• Type accommodatie

• Waardering

19 accommodaties in

Simonswald

Reviews over Simonswald

gemoedelijk dorpje in lieflijk dal

S. Tuinman, 8-3-2017
    Leuke plaats als je van natuur en wandelen houdt. Het is hier niet heel toeristisch, maar er is wel een goede konditorei die daardoor zéér voordelig is.

simonswald we waren er meer dan 27 keer

jan vanhulle, 5-9-2016
    Simonswald is en blijft onze topbestemming, minstens éénmaal per jaar rijden we ernaartoe, wij komen in een landschap terecht die we aan onze noordzeekust niet kennen, mooie glooiende landschappen heel veel groen, en meestal mooi zomers weer. Meer en meer leren we ook de plaatselijke gebruiken en mensen kennen, allemaal harde werkers en met dezelfde verwachtingen van het leven als wijzelf. O ja feesten kunnen ze hier als de besten, het dorpsfeest is echt iets speciaal, elke vereniging heeft zijn eigen specialiteit dat alles omringd met muziek op de buhne, ook in de herfst kun je van de diverse kleuren genieten en lekker wandelen, rustige langzaam op of aflopende paadjes, niet al te lastig ook voor ongeoefende wandelaars te doen, netjes bewegwijzerd. Volgend jaar? dan gaan wij terug....

Leuk dorp, mooi gelegen!

Jos, 7-10-2015
    Dorp biedt genoeg voor leuke vakantie. Wandelen, leuke speeltuin, diverse restaurantjes en een pizzaria. Zwembad is helemaal top! In het dorp een kleine, maar goed verzorgde supermarkt. Ook twee bakkers waar je lekker brood en broodjes kunt krijgen.

mooie omgeving

marcel vereijken, 21-7-2015
    prima dorp met fijne bakker, restaurants, zwembad en voetbalveld

Leuk dorpje

Tanja van Westen , 11-5-2015
    Leuk dorpje, mooie omgeving, bergen alle kanten. leuke restaurantjes, lekkere bakker en prachtig zwembad
Simonswald scoort een 8,4 uit 10, op basis van 54 reviews