Meersburg am Bodensee

We hebben een aantal aanbieders voor Meersburg am Bodensee voor je op een rij gezet:

vakanties Meersburg am Bodensee

Reviews over Meersburg am Bodensee

Heel mooi en rustig

Casper
    20-10-2017

Heerlijk ontspannen genieten in het pitoreske Meersburg. Wij zaten in Hotel "zum Bengel" midden in het stadje. Jammer dat ons hotel met terrasje niet elke dag geopend was. Er was wel elke dag vers ontbijt wat heel kompleet was. Het terras was maar enkele dagen per week open. Toch hebben wij besloten nooit meer in dat hotel te verblijven. We moesten heel veel trap lopen om in onze kamer te komen. Direkt boven het restaurant was een appartement. Te groot en te duur voor ons. Daarboven lagen de kamers. Jurgen, de eigenaar, is een vriendelijke man, die alles voor zijn gasten over heeft. Hij kan ontzettend goed koken. Altijd in voor een gezellig praatje samen met zijn vrouw.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie omgeving en slechte Horeca.

John
    1-9-2017

Mooie fietsroutes. Met veerboten kun je alle kanten op. Drukke toeristenplaats. Dat heeft in het hoogseizoen als nadeel dat de dienstverlening en de kwaliteit van het eten in de restaurants ver onder de maat was.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oude dorpskern met vele vakwerkhuizen

Madeleine-C2
    16-2-2016

Als ik in ergens rondom de Bodensee ben ga ik altijd naar even naar Meersburg met zijn prachtige oude binnenstad. Mooie vakwerkhuizen staan hier, de oude stadspoort en de geweldige uitzichten over het meer. De oude burg en het nieuwe slot is zeker een bezoekje waard. Vanhier kan je ook met de ferry naar Konstanz of met de boot naar Mainau of andere plaatsen aan het meer. Meersburg ligt tegen een heuvel dus sommige stukken gaan stijl omhoog of omlaag wat als je moeilijk ter been bent problemen kan geven, Je kan wel eerst boven bekijken. Met de auto eromheen naar beneden en daar verder gaan langs de winkelstraat en boulevard.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bodensee echt een aanrader!

Eric Bervoets
    3-8-2015

Een van de grootse meren in Europa op de grens van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Palmbomen, mild klimaat, verkoeling op het meer en mooie uitstapjes naar o.a. Arbon, Lindau en Bregenz. Echt aan de voet van de Alpen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dagje Meersburg...

Marie- Josee en Bert
    26-6-2012

Op de fiets naar Meersburg... stadje en kasteel/ burcht bezocht. In één woord geweldig... Centrum echt internationaal geörienteerd en burcht is gewoonweg TOP. Wat men daar bewaard heeft en uitstald overtreft echt al je verwachtingen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Meersburg am Bodensee scoort een 8,8 uit 10, op basis van 29 reviews