-2018

Kleinschalige camping, Nederlands animatieteam, schoon en nette toilet en douche eenheden, mooi (gratis) gemeentezwembad op loopafstand, geweldig uitzicht.

Het enige minpunt zijn de kleine plekken, hierdoor zit je relatief dicht op elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Simonswald scoort een 8,7 uit 10, op basis van 57 reviews