• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Baiersbronn (Zwarte Woud)

Reviews over Baiersbronn (Zwarte Woud)

een verblijf in Baiersbronn is een goede keus.

Arie en Marijke van der Hel
    11-8-2018

Bij aankomst direct een hele fijne ontvangst door de eigenaar van dit hotel dhr. Stoffer. Na enige uitleg en het geven van een aantal toeristische tips door hem ontvingen wij de sleutel van kamer 209 op de 2e verdieping. De kamer bleek groot genoeg en alles was zeer goed schoon. Alle dagen een goed ontbijt om de dag te beginnen en uitstekend verzorgd door vriendelijke dames. 's Avonds weliswaar een eenvoudig 3-gangen menu, maar alles smaakte ons prima.

Fam. Stoffer én personeel: bedankt voor een heerlijk weekje en uw gastvrijheid.

Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding is een verblijf in dit hotel van harte aan te bevelen.

mooi dorpje

Jan H
    13-5-2018

Je gaat naar Baiersbronn voor de mooie wandelroutes en het lekkere eten. Voor vertier in discotheken moet je hier niet zijn :)

Mooie Natuur, voor mooie wandelingen !

Fam. Saelen D.
    10-5-2018

Bosrijk gebied voor wandelingen, in het dorp een lekker ijssalon en zeker hotel gasthof "Rappen" niet vergeten te vermelden voor een leuk verblijf !!!

Het Zwarte Woud haalt bij iedereen een wit voetje

Fam. Baas
    14-4-2018

Het Zwarte Woud in Duitsland is een fantastisch gebied als je van een mooie natuur en wandelen houdt. Wandelen kun je zo inspannend maken als je zelf wilt. Koop, ondanks de huidige mogelijkheden, toch een goede wandelkaart. Door naar de hoogtelijnen te kijken kun je zien of er grote hoogteverschillen in je geplande wandeling zitten. Door de goede bewegwijzering is verdwalen bijna uitgesloten. Voor het uitgaansleven moet je de grotere plaatsen opzoeken. Cultuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen in de vele, vaak kleine musea. Tijdens de muziek- en zomerfeesten in de stadjes en dorpen is het er echt gezellig. Ieder dorp heeft z'n eigen klederdracht en tijdens de feesten worden ze getoond. Duitsers staan in Nederland bekend als wat stugge mensen. De bevolking van het Zwarte Woud maakt hierop een uitzondering. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en zullen altijd proberen om het gezellig voor je te maken. Ga er gewoon zelf eens kijken.

bijzonder mooie plaats en omgeving

Ab Scheers
    8-10-2017

Er wordt veel georganiseerd - behulpzame mensen en gratis met bus en trein in het gehele Zwarte Woud !!

Geen negatieve opmerkingen.

Baiersbronn (Zwarte Woud) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 120 reviews