• Type accommodatie

Meersburg am Bodensee

Reviews over Meersburg am Bodensee

Heel mooi en rustig

Casper, 20-10-2017

Heerlijk ontspannen genieten in het pitoreske Meersburg. Wij zaten in Hotel "zum Bengel" midden in het stadje.

Jammer dat ons hotel met terrasje niet elke dag geopend was. Er was wel elke dag vers ontbijt wat heel kompleet was. Het terras was maar enkele dagen per week open.

Toch hebben wij besloten nooit meer in dat hotel te verblijven. We moesten heel veel trap lopen om in onze kamer te komen. Direkt boven het restaurant was een appartement. Te groot en te duur voor ons. Daarboven lagen de kamers. Jurgen, de eigenaar, is een vriendelijke man, die alles voor zijn gasten over heeft. Hij kan ontzettend goed koken. Altijd in voor een gezellig praatje samen met zijn vrouw.

Mooie omgeving en slechte Horeca.

John, 1-9-2017

Mooie fietsroutes. Met veerboten kun je alle kanten op. Drukke toeristenplaats.

Dat heeft in het hoogseizoen als nadeel dat de dienstverlening en de kwaliteit van het eten in de restaurants ver onder de maat was.

Heel mooi oud dorpje.

Yvette, 15-4-2017
    Het marktje is heel leuk, bij proeverijen kun je heerlijke broodjes, hapjes en fruit krijgen.

Oude dorpskern met vele vakwerkhuizen

Madeleine-C2, 16-2-2016
    Als ik in ergens rondom de Bodensee ben ga ik altijd naar even naar Meersburg met zijn prachtige oude binnenstad. Mooie vakwerkhuizen staan hier, de oude stadspoort en de geweldige uitzichten over het meer. De oude burg en het nieuwe slot is zeker een bezoekje waard. Vanhier kan je ook met de ferry naar Konstanz of met de boot naar Mainau of andere plaatsen aan het meer. Meersburg ligt tegen een heuvel dus sommige stukken gaan stijl omhoog of omlaag wat als je moeilijk ter been bent problemen kan geven, Je kan wel eerst boven bekijken. Met de auto eromheen naar beneden en daar verder gaan langs de winkelstraat en boulevard.

Bodensee echt een aanrader!

Eric Bervoets, 3-8-2015
    Een van de grootse meren in Europa op de grens van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Palmbomen, mild klimaat, verkoeling op het meer en mooie uitstapjes naar o.a. Arbon, Lindau en Bregenz. Echt aan de voet van de Alpen.
Meersburg am Bodensee scoort een 8,9 uit 10, op basis van 29 reviews