Reviews over Nørre Nebel

De moeite waard!

Marijke,
    27-8-2018

Een fijne week gehad in denemarken! Park ziet er ruim uit, je kan er heerlijk tot rust komen. Omgeving is netjes en goed onderhouden. Na t lezen van sommige reviews toch een beetje spannend wat we aan konden treffen. Maar t viel ons 100% mee. Oke er komt veel licht binnen door de lichte gordijnen, wij hadden slaapmaskers mee, prima te doen!

Elektra op de foto gezet, watermeter (niet gevonden) afrekening viel mee, paar tientjes. Wanneer je t weet hoef je ook niet verbaasd te zijn😉, zo gaat t blijkbaar daar. Personeel was allemaal zeer vriendelijk. T zwembad goed voor een paar uur plezier en de omgeving buiten t park prachtig!

Uitstapjes gedaan naar t strand, musea en omliggende dorpjes. Allemaal leuk en vriendelijke mensen, wij hebben genoten!

Leuke plek voor een kort verblijf.

Willems,
    25-8-2018

Omgeving heeft vooral voor sportieve mensen veel te bieden. Surfen, zwemmen en fietsen is hier top. Park zelf heeft een leuk zwembad met glijbanen voor de kinderen. Uit eten, buiten het park, is bijna altijd van goede kwaliteit. Vooral in Henne strand hebben wij heerlijk gegeten. Ik vond de huisjes en het park maar matig. Wij hadden een aanbieding, maar als het even kan zou ik investeren in een iets luxer huisje. Leuke plek voor een weekje.

Top camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Richard,
    23-8-2018

Op onze regenachtige aankomstdag werden we verwelkomd door het vriendelijke/gastvrije personeel. Aangezien we in de regen geen zin hadden om de tent op te zetten hebben we een huisje gehuurd. Het huisje was redelijk netjes.

De camping is qua ligging fantastisch. Er zijn bij de sanitaitgebouwen mogelijkheden om te koken en te bbqen. Het sanitair met sauna is netjes en schoon. Het zwembad is heerlijk en de glijbaan maakt het helemaal leuk voor de kinderen. Je kunt vanaf de camping via een fiets/looppad door een natuurgebied naar het strand. Het strand en het duingebied doet denken aan de waddeneilanden. Je kunt door de duinen wandelen en de resten van de Atlantik Wall bekijken. Voor de dagelijkse boodschappen moet je ongeveer 6km rijden naar Norre Nebel. Ook voor een dagje naar Legoland is Nymindegab een goede uitvalsbasis. Kortom, een mooie rustige plek als basis voor een leuke vakantie voor een gezin met jonge kinderen.

Voor herhaling vatbaar.

Kim,
    15-8-2018

Ruim opgezet park, wij (ouders kind, 5-5-8jr) zaten in 6 persoonshuisje (2-onder-1-kap), op ruim perceel, wel weinig groen/weinig begroeiing in park, is wat kaaltjes.

Zwembad: prima. Buitenspeeltuin: prima. Binnenspeeltuin: prima, maar warm!!

Restaurants in park: matige kaart, geen aanrader.

Huisje: zoals te verwachten, bedden matig/redelijk, geen fatsoenlijke koekenpan/bakpan, verder ruim voldoende keukeninventaris, zelfs oven!

In slaapkamer is vuilniszak voor raam echt nodig. Qua schoonmaak ook matig, wij vonden attributen van de vorige bewoners tussen matrassen...

Foto's vooraf en achteraf van electriciteitsmeter gemaakt, klopte redelijk. Reken op huisje 5 personen op 60-90 kronen per dag voor water/electriciteit, dit betaal je bij uitchecken. Legoland = ongeveer 70 minuten rijden. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Denk aan "Be happypas" en "Feriepas" voor korting >> halen bij turist info centr.

Heerlijke week gehad!

Marieke,
    18-5-2018

Wij hadden een goed ingericht en schoon huisje. Watonhandig dat er twee tweepersoonsbedden in zaten en we 3x een eenpersoonshoeslaken hadden, gelukkig hier al eea gelezen dus 1 tweepersoons hoeslaken van thuis meegenomen.

Gordijnen houden amper zonlicht tegen dus het is al heel vroeg licht in de slaapkamer, ook na een tip van hier vuilniszakken tegen de ramen geplakt.

Park prima, netjes en schoon.Goed zwembad waar je je niet snel verveeld, veel te doen indoor hal voor bv badminton en indoor speeltuin.

Buiten speeltuin ook mooi en nieuw.

Eten op t park geen goede ervaring mee, de hamburger die we kregen was mega droog en onsmakelijk en de patat heel erg gekruid en zout.

Geen aanrader wat ons betreft.

In dorpje drie supermarkten, wij gingen naar de Super Brugsen.Heel uitgebreid en goede bakkerij afdeling.

Legoland op prima afstand en ook een bezoek aan natuurhist museum in Esbjerg een aanrader met kids.

Nørre Nebel scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews