Freudenstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Freudenstadt voor je op een rij gezet:

vakanties Freudenstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Freudenstadt voor je op een rij gezet:

Reviews over Freudenstadt

Mooie stad, heerlijke grote terrassen,top.

Familie Deckers,
    12-9-2017

De ligging van de binnenstad,makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Gezellig shoppen en mooie winkels maar ook erg veel te zien en te bezichtigen. Aanrader voor Kirschtorte en Kaffee. Zelfs een wiskey winkel om te proeven,super leuk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk, gezellig stadje

Femke,
    1-8-2017

Freudenstadt is een gezellig stadje maar op een uurtje heb je het er wel gezien. Er zijn vele winkels en terrasjes en ook een soort kathedraal dus het is wel zeker de moeite om eens een bezoekje te brengen.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad

Richard,
    18-2-2017

Freudenstad heeft een mooi centrum met een groot plein. Vanaf dit plein kun je voor weinig geld met een treintje rondrijden. Dan zie je meer van freudenstad. Veel wandel mogelijkheden in de omgeving. Ook goed te doen met kinderen. Ook in omliggend gebied vel te zien.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad.

Wessel,
    1-6-2015

Freudenstadt is een leuke plaats en ligt in een mooie omgeving. Er is genoeg te zien. Als je het vlakke hollandse land gewend bent dan is het gebied niet geschikt om te fietsen. Daar komt wat meer bij kijken in dit gebied

Gereisd met vrienden in mei 2015

Must've been and seen for those who enjoy nature!

Springmuis,
    20-3-2015

A lot, and I mean, a lot, of hiking routes in the neighbourhood; from easy and short until complete hiking trips for a day! A large diversity in surroundings. Freudenstadt itself is not that impressive, but good enough to spend an afternoon and do some shopping. I went to Stuttgart as well, which is do-able in a day and which I would recommend!

Gereisd alleenreizend in augustus 2014
Freudenstadt scoort een 8,2 uit 10, op basis van 78 reviews