Vejers Strand

Reviews over Vejers Strand

Geweldig stukje Denemarken

Tino,
    8-5-2012

We hebben in Vejers strand in een huisje van touroperator gezeten, zeg maar gerust huis! Wat een super locatie in een heel mooi stukje Denemarken. En ik zeg het niet snel, maar hier kom ik zeker nog een keer terug. De uitgestrekte stranden, de mooi duinen en vooral de weidsheid van deze omgeving zijn adembenemend. Qua boodschappen valt de prijs best wel mee, als je met Nederlandse prijzen rekening houdt. En er is zowel een Lidl als ook een Aldi in de omgeving. Afstanden zijn al wel snel een stukje rijden, maar onderweg geniet je nog meer. Echt een aanrader om hier eens heen te gaan. Niet als je vertier zoekt in de vorm van disco of grote uitgaansgelegenheden. Maar de herten lopen hier zo door je achtertuin! We zijn hier geweest met 18 personen, waarvan 9 kinderen tussen de 3 en 13 jaar.

Gereisd met vrienden in april 2012
Vejers Strand scoort een 9,2 uit 10, op basis van 6 reviews