Reviews over Rinkenaes

Mooie camping!

Mirjam,
    6-5-2014

Wij hebben de afgelopen dagen drie nachten doorgebracht op deze camping in een categorie 5 cabin. De huisjes zijn simpel, maar alles is aanwezig. Klein keukentje met 2 pits kookplaat, koelkastje, zelfs nog een magnetron/oventje. Er is een wc met wastafel, douchen kan in het sanitairgebouw, maar dit is vlakbij. Vanaf het terras heb je prachtig uitzicht op het meer waaraan de camping ligt.

We werden vriendelijk ontvangen op de camping, en er is overal aan gedacht, deze mensen runnen de camping met hart en ziel. Het zwembad is simpel, maar leuk voor kinderen. Speeltuintje is ook leuk. Sinds kort hebben ze een activiteitenhuis (pal achter de huurcabins). Hier kunnen kinderen zich met slecht weer makkelijk een paar uur vermaken. Er is een speelhoek voor de allerkleinsten, met een keukentje, speeltoestel, verkleedkleren enz. Er staat een tafeltennistafel en een voetbaltafel en er is een playstation. De ouders kunnen lekker zitten in de lounchehoek met uitzicht op het meer. Topcamping!

Na 5 jaar weer terug.

Erik en Marianne,
    16-6-2013

Na vijf jaar zijn we weer terug op deze camping, op dezelfde panorama plaats waar je een schitterend uitzicht hebt op de Flensburg Fjord.

Zeer prettige ontvangst veel folder materiaal over de omgeving en maar 20 km over de grens. Er is een kleine winkel op de camping en broodjes te bestellen. Een Super Brugsen en Nettomarkt zijn zeer nabij.

prettigste camping ooit

a.heijnekamp,
    2-1-2011

wij zijn een keer of zes op die camping geweest heerlijk ik kom er altijd weer terug ,ook om te vissen grandioos, wel met een bootje .

Vriendelijke ontvangst, prachtige ligging aan de Kleine en

erik,
    21-6-2008

Vriendelijke ontvangst, prachtige ligging aan de Flensburgfjord. Kleine winkel. Veel speelmogelijkheden voor kinderen. Wandelen en fietsen.