vakanties Jutland

Reviews over accommodaties in Jutland

een top bestemming voor jong en oud

monique,
    1-12-2018

De huisjes die we hadden waren top. Ontvangst werkelijk alleraardigst en vriendelijk. Het park is ook van alle gemakken voorzien. Veel speelplekken en ruim opgezet. Je kijkt niet bij de buren op tafel wat er gegeten wordt.

Super

Martine,
    28-10-2018

We hebben een super herfstvakantie hier gehad. Mooie huisjes (open haard, bubbelbad, sauna) dichtbij het strand. Veel leuke activiteiten voor kinderen. Voor sommige moest je wel extra betalen. Onze meiden hebben snoep gemaakt en mee gedaan aan de rollerskate disco. Op dinsdag gingen we naar de familiesauna avond in romulus. We vonden het oceanarium in Hirthals ook een aanrader en de vuurtoren in Lønstrup. Alles kun je boeken via een app, zoals bowlen. Ouders kunnen sporten terwijl kinderen in de overdekte speelhal waren. Handig geregeld.

Een geweldige camping voor herhaling vatbaar

Dirkx,
    24-10-2018

Het is een prachtige camping op loopafstand van de zee, Het sanitair was oké ,de kook ruimte was ook erg leuk zo samen koken met elkaar, mooi zwembad ,Alleen dat er weinig verlichting avonds was erg donker. Blavand is ook een leuk klein gezellig dorpje.

Super

André en Wilma,
    30-9-2018

Super appartement op de begane grond. Wij zijn hier 2 dagen gebleven. Alles schoon. Een komplete keuken met alles erop en eraan vaatwasser, oven, magnatron en een goede koelkast. De badkamer is netjes met een haardroger. Wij hebben ook een ontbijdje erbij besteld ziet er goed uit. 2 bolletjes 1 sneetje roggebrood kaas en smeerkaas diverse jammetjes 1 pakje sinaasappelsap en 1 bekertje yoghurt met vruchtjes.

Het enige min puntje is dat je bij de buren naar binnen kijkt. Je bent met 10 minuten lopen in Ribe het oudste stadje van Denemarken. Een aanrader om te eten is restaurant Weis Stue wel van te voren reserveren. 1 uur rijden naar Legoland in Billund. Er zijn op het resort diverse speel voorzieningen voor de kleine maar ook voor de wat grotere kinderen. Er is een barbecue plaats en een vuur plaats.

Het verblijf was leuk voor een keer.

Angela,
    14-9-2018

Vakantiepark Lalandia is een groot opgezet vakantiepark met verschillende type huisjes. Personeel is vriendelijk, persoonlijk vond ik het Servicecenter veel te klein voor alle gasten die kwamen inchecken, uitchecken en/of vragen hadden. Lalandia heeft een groot Plaza (net zoals CenterParcs) met daarin een supermarkt, het zwembad, vele restaurants, Monkey Town, bowlingbaan, speelhal etc etc. Onze ervaring met het eten was niet grandioos, we hebben de rest van ons verblijf in ons huisje gegeten. De huisjes (alle types) zijn netjes! Nadeel is het lange stuk wandelen naar het Plazagebouw, er waren veel gasten die een parkeerpas bij hadden gekocht. Het zwembad is heerlijk over de top met enorm veel glijbanen. Een resortpas is een aanrader! Legoland was geweldig, maar vooral Givskud Zoo is ontzettend leuk en moet je heen!