We hebben een aantal aanbieders voor Creglingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Creglingen

Rustig maar gezellig dorpje

Karo Merveilles,
    16-10-2013

Ideale uitvalsbasis voor wie de bovenste helft van de romantische strasse wil bezoeken. Alle winkels voor handen, klein maar sfeervol dorpje met een eigen toeristische dienst, supermarkten, bakker (ook open op zondag!), slager, .... Kortom al wat je nodg hebt.

Niet de grote uitgangsbuurt maar ideaal voor mensen die graag genieten van een mooie omgeving en rust en die toch graag alles dichtbij hebben

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtig stadje met een mooie kerk

Madeleine,
    8-10-2009

Creglingen ligt aan de Romantische Strasse route, met al zijn middeleeuwse stadjes, die we dit jaar bezoeken in het mooie Tauberdal. Hier hebben we in de Herrgottskirche met het prachtige houten Maria-altaar van Tilman Riemenschneider bekeken. Het is werkelijk een kunststuk. Ook hier in de stadskern fraaie vakwerkhuizen. Je kan hier ook heerlijk wandelen in de omgeving en het park Munstersee. In de omgeving liggen aan de route Würzburg, Tauberbischofsheim, Weikersheim, Bad Mergentheim, en het prachtige middeleeuws stadje Rothenburg a/d Tauber die de moeite waard zijn om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 1985
Creglingen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 10 reviews