Sorteren

vakanties Freudenstadt

Reviews over Freudenstadt

Mooie stad, heerlijke grote terrassen,top.

Familie Deckers
    12-9-2017

De ligging van de binnenstad,makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Gezellig shoppen en mooie winkels maar ook erg veel te zien en te bezichtigen. Aanrader voor Kirschtorte en Kaffee.

Zelfs een wiskey winkel om te proeven,super leuk.

Leuk, gezellig stadje

Femke
    1-8-2017
    Freudenstadt is een gezellig stadje maar op een uurtje heb je het er wel gezien. Er zijn vele winkels en terrasjes en ook een soort kathedraal dus het is wel zeker de moeite om eens een bezoekje te brengen.

Dormero Freudenstadt----- nooit meer

Pjotr
    7-7-2017
    Maar de omgeving vergoedt veel . Schwarzwalder hoehestrasze met Mummelsee . Freudenstadt zelf met rondrit met treintje. Diverse terrasjes. Vraag documentatie op voor je gaat.

Goed!

Bertha Meijer
    12-3-2017
    Goed: Cultuur,sfeer zoorg voor natuur.
Freudenstadt scoort een 8 uit 10, op basis van 77 reviews