We hebben een aantal aanbieders voor Kirchzarten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kirchzarten voor je op een rij gezet:

Reviews over Kirchzarten

jan westerhof,
    31-10-2018

Prachtig mooie en gezellige camping

de plekken voor en in het midden zijn wat hutje mutje en dicht op elkaar achterin is dit een stuk beter en met het mooie uitzicht op de bergen.

Sanitair was perfect en er werd een hele dag hard gewerkt om dit zo te houden

In omgeving is zeer veel te doen en met de gratis konuskaart kun je ideeal vrij reizen in het zwarte woud.

Ook het zwembad was ideeal en schoon en genoeg te doen

Voor ons een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping

J.Roelofs,
    7-9-2018

Nette goed onderhouden camping. Mooie moderne ruime en schone sanitair. Vriendelijke receptie. Centraal gelegen . Gratis toegang tot openbaar zwembad wat pal aan ingang camping ligt .leuk dorpje op loopafstand waar voldoende inkoop mogelijkheden zijn. Startpunt van meerdere MTB routes.

Gereisd met partner in augustus 2018

Teleurstellend

Sandra Carpentier,
    7-9-2018

Wij hadden 1 nacht gereserveerd op deze camping. Bij aankomst werden wij vriendelijk onthaald en werd ons een plaats aangewezen. Toen we bij deze plaats aankwamen stond er een auto met aanhangwagen van een vaste gast. De eigenaar was nergens te bespeuren. Dan hebben we maar zelf voorgesteld aan het onthaal om iets verder op een andere "vrije" plaats onze caravan te plaatsen. We stonden tussen allemaal vaste verouderde caravans. Ok, we bleven maar 1 nacht maar we hadden de intentie om in de toekomst daar nog terug te komen als de camping ons beviel. Het sanitairgebouw was wel super en heel proper. De eetmogelijkheden op de camping zijn niet uitgebreid.

Het restaurant is basic maar goed.

Kortom, omwille van slordige indruk en het wirwar van plaatsen, geen camping voor ons.

Gereisd met partner in september 2018

Goed gelegen in Schwarzwald

Luc Lybaert,
    3-9-2018

Plaatsen kort bij elkaar. Fantastisch sanitair en leuk zwembad. Resto kan beter.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goede , nette camping

1-9-2018

Goede , nette camping. sanitair heel mooi en schoon ( net nieuw). leuk openbaar zwembad direct bij ingang camping (gratis). goede centrale ligging voor veel leuke uitjes.

Gereisd anders in augustus 2018
Kirchzarten scoort een 6,7 uit 10, op basis van 36 reviews