Bad Bellingen

Reviews over Bad Bellingen

prima te doen

Helmes,
    11-8-2016

+ Leuk. groot park met originele minigolf. Alles op loopafstand, treinstation met op een goed half uur Freiburg en Bazel. Voor de kinderen (eeel belangrijk!) veel Pokemons te vangen.

- Weinig winkels, supermarkt stelt niet veel voor, het hele plaatsje stikt van klinieken, trekt vooral veel ouderen, weinig tot geen restaurants gezien

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie omgeving

jeannelodewijks,
    24-8-2014

Bad Bellingen zelf is vooral gericht op kuurgasten. Er is een supermarkt op 5 min. van de camping met een uitgebreid assortiment. De omliggende plaatsen en natuurgebieden zijn leuk om te bekijken. Ligging aan de snelweg is prettig als je met de auto op pad gaat. Wel opletten met de caravan welke afrit je neemt. Via Rheinweiler is het nl. lastig om bepaalde bochten te nemen naar de camping. Kunt beter via Bad Bellingen en Bamlach naar de camping rijden.In Rheinweiler is een station. Als het goed is, rijden in het najaar van 2014 de treinen weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

leuk stadje in prachtomgeving

katelijne depoortere,
    13-8-2014

Het "Kurpark" met blotevoetenpad en minigolf is zeker aan te raden, maar ook een wandelingetje door het stadje, leuke sfeer. In de omgeving is veel te bezichtigen, Zwarte Woud, Colmar, Basel, Freiburg met zoo, duizend-en-één-dingen, ook voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vriendelijk ogende plaats

Frans,
    13-8-2012

Bad Bellingen maakt een gezellige indruk en is een goed uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten. De stad Freiburg (met veel cultuur en uitgaansmogelijkheden) is niet ver, Bazel (Zwitserland) is "om de hoek". Een dagtocht naar Bern of Biel zou dus ook heel goed kunnen.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Bad Bellingen scoort een 2,6 uit 10, op basis van 23 reviews