Sorteren

Reviews over Bad Bellingen

Prettig

Josephine
    22-5-2016

Kurpark en kurbad erg prettig. Centrale ligging t.o.v. hat Zwart Woud, Zwitserland en Frankrijk. Openbaar vervoer in het Zwarte Woud is gratis met de pas die je bij de hotels krijgt.

Leuke plaats alleen weinig te doen

ftftimmermans6
    21-5-2016

Mooi kuurpark en fijne wandel mogelijkheden. Met trein ben je vanuit Bad Bellingen zo in Freiburg of Basel.

Degelijk Duits en omgeving om tot rust te komen

Jurgen
    29-7-2015

Heb de indruk dat mensen die een kuuroord zoeken hier echt wel aan hun trekken komen.

Prachtig dorp

heemse
    19-9-2014

Kuuroord, mooie omgeving, paar km verwijderd van de Rijn. In de driehoek Basel, Mulhouse en Freiburg

Mooie omgeving

jeannelodewijks
    24-8-2014

Bad Bellingen zelf is vooral gericht op kuurgasten. Er is een supermarkt op 5 min. van de camping met een uitgebreid assortiment. De omliggende plaatsen en natuurgebieden zijn leuk om te bekijken. Ligging aan de snelweg is prettig als je met de auto op pad gaat. Wel opletten met de caravan welke afrit je neemt. Via Rheinweiler is het nl. lastig om bepaalde bochten te nemen naar de camping. Kunt beter via Bad Bellingen en Bamlach naar de camping rijden.In Rheinweiler is een station. Als het goed is, rijden in het najaar van 2014 de treinen weer.

Bad Bellingen scoort een 6,6 uit 10, op basis van 23 reviews