Sorteren

vakanties Baiersbronn (Zwarte Woud)

Reviews over Baiersbronn (Zwarte Woud)

Super fantastisch volgend jaar weer.

Ger Valk
    4-11-2018

Het is een fijn hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding een goede gastheer .

Een goed ontbijt en afwisselend diner.

De kamers zijn schoon en worden ook iedere morgen schoongemaakt.

Mooi hotel.

Cees
    29-10-2018

Mooi hotel op een goede locatie. Prima schone en ruime kamers. Ontbijt en diner goed.

een verblijf in Hotel Rappen is een prima keuze

Arie en Marijke van der Hel
    2-10-2018

Wij werden vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen door de dhr. Stoffer die ons goed informeerde voor een weekje vakantie in Hotel Rappen, de kamer, het ontbijt, diner en ons ook nog wat toeristische tips aanreikte in de directe omgeving van Baiersbronn. Alles wat je hoopt te vinden op een kamer in deze prijsklasse bleek aanwezig te zijn tot en met een ruime en schone badkamer en toilet.

Het personeel was alle dagen even vriendelijk en niets was hun teveel gevraagd. Het dagelijkse 3-gangen diner was voor ons meer dan voldoende en mocht je soms iets niet lusten kwam er zonder meer iets anders op tafel. Ook het ontbijt, met dagelijks verse broodjes, was redelijk uitgebreid en zo kon je de dag dan ook goed beginnen.

Zeer aan te bevelen.

Fam. Snijders
    13-9-2018

Wij hadden een standaard kamer geboekt. Uitstekend. Ruime kamer, 4 bedden, zeer schoon, mooie ruime badkamer met ligbad en balkon met stoelen.

Mooi zwembad met sauna, mooi en zeer gevarieerd gemeubileerd buitenterras voor de hotelgasten.

Voldoende gratis parkeergelegenheid direct bij het hotel. Laadpaal 17 KWh (gratis?) Voor elektrische auto's op 400 mtr. van het hotel.

Het eten was voortreffelijk. De bediening en de hoteleigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Kortom een top verblijf gehad. Alles in het hotel was zeer schoon.

Net Hotel met traditionele uitstraling

Piet
    1-9-2018

Een goed hotel gelegen in het rustige plaatsje Schönmunzach . Heeft een uitstraling dat wat doet denken aan een ouderwets kuur hotel, maar dan met alle moderne voorzieningen. Zeer vriendelijk en behulpzaam, soms iets te veel van het goede ( ober kwam om de paar minuten vragen of alles naar wens was). Ontbijtbuffet en diner zeer goed en voldoende. Kamers netjes en schoon.

Baiersbronn (Zwarte Woud) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 120 reviews