We hebben een aantal aanbieders voor Schluchsee voor je op een rij gezet:

vakanties Schluchsee

We hebben een aantal aanbieders voor Schluchsee voor je op een rij gezet:

Reviews over Schluchsee

Heerlijk genieten in het zwarte woud.

Marian,
    9-1-2019

J en g zijn de nederlandse eigenaren van dit geweldige pension zij zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Door de hochschwarzwaldcard heb je zeer veel gratis activiteiten te doen. Wij gaan meestal een dag of 4/5 maar ook langer zul je je hier kunnn vermaken. Wij kennen er intussen de weg en genieten altijd. Ook de restaurants weten wij inmiddels te vinden.

Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch!

Greetje,
    8-8-2018

Prachtige omgeving! Zeer gastvrij! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

leuke vakantie

heidi,
    8-8-2018

kamer was heel mooi, spijtig geen wifi in kamer alleen aan de receptie, eten basis en voor kinderen een kleinere portie als volwassenen, geen andere keuze. ontbijt ook basis , schappelijke prijzen voor de drank, weinig parking aan de deur van het hotel, wel super omgeving, en vriendelijke bediening.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima hotel

Edith,
    5-8-2018

Zeer schone kamer, lekker geslapen. Fijne warme douche.

We hadden een kamer aan de zijkant van het hotel met zicht op een dak tegen de achterzijde van een reclamebord. Dat was zonde, want een etage hoger hadden we zicht gehad op het meer.

Ontbijt was goed verzorgd. Diner was eenvoudig, maar goed klaargemaakt met goede producten.

Personeel was niet vriendelijk, maar ook niet onvriendelijk. Voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur. Loopafstand naar het centrum van Schlucksee en het meer. Prachtige omgeving om te wandelen/fietsen. Ook leuk met kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Veel te kort

Paul en Nancy,
    3-1-2018

Mooie B&B in een rustige omgeving waar gezelligheid en huiselijkheid troef is. Het eten dat gastvrouw Cindy serveert restaurantkwaliteit. het enige nadeel is dat we steeds weer naar huis moeten. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2017
Schluchsee scoort een 8,1 uit 10, op basis van 37 reviews