Reviews over Blavand

Relax vakantie met genoeg te doen!

Diana
    3-7-2018

We hebben een heerlijke relax vakantie met leuke dingen voor jong en oud. Blavand is een dorp waar veel kan en mag, maar niks hoeft. Tips zijn onder andere Blavand zoo, Tirpitz, beklimmen van de vuurtoren, kunst op het strand en lekker eten bij een van de vele restaurants. Het is een mooi gebied om door heen te wandelen of fietsen.

Wij komen zeker weer!

Leuk stadje om een dag naar toe te gaan.

Leuk stadje
    3-8-2017

Breng een bezoek aan de vuurtoren (en beklim deze) en bezoek het mooie, rustige maar uitgestrekte strand. Neem je picknick-spullen mee.

Mooie omgeving!

T.martens
    26-4-2017

Heerlijke natuur, mooi strand jammer van de militaire oefening die dagen achter elkaar raket schoten losten!!

Klein vakantiedorp, enkel gericht op toerisme

Tamara
    19-9-2016

In Blavand viel niet veel te beleven, een paar supermarkten, eettentjes en toerstische winkeltjes, niet heel spannend.

Toeristenplaatsje

HG
    31-8-2016

Dorp met een aantal supermarkten en veel toeristenwinkeltjes en eetgelegenheden .

Strand erg mooi en breed, zelfs zeehonden gezien. Vuurtoren een bezoekje waard.

Blavand scoort een 8,5 uit 10, op basis van 84 reviews