• Type accommodatie

• Waardering

750 accommodaties in

Jutland

Reviews over accommodaties in Jutland

mooi gelegen, luxe voorzieningen, veel comfort

fam altena, 30-12-2017
    rustige camping, keurig sanitair, fraaie keuken. voorzien van binnenzwembad met glijbaan, sauna. speelhal, minigolf, knutselprogramma. op loopafstand van dorpje met bakker, ijssalon, supermarkt en restaurants. Fraai duindorp met zandstrand.

Super mooi vakantiepark

Eddie, 31-8-2017

Goede voorzieningen en heerlijk rustig.

De bedden kunnen wel wat beter

Ideaal verblijf voor een bezoek aan Legoland

Lotte, 5-5-2017
    Je loopt zo naar Legoland vanuit het vakantiepark. Onze Ninjago-cabin was helemaal in stijl. Wel klein, geschikt voor maximaal 4 personen. En dan moet je elkaar heel aardig vinden, want je zit bijna bij elkaar op schoot. Aardige medewerkers bij de receptie, goed eten verkrijgbaar bij de take-away van het restaurant, en er is een prima campingwinkel op het terrein. Kortom, te duur en te klein voor een langer verblijf, maar voor enkele nachten zeer geschikt.

Een belevenis, voor onze kleinzoons en voor ons.

Frank en Mart Boussen, 2-11-2016

We verbleven drie dagen in een piratenkamer met onze kleinzoons van 10 en 4 jaar. De kamer was sfeervol ingericht, overal legofiguren en een flinke bak Legoblokjes. Via een loopbrug konden we het park in. De twee jongens hebben zich prima vermaakt, ze hadden de dagen van hun leven Fantastisch om dat als oma en opa mee te mogen maken. We kwamen met het vliegtuig, op zich voor de kinderen ook al een happening. Het vliegveld ligt vlakbij het park. Met de bus ben je er binnen 5 minuten.

De eerste dag , vrijdag, was het rustig in het park, we konden bijna zonder wachten in elke attractie. Op zaterdag was het eigenlijk iets te druk.

Prachtig gelegen Hotel

Fam van der Poort, 19-8-2016
    Zijn hier op de terugweg uit Noorwegen geweest. Vanuit Hirsthals zo'n 2,5 uur rijden. Hotel ligt mooi aan het water in een park en is over verschillende gebouwen verdeeld. Is een oud sanatorium wat verbouwd is. Wordt ook veel voor congressen gebruikt. Wij hadden een familiekamer in het hoger gelegen gedeelte. Bereikbaar met lift of trap. Auto kan beneden of boven geparkeerd worden. Nette kamer ruime kamer. Wat oudere maar nette badkamer (douche gordijntje kan echt niet). goede bedden en een B&O televisie en telefoon! Vriendelijk ontvangst bij de receptie en in de ochtend een goed verzorgd ontbijt en tafel met uitzicht op het water. Hotel heeft een "klein" maar net zwembad. Je hoeft je handdoek niet mee te nemen, die liggen al klaar. Voor de kinderen is er een gameroom en speelkamer. Ook kan je op het park diverse wandelroutes maken. Jammer dat het voor 1 overnachting was, een weekend was ook leuk geweest.
Jutland scoort een 7,5 uit 10, op basis van 744 reviews