Reviews over Blavand

Een geweldige camping voor herhaling vatbaar

Dirkx,
    24-10-2018

Het is een prachtige camping op loopafstand van de zee, Het sanitair was oké ,de kook ruimte was ook erg leuk zo samen koken met elkaar, mooi zwembad ,Alleen dat er weinig verlichting avonds was erg donker. Blavand is ook een leuk klein gezellig dorpje.

Leuk, schoon en een goede uitvalsbasis!

Jacqueliene Hendrikse-Everts,
    12-9-2018

Wij hadden een mooi en schoon huisje. Hadden wel een upgrade gehad ten opzichte van wat we hadden geboekt. Keuken was zeer goed en erg compleet met oven, koelkast, vriezer, vaatwasser en koffiezetapparaat! Bedden waren goed en in overvloed voor ons gezinnetje van 3(hadden 6 bedden tot onze beschikking)

Bij aankomst bleek de receptie al dicht(17.50uur op maandag), er hing wel een papier met onze naam erop en bij welk huisje we moesten zijn. Daar aangekomen konden we gewoon naar binnen en lagen de sleutels en benodigdheden klaar.

Over het algeheel positief, er is een klein maar leuk zwembad, je kunt bowlen er is een klein(duur) restaurant en een ballenbak. Wat wel een nadeel is is dat je nog extra moet betalen voor de elektriciteit, je betaalt voor wat je hebt gebruikt, vonden wij wel vervelend omdat we bij voorbaad niet wisten dat we dit nog moesten betalen. Het is een leuke en rustige plek die perfect is als uitvalsbasis!

Prima camping voor jonge kinderen

Swoosh,
    1-9-2018

Laatste locatie in onze rondreis van ruim een maand door Noorwegen, Zweden en Denemarken. Gekozen voor één van de rijtjes huizen. Huisjes zijn van binnen niet erg ruim. Maar met kids van 1 en 3 prima te doen. Meubels zijn wat gedateerd en vormen een onsamenhangend geheel. Keukentje heeft twee elektrische kookplaatjes en een klein keukenblokje. Koelkast was defect maar werd dezelfde dag nog vervangen. Huisjes grenzen aan een leuke speeltuin waar je vanaf je terras uitzicht op hebt. Bij de receptie bevind zich het restaurant, bowling en zwembad. Van het zwembad een keer gebruik gemaakt. Schoon, leuke glijbaan voor de kids, maar niet heel ruim.

Park ligt op 10 minuten rijden van Blavand. Plaatsje is erg toeristisch en gezellig, beschikt over een mooi zandstrand met veel overblijfselen van de "Atlantic Wall" en twee prima supermarkten. Legoland op een uurtje rij afstand.

Leuk verblijf gehad maar de huisjes zijn aan kleine upgrade toe.

Glamping met eigen caravan....daar betaal je voor!

NL,
    28-8-2018

Wat een luxe vakantiepark. Plekken van normaal tot royaal. Wij stonden dichtbij de visvijver. Prima plek, heerlijk verse zalmforel gevangen. Op loopafstand van een mooi strand. Zwembad is prima, ik had deze luxer verwacht. Sauna zijn wij niet geweest. Ook cowboy speelparadijs was een succes bij de kinderen. Echter ivm warme weer zijn wij hier bijna niet geweest. Winkeltjes en afhaalrestaurant zijn prima. Sanitair is luxe en zeer verzorgd!!! Een grote pre. na 5 dagen zijn we toch verder gaan kijken, want het deed wel pijn in onze portemonnee, 100 euro per nacht vinden de we voor 5 personen toch wel veel met eigen caravan.

Schitterend.

Bas Klijberg,
    28-6-2018

Perfekt onderhouden camping. Grote plaatsen, zeer schoon sanitair. Op moment dat wij er waren werden overal nieuwe grasmatten neergelegd, is dus keurig. Voldoende animatie, heel mooi groot zwembad, sauna (nu paar dagen gratis voor campinggasten) prachtig. Prijs is hoog, maar kwaliteit ligt ook hoog. Daarbij mag je nooit vergeten dat Denemarken aanzienlijk duurder is dan Nederland. Prijzen zijn dan wel weer inclusief toeristenbelasting, water, stroom en internet. Alleen jammer dat wij het weer tegen hadden, 2 weken voor onze aankomst prachtig mooi weer, en bij vertrek weer. Daar kan de camping niks tegen doen. Wel tip, houd rekening dat het kan waaien op de camping ligt immers vlak aan zee. Wij hadden windkracht 7. Raadzaam is dus ook wat kleding met lange mouwen mee te nemen. In dorpje Blavand is echter voldoende te koop.

Blavand scoort een 8,3 uit 10, op basis van 86 reviews