Sorteren

vakanties Freiburg (im Breisgau)

Reviews over Freiburg (im Breisgau)

te duur voor de kwaliteit vd kamer

hjongerhuis
    18-6-2018

kamer en douche erg klein, airco werkte niet goed, erg duur in verhouding tot de kamer! ontbijt en personeel bij ontbijt goed! gunstige ligging in centrum

Prima

Saldebo
    20-9-2017

Je moet goed kunnen manoeuvreren met een camper. Krappe plaatsen. Personeel zeer behulpzaam. Sanitairgebouw heel goed. Bij regen plaats modderig. Freiburg met de fiets gaat prima. Prachtstad. Kortom: moeite waard.

Zeer nette camping met helaas (te) kleine plekken

Milko
    27-8-2017

We hebben hier één nacht gestaan, op doorreis vanuit Italië naar Nederland. De camping is goed bereikbaar en prima als doorreiscamping of als Freiburg wordt bezocht.

Het sanitair is echt in topstaat, erg nieuw! De gehele camping is goed onderhouden en ziet er goed verzorgd uit. Wij hadden voor 1 nacht een erg kleine plek en ook de rest van de camping had niet veel grote plekken, erg jammer voor zo'n goed verzorgde camping...

Op 5 minuten lopen kan een erg leuk restaurant aan een meertje worden gevonden.

Fijne overnachtingscamping!

Bas en Sas
    29-7-2017

Camping gebruikt voor overnachting. Wij arriveerden rond 16.00 uur en er was nog volop plek op het doorreisgedeelte. Intake door jong stel. Duidelijke uitleg over de tijden en regels. Regels waren overigens niet anders dan op andere campings. Ons werd een ruime plek toegewezen, waarbij de auto aan de caravan gekoppeld kon blijven. Ivm het slechte weer in die nacht, geen overbodige luxe. De camping ligt rond een meer waar in gezwommen kan worden. Op een apart gedeelte kan men met behulp van een kabelbaan (dus geen motorboten) waterskieen. Was leuk om naar te kijken. Bij het doorreisgedeelte stond een klein toiletgebouwtje. Deze was schoon. Op ongeveer 150 meter lopen stond het grotere toiletgebouw. Volgens ons was het allemaal nieuw. Ik telde bij de "heren" zeker 10 douches met lekker warm water en deze waren net als de toiletten ruim en schoon. Bij de kiosk nabij de receptie was een klein terras voor een biertje of fris en daar kon je brood bestellen wat de volgende ochtend vanaf 08.00 uur opgehaald kon worden. Wij hebben 's avonds lekker gegeten in het restaurantje naast de kiosk. Goed voor een eenvoudige maaltijd (friet met schnitzel oid) tussen 10 en 15 euro. Bij camping, kiosk en restaurant alleen vriendelijke en gastvrije medewerkers getroffen. Geluid van de snelweg op de achtergrond aanwezig, maar wij hebben er geen last van gehad. Het grote voordeel is natuurlijk dat je weer snel op de snelweg zit. Wij geven deze camping een dikke voldoende en zullen bij gelegenheid weer op deze camping overnachten. Prijs: caravan, 2 volw., electr. 25 euro.

Tussenstop camping.

E.Elenius
    14-7-2017

Vlakbij de snelweg en bij meer. Voor een nacht prima. Vooraan is ook voor trekkers en achteraan vaste campinggasten. Wel wat gedateerd maar redelijk schoon. Zijn wel van de regels. Denk om de mittagsruhe tussen 13 en 15 uur. Erg belangrijk daar. Voordelig geprijsd. Broodjes zijn s' morgen af te halen. Restaurant nivo snackbar. Auto kan aan de caravan blijven. Prijs prima.

Freiburg (im Breisgau) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 52 reviews