Sorteren

Reviews over accommodaties in Jutland

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Duijn
    11-9-2018

Leuk ruim opgezet vakantiepark aan zee.

Aan de kinderen is goed gedacht leuk zwembad met allerlei speel attributen en een glijbaan waar je snelheid word gemeten, een indoor speeltuin, grote sporthal waar je kunt badmintonnen, tafeltennis, hockey en buiten nog twee grote springkussens en een skatebaan te veel om op te noemen. De huisjes lagen zodat je genoeg privacy had en binnen in was het klein maar alles was aanwezig. Bij de supermarkt was van alles te krijgen wij gingen iedere dag verse broodjes halen. Wil je wat doen moet je wel overal de auto voor gebruiken maar dat was voor ons geen probleem. Wij hebben genoten!

Mooie camping

Esther
    25-8-2018

Eind augustus paar dagen hier verbleven. Veel is al gezegd. Mooie faciliteiten, ruime plaatsen. Naar onze smaak is de camping wat te groot. Mooie speelgelegenheid voor de kinderen. Klein maar prima zwembad. Toen wij er waren was het al wat rustiger.

Prima Kro voor een paar dagen

Jan en Ellen
    15-4-2018

Nette, ruime en schone kamer. Douche heeft een afscheidingsmuur. Meeste kamers hebben uitzicht op het riviertje de Omme. Plus is de hoeveelheid stopcontacten en op de juiste plek. Min de afwezigheid van koffie/thee faciliteit. Het restaurant is prima voor het diner, maar matig voor het ontbijt.

Oudste hotel van Denemarken, geweldig!

Nicky
    23-5-2017

Ik had dit hotel geboekt omdat ik in de buurt moest zijn, en dit kwam naar voren als oudste hotel van Denemarken. Als je dan sfeer wilt hebben dan moet je hier zijn.

Het hotel is schots en scheef, de vloeren kraken en je denkt dat je dronken bent als je er boven loopt. Ik vond dit zelf wel heel erg grappig.

Voor de rest was alles wel schoon.

Je kunt er gratis parkeren, iets verder op achter een hek.

Ontbijt was lekker en genoeg.

Naast het hotel zit Jacob A. dat is een heel goed steak restaurant.

Het vikingercenter is ook leuk om een keer te kijken. En in het dorp zijn veel oude huisjes. Leuk om een keer te zien.

Ideaal verblijf voor een bezoek aan Legoland

Lotte
    5-5-2017

Je loopt zo naar Legoland vanuit het vakantiepark. Onze Ninjago-cabin was helemaal in stijl. Wel klein, geschikt voor maximaal 4 personen. En dan moet je elkaar heel aardig vinden, want je zit bijna bij elkaar op schoot. Aardige medewerkers bij de receptie, goed eten verkrijgbaar bij de take-away van het restaurant, en er is een prima campingwinkel op het terrein. Kortom, te duur en te klein voor een langer verblijf, maar voor enkele nachten zeer geschikt.