vakanties Freudenstadt

Reviews over Freudenstadt

Prima hotel, niet duur en alles wat je wil.

Engels Ronny,
    12-10-2018

Alles was prima, Prijs/Kwaliteitsverhouding is OK, dan ook 3-sterren hotel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam als je ze zelf vriendelijk behandeld natuurlijk.

Uitgebaat door een Rus maar die spreekt wel Duits en is een entertainer aan de bar als je hem aanspreekt word hij zowat je vriend.

Eten is geen "Haute Cuisine" maar daar heb je ook niet voor betaald, trouwens je kan A la carte eten en er is eten in overvloed via een banket, voor ieder wat wils.

Kamers zijn onderhouden, elke dag gereinigd en indien nodig nieuwe lakens en handdoeken.

Zeer tevreden over dit 8-daags verblijf en ik kom terug.

Fantastisch hotel

Jan Uten,
    6-10-2018

Hou je van rust, stilte, natuur, wandelen, lekker eten, uiterst vriendelijke bediening, prachtige en ruime kamers, groot zwembad, sauna’s, ... dan moet je hier zijn.

Geweldig

Mariska,
    21-9-2018

Begin september 4 nachten hier verbleven, een geweldige camping! Vooral het sanitair was ongelooflijk mooi. Fijn personeel, lekker eten, mooie ruime plekken, prachtige omgeving. Geen minpunt te bedenken, een absolute aanrader!

Prima camping, behulpzame en aardige eigenaren

Ruud,
    8-9-2018

Prima camping voor 1 a anderhalve week. Omgeving mooi. Freudenstadt is leuk. Weinig last gehad van de weg, ondanks dat we er vlak achter stonden.

Leuke camping voor max twee weken.

Brechje,
    28-8-2018

Diverse wandelroutes vanaf de camping. De meeste langer dan 5 km. Je krijgt voor de duur van je verblijf vrij reizen met trein en bus in de regio. Je kan dan bijvoorbeeld lopend naar Freudenstad en met de bus terug. Douchen zonder munten! Erg behulpzaam bij de receptie, de meeste medewerkers spreken Nederlands. Twee á drie keer per week wordt er een activiteit georganiseerd door de camping. Folders van uitstapjes veelal richting Freudenstad. Het blote voetenpad in Dornstetten is ook leuk, er is daar ook een klimpark. Het stadje Dornstetten lijkt ook leuk te zijn. Geen tijd meer voor gehad. In die buurt ook een bordje met 'Vakwerkstraat', deze niet gevonden door tijdsdruk. Hierover meer via een andere melding op zoover.

Bij diverse plekken tot de helft omgezaagde bomen. Waarschijnlijk om meer licht te creëren, maar staat een beetje armoedig. Zwembadwater koud, er mag niet in gespeeld worden. Groepen mensen die er al x aantal jaar komen

Freudenstadt scoort een 8,2 uit 10, op basis van 78 reviews