Sorteren

Reviews over Vejers Strand

Suter genieten

Nettie
    18-11-2016

Een mooie plek midden in de duinen. Let op: er is nog een Vejers Strand maar die ligt verder van zee en is vaak overbevolkt!

Vanaf de camping is het een stukje lopen over de mulle duinen. Maar ook per fiets en auto is het strand goed te bereiken, én te berijden.

Er is niets te koop op het strand, geen restaurantjes, geen vis, geen ijs. Maar het is geweldig om in je relaxstoelen, met de BBQ voor je, te genieten van het strandleven.

Of genieten van een spectaculaire zonsondergang.

relaxen en natuur

Nettie Kuijer
    15-9-2016

Heerlijke rust op de camping, fietsen in de duinen, BBQen op het strand

camping zonder poespas

G
    6-9-2011

camping dicht bij het strand, de plaatsen hebben wijnig beschutting, het waait er altijd

de caravans zijn zo geplaatst dat je tegen die van de buren aan zit te kijken.

Immer wieder Vejers Strand

Rolf Schröder
    1-4-2011

53 Jahre, seit 1958, siehe Bilder, fahren wir nach Vejers. Unsere ganze Familie ist von dem Vejersvirus befallen.

Veldig hyggelig campingplass!

Wenche
    13-1-2011

Campingplassen Vejers Familie Camping er hyggelig og har barne aktiviteter. De har lekeplass for barn. Nær fantastiske gåturstier. Kun 10 minutter - ett kvarter å gå til stranden. Alltid rene toaletter og dusjer. Hyggelige mennesker jobber der.

Vejers Strand scoort een 9,2 uit 10, op basis van 6 reviews