Friedrichshafen

We hebben een aantal aanbieders voor Friedrichshafen voor je op een rij gezet:

vakanties Friedrichshafen

We hebben een aantal aanbieders voor Friedrichshafen voor je op een rij gezet:

Reviews over Friedrichshafen

Mooie gezellige kleinschalige camping.

Gerda en zoon,
    9-9-2018

Mooie gezellige kleinschalige camping. Enige nadeel is de ligging aan de doorgaande weg, wel afgescheiden door een dikke heg. De ligging aan het meer is geweldig, grote ligweide en zandstrand. Nieuw sanitair, met de allernieuwste snufjes, wat water verbruik betreft. Leuk restaurant en broodjes service.

Gewoon een heerlijke overzichtelijke camping. En betaalbaar!

Gereisd met partner in september 2018

17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Slecht geslapen

Norbert,
    23-10-2016

Ruime luxe en schone kamer. Uitgebreid ontbijt.

In het donker toch wel even moeilijk te vinden omdat de navigatie op een gegeven moment niet verder aangaf. Nog net op tijd om de laatste parkeerplaats achter het hotel te pakken.

Kamer aan straatkant boven ingang. Rumoerig door rokersplek 's avonds en

's ochtends weer vroeg wakker door de kerkklokken.

Genoeg restaurants in de nabijheid van het hotel.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Midden in het centrum en toch rustig

P,
    30-9-2016

Het hotel ligt middel in het oude centrum, maar dankzij de zeer dikke ramen is het lekker rustig op de kamers en dankzij de airco is de kamer nooit te warm. De kamers zijn modern ingericht, ruim en schoon met goede bedden, de kussens zijn wat aan de dunne kant. Op de kamer staat een waterkoker om koffie en/of thee te zetten. Badkamers zijn net als de kamers modern en schoon.

Het ontbijtbuffet is goed, op populaire tijden kan het echter lastig zijn om een plekje te vinden, het restaurant is ruim, maar niet groot genoeg om alle gasten in één keer te kunnen laten ontbijten. De tijden om te ontbijten zijn zeer ruim, en het eten wordt gedurende het hele ontbijt op tijd aangevuld.

Vanuit het hotel loop je zo de oude stad in waar je veel restaurants kunt vinden voor het diner, je bent binnen tien minuten bij de haven om met de boot andere plaatsen aan het meer te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2016
Friedrichshafen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews