Reviews over Billund

een top bestemming voor jong en oud

monique,
    1-12-2018

De huisjes die we hadden waren top. Ontvangst werkelijk alleraardigst en vriendelijk. Het park is ook van alle gemakken voorzien. Veel speelplekken en ruim opgezet. Je kijkt niet bij de buren op tafel wat er gegeten wordt.

Het verblijf was leuk voor een keer.

Angela,
    14-9-2018

Vakantiepark Lalandia is een groot opgezet vakantiepark met verschillende type huisjes. Personeel is vriendelijk, persoonlijk vond ik het Servicecenter veel te klein voor alle gasten die kwamen inchecken, uitchecken en/of vragen hadden. Lalandia heeft een groot Plaza (net zoals CenterParcs) met daarin een supermarkt, het zwembad, vele restaurants, Monkey Town, bowlingbaan, speelhal etc etc. Onze ervaring met het eten was niet grandioos, we hebben de rest van ons verblijf in ons huisje gegeten. De huisjes (alle types) zijn netjes! Nadeel is het lange stuk wandelen naar het Plazagebouw, er waren veel gasten die een parkeerpas bij hadden gekocht. Het zwembad is heerlijk over de top met enorm veel glijbanen. Een resortpas is een aanrader! Legoland was geweldig, maar vooral Givskud Zoo is ontzettend leuk en moet je heen!

Ooit komen we hier zeker terug!

Janneke k,
    22-8-2018

Een ontzettend mooi ruim opgezet park, ruime huisjes met voldoende privacy, wij waren er in de Mei vakantie en hadden bijzonder mooi weer, veel buiten gezeten dus maar ook dat was fijn omdat je zo vrij zit. Een resortpas zou ik zeker aanbevelen, Legoland in 1 dag is haast niet haalbaar, wij zijn 1 hele dag geweest en nog 2x een paar uurtjes. Het Legohuis moet je gezien hebben! Waanzinnig gaaf! Wij zijn nog een dag naar de Zoo (safari rijden en lopen in 1, heel leuk) en een dag naar het strand geweest in Blavand, te leuk plaatsje met een snoepwinkel waar de kids zelf een lolly kunnen maken. Genoeg leuke restaurants in de omgeving. Neem boodschappen uit NL mee, alles is erg prijzig. Koop een parkeer kaart voor ongeveer 16 euro. Als je bij de 'plaza' parkeert steek je zo over naar Legoland + dat lopen enz naar het zwembad (in de plaza) haast geen doen is. Mensen zijn overal even vriendelijk en wat is het een schoon land!

Geweldige ervaring maar wel voor eenmalig

Katja,
    28-6-2018

Park ligt op loopafstand van legoland. Wij verbleven in een cattoge, erg klein maar je slaapt er eigenlijk alleen. Bedden waren wel erg smal met dunne matrassen. Na 5 min douchen helaas al koud water.

We hadden incl. Ontbijt dat was wel ideaal. Ontbijtbuffet was prima.

Legoland is vooral leuk voor kids tot 10 jaar. Park is niet groot maar genoeg te doen

Gelukkig was het niet druk dus konden overal zo door lopen.

Lego house is een aanrader en het zwembad bij Lalandia ook.

Aanrader met kinderen tot ca. 12 jaar!

Tess,
    14-5-2018

Heel leuk park, ruim opgezet en nette huisjes! Huisjes zijn van alles voorzien, zelfs een wasmachine en een droger! Binnenspeeltuin en het zwembad zijn heel erg leuk, maar denk voor tieners dat de lol er snel af was! Zeker een resortpas erbij boeken! Hiermee kun je ongelimiteerd naar Legoland. Ook de dierentuin waar je met de resortpas naartoe kan is een aanrader!

De binnenspeeltuin vonden mijn kinderen echt geweldig, maar dit is niet anders dan in NL.

Het zwembad is heel leuk en uitgebreid met heel veel verschillende glijbanen en diverse baden.

Boodschappen op het park zijn niet heel erg goedkoop, je kan beter naar de supermarkt iets verderop rijden of zoals wij gedaan hebben veel uit NL meenemen, dan hoef je alleen de verse dingen nog maar te halen.

Ook het eten in Legoland en dierentuin is duur een ongezond, maar doe zoals de Denen en neem je koelbox mee en verzorg je eigen lunch.

Billund scoort een 8,4 uit 10, op basis van 36 reviews