Sorteren

vakanties Jutland

Reviews over accommodaties in Jutland

De meest denkbare ontspannende vakantie!

Thea
    11-6-2018

Pràchtige omgeving het meest witte strand en heldere water van Denemarken!

Tegenover de camping, vlakbij het strand, een camp(ing)winkel, een restaurant en een cafetaria met op 8 km afstand Odder met grote supermarkten! De rust de ruimte, de bossen en meren, grote stad Aarhus en Legoland op 70 km of minder afstand; ik kom hier al meer dan 50 jaar ( kamperen, vakantiehuisjes en hotel) alleen, met partner en met kinderen en het verveeld nooit!!!

Aanrader met kinderen tot ca. 12 jaar!

Tess
    14-5-2018

Heel leuk park, ruim opgezet en nette huisjes! Huisjes zijn van alles voorzien, zelfs een wasmachine en een droger! Binnenspeeltuin en het zwembad zijn heel erg leuk, maar denk voor tieners dat de lol er snel af was! Zeker een resortpas erbij boeken! Hiermee kun je ongelimiteerd naar Legoland. Ook de dierentuin waar je met de resortpas naartoe kan is een aanrader!

De binnenspeeltuin vonden mijn kinderen echt geweldig, maar dit is niet anders dan in NL.

Het zwembad is heel leuk en uitgebreid met heel veel verschillende glijbanen en diverse baden.

Boodschappen op het park zijn niet heel erg goedkoop, je kan beter naar de supermarkt iets verderop rijden of zoals wij gedaan hebben veel uit NL meenemen, dan hoef je alleen de verse dingen nog maar te halen.

Ook het eten in Legoland en dierentuin is duur een ongezond, maar doe zoals de Denen en neem je koelbox mee en verzorg je eigen lunch.

Prima Kro voor een paar dagen

Jan en Ellen
    15-4-2018
    Nette, ruime en schone kamer. Douche heeft een afscheidingsmuur. Meeste kamers hebben uitzicht op het riviertje de Omme. Plus is de hoeveelheid stopcontacten en op de juiste plek. Min de afwezigheid van koffie/thee faciliteit. Het restaurant is prima voor het diner, maar matig voor het ontbijt.

Oudste hotel van Denemarken, geweldig!

Nicky
    23-5-2017

Ik had dit hotel geboekt omdat ik in de buurt moest zijn, en dit kwam naar voren als oudste hotel van Denemarken. Als je dan sfeer wilt hebben dan moet je hier zijn.

Het hotel is schots en scheef, de vloeren kraken en je denkt dat je dronken bent als je er boven loopt. Ik vond dit zelf wel heel erg grappig.

Voor de rest was alles wel schoon.

Je kunt er gratis parkeren, iets verder op achter een hek.

Ontbijt was lekker en genoeg.

Naast het hotel zit Jacob A. dat is een heel goed steak restaurant.

Het vikingercenter is ook leuk om een keer te kijken. En in het dorp zijn veel oude huisjes. Leuk om een keer te zien.

Ideaal verblijf voor een bezoek aan Legoland

Lotte
    5-5-2017
    Je loopt zo naar Legoland vanuit het vakantiepark. Onze Ninjago-cabin was helemaal in stijl. Wel klein, geschikt voor maximaal 4 personen. En dan moet je elkaar heel aardig vinden, want je zit bijna bij elkaar op schoot. Aardige medewerkers bij de receptie, goed eten verkrijgbaar bij de take-away van het restaurant, en er is een prima campingwinkel op het terrein. Kortom, te duur en te klein voor een langer verblijf, maar voor enkele nachten zeer geschikt.
Jutland scoort een 7,5 uit 10, op basis van 757 reviews