We hebben een aantal aanbieders voor Mannheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Mannheim

Ondergewaarde stad

Wim Houweling,
    11-6-2012

Ik heb Mannheim ervaren als een compacte, sfeervolle en veilige stad met veel groen (bijv. Luisenpark en Friedrichsplatz bij de beroemde watertoren), goed winkelaanbod en ook ondanks bombardementen nog historie: weer opgebouwd Residenzschloss & Jesuitenkirche, , Rathaus enz.

Omgeving van Mannheim ook veelzijdigen goed bereikbaar: Heidelberg, Neustadt in wijngebied, waar je ook kunt wandelen.

In het iets zuidelijk van Mannheim gelegen Schwetzingen bevindt zich het Schloss Schwetzingen met geweldige tuinen met allerhande thema's: oa. een moskee.

Er werden ook de nodige bruidsreportages gemaakt toen ik er was!

Stadje zelf is ook zeer sfeervol en het slot staat echt centraal!

Heel mooi daar!

Gereisd alleenreizend in juni 2012

stad aan de Neckar

Conny,
    23-4-2012

Door het centrum van Mannheim stroomt de Neckar. Langs de oevers kun je lekker wandelen. In de stad vindt je wat mooie oude gebouwen en vanuit de Fernsehturm heb je een mooi uitzicht over de stad en de omgeving.

Gereisd met vrienden in september 1990

Zeer de moeite waard

Léon en Marjo,
    2-8-2010

Drie dagen in Mannheim doorgebracht.Het fraaie Louisepark, het zeer uitgebreide centrum met een groot winkelaanbod, maar ook de straten met de statige panden maken het de moeite waard om Mannheim te bezoeken. De uitgezette fietstocht naar Heidelberg via de Neckarradweg is ook zeker aan te bevelen. (ong. 50 km heen/terug en niet zwaar) . O.a. gegeten bij het jap. restaurant in het biocentrum (midden in het centrum). Was erg goed en niet duur.

Gereisd met partner in juli 2010

het was in een woord top

Mevr. J Clement,
    9-10-2009

Ik heb een Rijnreis gemaakt met de Rembrand van Rhijn en alles was tot in de puntjes verzorgd. Mijn grote bewondering gaat uit naar het personeel die alles deden om het de passagiers naar de zin te maken. Ook de zorg voor de ouderen passagiers was geweldig, wat ze wel niet over hadden voor ons was enorm. Ze hebben lopen sjouwen met rollators en rolstoelen en ook nog een keer een brancard op een heel klein en smal trapje dat was echt top. Ik kan niet anders zeggen dat we een ontzettende leuke, gezellige en fantastiche vakantie hebben gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2009
Mannheim scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews