Hotel St. George

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed hotel op mooie locatie

H Cortenbach
11-6-2018

Ontvangst bij aankomst is erg goed. Wij kwamen rond 2200 aan en we kregen eerst een bandje (ivm AI) en werden richting restaurant gestuurd, dat langer was open gehouden voor ons. Hierna een snelle incheck waarna we naar de kamer konden.

Op de kamer een bordje met fruit en een flesje wijn. In de koelkast stond 1 flesje water en verder niets. Dit werd verder in het verblijf ook niet aangevuld. Bij andere hotels hebben we dit wel beter gezien.

Kamer is verder goed en netjes aangekleed met alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Hier stond zelfs een weegschaal! Niet echt nodig maar toch.

Wel maakt de airco redelijk veel herrie. Kluis is aanwezig maar is pas de volgende dag te gebruiken daar deze eerst nog gereset moest worden, dit is wel gratis.

In het gehele hotel kun je gebruik maken van de wifi!

Badhanddoek kun je bij de Spa halen tegen een borg van €10 per handdoek. Volgens de receptie kun je deze 1x per week wisselen (of tegen betal

heerlijke vakantie!

Marleen & Lode
8-6-2018

Wij verbleven al voor de 4de keer in dit hotel en we zagen het in de loop der jaren als maar mooier en moderner worden. Dit jaar was de ontbijtzaal aan de beurt, prachtig! Ook het ontbijt zelf was enorm uitgebreid.

Het hotel ligt een eindje van het stadje Paphos af, maar er is een prima busverbinding en met een weekabonnement heb je geen gedoe met kleingeld.

Er zijn altijd ligbedden genoeg, ook nu in juni.

Een absolute aanrader dus!

geweldig en voor herhaling vatbaar

angelo kaltofen
14-10-2017

het eten was gevarieerd en heerlijk.. mooi hotel ,fijne en schone kamers. personeel zeer vriendelijk behulpzaam, toegankelijk en attent. Heerlijk zwembad en strandje. mooie plek . Ik ga zeker nog eens terug.de ligging is top en alles word en is mooi onderhouden. Ik kan weinig tot niets bedenken ter verbetering of kritiek. Heb een geweldige vakantie gehad en genoten van alles daar. Goed openbaar vervoer.

We hebben een aantal aanbieders voor St. George voor je op een rij gezet:

Goed hotel met kleine minpunten

Mike
1-10-2017

8 dagen verbleven in hotel St. George Hotel.

Wij hadden een kamer aan landzijde geboekt maar hadden toch deels zicht op zee.

De kamer zag er netjes uit. Helaas wel wat problemen met de stroom omdat de automaat in de groepenkast soms uitviel.

Het hotel heeft een ideale ligging, Direct aan strand, Al is het strand zelf erg klein maar het grasveld is heerlijk om tot rust te komen. Waterschoenen meenemen is mijn advies.

Er waren genoeg ligstoelen bij het strand. Wel waren er enkele kapot eveneens de kussens die erop liggen. Dit vonden wij vrij slordig en werd ook niets aan gedaan.

Bij het zwembad was het erg druk, Te veel ligbedden rondom het zwembad.

Drankjes was genoeg keuze in tevens goede cocktails. Dit alles was bij ons inbegrepen omdat wij verbleven volgens de All-in formule.

Het ontbijt was ontzettend goed, Wel iedere dag hetzelfde maar wat verwacht je nog meer als alles er al ligt? Lunch was ook van goede kwaliteit. Zowel het ontbijt als lunch was in het onlangs gerenoveerde restaurant (maart 2017 gerenoveerd) en zag er verbluffend mooi uit.

Het diner viel ons zwaar tegen. Weinig keuze qua warme gerechten en kwalitatief niet goed. Dit was ook in een ander restaurant wat er wat gedateerd uit zag.

Wel werden er tijdens ons verblijf 2 thema avonden georganiseerd waarbij je jezelf wel dient op te geven. de BBQ night is aan te bevelen.

Het personeel was vriendelijk op een enkeling na, Erg jammer dat sommige personeelsleden je gewoon negeren of gewoon blijven praten met elkaar terwijl jij staat te wachten op een drankje.

