vakanties Bad Bellingen

Reviews over Bad Bellingen

Zeer gastvrij hotel met ruime kamers

kaar,
    24-8-2018

Super service erg gastvrije mensen. Eten was prima. Helaas geen keuze voor het avondeten, al was het wel bespreekbaar als je echt iets niet lust.

ruime schone kamers en zeer vriendelijk schoonmaakpersoneel. Erg fijn dat ook OV kaarten worden verstrekt.

Het zeer schone zwembad ligt achter het bijgebouw in een heerlijk beschutte tuin.

16-8-2018

Leuke camping. Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Keet,
    14-8-2018

Wij zijn hier in de zomer twee weken geweest. Leuke camping. Zeer geschikt om de omgeving te verkennen, maar ook om regelmatig een dagje op de camping te blijven . De camping ligt op een mooie plaats, tussen het Zwarte Woud en het Rijndal.

Voor wie er gevoelig voor is; de weg verderop is op stille momenten te horen. Ook is er veel luchtverkeer richting de omliggende vliegvelden. Wij hadden hier overigens helemaal geen last van.

De beheerders doen er duidelijk veel aan om voor een aangenaam verblijf te zorgen. De bistro is prima en zeer betaalbaar. Het winkeltje is beperkt qua assortiment en veel te duur. Er zitten op 5 min. rijden meerdere supermarkten.

Er komen veel gasten die op doorreis zijn en die maar een nacht blijven.

Geschikt als doorreiscamping

tenHag,
    9-8-2018

Deze camping is erg geschikt als doorreiscamping. Op de camping zelf is weinig te doen. Zwembad erg klein. Heel veel vaste plaatsen.

Schoon sanitair en rustige camping.

Uitstapje naar het openluchtzwembad in Lörrach was zeer de moeite waard. Ook de dierentuin in Mulhouse.

Geen camping om een week te staan.

Prima camping

Louis,
    15-9-2017

10 dagen gestaan op deze camping. Plaatsen voldoende groot. Personeel vriendelijk en betrokken. Jammer dat er geen bedjes bij zwembad staan. Sanitair prima en schoon. Omgeving is prima voor fietsen en wandelen. Gratis vervoer door het gehele Zwartewoud. Ook met de trein naar Basel is gratis. 2 eetgelegenheden op de camping. Broodjes kan je afhalen in de winkel. Hoef je niet te bestellen.

Bad Bellingen scoort een 2,3 uit 10, op basis van 23 reviews