Baiersbronn (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Baiersbronn (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Baiersbronn (Zwarte Woud)

Neckermann

Reviews over Baiersbronn (Zwarte Woud)

een verblijf in Baiersbronn is een goede keus.

Arie en Marijke van der Hel,
    11-8-2018

Bij aankomst direct een hele fijne ontvangst door de eigenaar van dit hotel dhr. Stoffer. Na enige uitleg en het geven van een aantal toeristische tips door hem ontvingen wij de sleutel van kamer 209 op de 2e verdieping. De kamer bleek groot genoeg en alles was zeer goed schoon. Alle dagen een goed ontbijt om de dag te beginnen en uitstekend verzorgd door vriendelijke dames. 's Avonds weliswaar een eenvoudig 3-gangen menu, maar alles smaakte ons prima.

Fam. Stoffer én personeel: bedankt voor een heerlijk weekje en uw gastvrijheid.

Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding is een verblijf in dit hotel van harte aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Het Zwarte Woud haalt bij iedereen een wit voetje

Fam. Baas,
    14-4-2018

Het Zwarte Woud in Duitsland is een fantastisch gebied als je van een mooie natuur en wandelen houdt. Wandelen kun je zo inspannend maken als je zelf wilt. Koop, ondanks de huidige mogelijkheden, toch een goede wandelkaart. Door naar de hoogtelijnen te kijken kun je zien of er grote hoogteverschillen in je geplande wandeling zitten. Door de goede bewegwijzering is verdwalen bijna uitgesloten. Voor het uitgaansleven moet je de grotere plaatsen opzoeken. Cultuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen in de vele, vaak kleine musea. Tijdens de muziek- en zomerfeesten in de stadjes en dorpen is het er echt gezellig. Ieder dorp heeft z'n eigen klederdracht en tijdens de feesten worden ze getoond. Duitsers staan in Nederland bekend als wat stugge mensen. De bevolking van het Zwarte Woud maakt hierop een uitzondering. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en zullen altijd proberen om het gezellig voor je te maken. Ga er gewoon zelf eens kijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Enorm leuk om daar te zijn en heel veel te doen.

G.W.Vos,
    5-6-2017

Voor wandelaars een heel goed gebied.

Voor doeners is er ook veel te doen.

Wij mochten vrij reizen met de trein dus kun je alle kanten op.

Je moet je wel goed voorlichten van wat er allemaal te doen is.

Wij waren daar 7 dagen met alle dagen goed gevuld aan bezienswaardigheden.

Met de auto kun je daar overal bij, door het bergachtige karakter ben je wel even onderweg van het enen punt naar het andere.

Maar het is enorm de moeite waard om daar te zijn.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi!

M post,
    5-7-2016

Baiersbronn is een heel mooi dorp centraal gelegen prachtig wandelgebied en een compliment voor de wandelinfo naast het station!...werden hier heel goed geholpen en hebben prachtig wandelingen gemaakt.....

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heel mooi gebied rondom Baiersbronn

Frans Goetheer,
    4-7-2016

Met de gasten kaart het hele Zwarte Woud met de trein doorreizen is geweldig.

Fijn vanuit de trein ontspannen genieten van het prachtige uitzicht zonder op de weg te hoeven letten.

Reisschema makkelijk op telefoon met DB app goed op te stellen.

Ook in het Tonbach dal is het heerlijk wandelen met goede zelfs soms geasfalteerde wandelpaden voor ons 'minder mobiel ' ideaal.

en voldoende rust punten.

Gereisd met partner in juni 2016
Baiersbronn (Zwarte Woud) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 120 reviews