• Type accommodatie

• Waardering

54 accommodaties in

Baden-Baden

Reviews over Baden-Baden

Gezellig plaatsje met mooie wandelingen.

Frans, 15-6-2017

Het is een leuk stadje met flink wat terrassen. Om te shoppen moet je hier m.i. niet echt zijn. Een jurk van € 800.- of meer is geen uitzondering. Als je van wandelen houdt is de wandeling naar de top van de Merkurmountain zeker een uitdaging. Wij hebben gelopen tot het dalstation en vervolgens de Merkurbahn genomen. Voor slechts € 2.- pp brengt deze je naar de top waar je een prachtig uitzicht hebt over de regio. Wij kwamen niet specifiek voor de kuurbaden. Eten en drinken kan je voldoende maar m.i. niet echt voor Duitse prijzen.

Wat wij als echt negatief ervoeren was de Russische invloed en aantallen Russen. Er zijn nu al verschillende Russisch georiënteerde bedrijven die adverteren in het Russisch. Ook op diverse menukaarten staat de tekst in het Russisch. Maar overall gezien hebben wij het prima naar de zin gehad ondanks ons matige hotel.

Overgewaardeerd

Henk, 20-3-2016

Bij het casino, aan het begin van het oude stadscentrum is een ondergrondse garage en aan de overkant van de straat een modern publiek toilet.

De fonteinen en de goed onderhouden huizen/winkels zien er goed uit, in oude stijl, dat belooft wat.

Dat, echter valt tegen, het centrum is klein en het winkelaanbod is meest in het hogere segment met weinig variatie.

Gaan we de trappen op bij het Bismarck monument komen we bij de kerk, ook al weinig imposant.

Verder is er weinig te beleven behalve de nauwe straatjes, maar die zie je overal, ook in niet kuuroorden.

Vergeleken met b.v. Karlovy Vary (Karlsbad) in Tsjechie valt Baden Baden tegen.

Aan de stadsrand ligt een modern overdekt winkelcentrum met een subway broodjeszaak en een plaatselijke Chinees die een "schlemmerplatte" voor 5 of 7 euro in de aanbieding heeft.

Verrassend stadje.

roland_buddy, 20-9-2015

Interessante plaats om een paar dagen te verblijven.

Om te shoppen, de thermen te bezoeken of om musea, gebouwen te bewonderen.

Wellicht is de omgeving ook de moeite waard, Baden Baden ligt in het Nord Schwarzwald.

Dit hebben wij niet zelf ervaren.

heerlijke groene omgeving met grandeur

Marijke van Bodengraven, 4-11-2014
    altijd lekker eten en buiten op het terras zitten; heerlijk stadje om rond te lopen

in één woord: prachtig!

rita schillemans, 5-5-2014
    uitstekende bestemming voor opera, bal, dancing, hoeden en avondtoiletten
Baden-Baden scoort een 8,2 uit 10, op basis van 17 reviews