Dit hotel zou ik niet adviseren voor gezinnen of jonge mensen. De gemiddelde leeftijd in dit hotel is 55+ en animatie is daar ook naar. Weinig activiteiten overdag en iedere dag hetzelfde.

De ligging van dit hotel is goed, Ongeveer 10 minuten rijden naar Coral Bay en de andere kant op 10 minuten rijden naar Pafos. De bus kost 1,50 per rit en in de avond 2,50 dus is goed te doen.

Conclusie:

Ondanks de kleine min/verbeterpunten hebben wij een goed verblijf gehad, Mede dankzij de mooie kamer, Ligging en goede ontbijt.

Heerlijk ontspannen

Marjolein
29-9-2017

Heerlijk eten en drinken. Mooie kamers met goede bedden. Voldoende ligstoelen bij zwembad en grasveld.

Sjany
20-9-2017

Fijne vakantie gehad

Goed hotel

Heerlijk verblijf

Conny
27-8-2017

Mooi hotel en prima kamers. Kluisje en airco op de kamer zijn in de prijs inbegrepen. Samen met mijn dochter van 17 heb ik vijf dagen in het hotel verbleven op basis van halfpension. Het ontbijt was uitgebreid in een mooie ruimte. Het diner was in buffetvorm met veel keuze, geen culinaire belevenis, maar prima voor een paar dagen.

Zowel binnen als buiten was het erg schoon en zag het er verzorgd uit. Ondanks dat er veel gasten waren, was het niet rumoerig. Er waren voldoende ligbedden bij het zwembad en in de tuin die naar het strand loopt. Tegen borg kun je badlakens voor op de ligbedden krijgen.

Het personeel komt niet echt heel vriendelijk over, maar als je iets nodig hebt regelen ze dat heel snel. Op onze dag van vertrek konden we een tijd reserveren om te douchen zodat we nog heerlijk konden genieten van zon en zee.

Al met al hebben we erg genoten van ons verblijf in St. George.

prachtig hotel

bouten
23-8-2017

We verbleven hier 4 dagen om onze dochter te bezoeken.

Prachtig hotel mooie kamers.

vlakbij het centum Paphos met zijn leuke winkeltjes en de haven.

Zeker voor herhaling vatbaar!

prima hotel direct aan het strand

conny
11-7-2017

Prima hotel direct aan het strand gelegen, helaas niet direct in de buurt van het centrum, bus die naar het centrum gaat stopt wel bijna voor de deur.

Kamers netjes verzorgd, met goede bedden. Kamers worden iedere dag gedaan en indien gewenst schone handdoeken.

Eten goed verzorgd, iedere avond een gevarieerd aanbod.Zwembad is in het hoogseizoen aan de kleine kant,apart bad voor de kleintjes.

Iedere dag worden de ligbedden "gereserveerd" door er 's ochtends al een handdoek op te leggen,heel irritant.

Management maakt onderscheid tussen de vaste - en overige gasten, vaste gasten worden genieten duidelijk meer aandacht. Wifi signaal is het beste in de buurt van de receptie of buiten op het balkon.

Zeker zijn geld (nog steeds) waard!

Freddy
12-3-2017

Na de minder goede beoordelingen zijn we, met een bang hart, terug (7e keer,laatst in 2014) naar dit hotel gegaan. We hebben HB geboekt, dus over de all in kunnen we niet oordelen. Wat het eten betreft is het zijn 4 sterren zeker waard! Genoeg variatie, lekker bereid en alles steeds goed op temperatuur. Elke dag een ander menu met voor elk wat wils. Maar natuurlijk komen dezelfde menu's elke week terug..doch wat zou je willen..Thuis eten we toch ook niet heel de maand dagelijks iets anders. Daarenboven is er deze week een volledig nieuw restaurant geopend, alles splinternieuw en volop ruimte voor ieder. In de grote tuin en aan het mooie zwembad staan genoeg stoelen. Niks geen stoeltjesdans om een plaats te hebben, enne het hotel was compleet volgeboekt. De kamers zijn enkele jaren terug gerenoveerd en in orde. Mss wat horig, afhankelijk van de buren en als je pech hebt en Atilla als buur..tja. Het personeel is vriendelijk en gedienstig.

Kortom, niks negatief of toch, het weer was slecht

We hebben een aantal aanbieders voor St. George voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. George scoort een 7.98 uit 10 op basis van 148 reviews.