Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

150 Reviews over St. George

• 8Merel & Sandra23-10-2019

Geweldig

Wij, dochter en moeder vonden het hier heel leuk! De transfer met de busduurde ongeveer 45 minuten. Het is een best groot hotel (vergeleken met wat wij gewend zijn). De service was top! Vooral de Nederlandse stagiairs Samantha en Sarah doen goed hun best. En de cocktails waren ook heerlijk dames ;)!! Rondom het hotel of in de buurt is weinig te doen, dan zou je echt met het ov gaan of een auto huren. Wij raden dit hotel zeker aan, er is van alles in het hotel te doen voor groot en klein en zeker voor de ontspanning. Wat geweldig is om te doen, een 'safari'tocht van 4,5 uur! Je rijdt rond op een quad of bugy en komt om mooie plaatsen. Echt de moeite waard. Het weer in deze periode was... HEET! Elke dag dik 30 graden al koelde het savonds wel af. Wij komen zeker nog een keer terug naar Cyprus :)! Wel raden wij aan om waterschoentjes mee te nemen, in de zee bij het hotel zijn allemaal rotsen dus heel glad!!

• 9Rimma30-07-2019

We komen hier zeker terug!!

We hebben veel all-in hotels gehad, maar deze is echt een topper. Ik snap niet dat mensen klagen over het eten of harde muziek. Niets is waar. Rond 16.00 wordt er leuk muziek, super gezellig, maar echt niet hard. Shows vanaf 21.30 zijn geweldig. Om in de zee te zwemmen zijn waterschroentjes nodig. Er liggen rotsen in het water. De zee is prachtig! Het eten is fantastisch!! Ik snap totaal niet dat mensen daar over durven te klagen. Er is altijd genoeg variatie, goed heet en het vlees of vis verrukkelijk. De bediening is top! Altijd vriendelijk en vrolijk. En nu de cocktails. Niet alleen de smaak maar ook de service is helemaal fantastisch! Heerlijk om in de pianobar met live muziek lekker met een drankje te relaxen! De kamers zijn goed. De matrassen zijn iets aan de harde kant maar is oké. Verder is schoon en netjes. Met de bus naar de gezellige Paphos haven in 15 min. Dus dit hotel is echt een aanrader!

• 8H Cortenbach11-06-2018

Goed hotel op mooie locatie

Ontvangst bij aankomst is erg goed. Wij kwamen rond 2200 aan en we kregen eerst een bandje (ivm AI) en werden richting restaurant gestuurd, dat langer was open gehouden voor ons. Hierna een snelle incheck waarna we naar de kamer konden. Op de kamer een bordje met fruit en een flesje wijn. In de koelkast stond 1 flesje water en verder niets. Dit werd verder in het verblijf ook niet aangevuld. Bij andere hotels hebben we dit wel beter gezien. Kamer is verder goed en netjes aangekleed met alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Hier stond zelfs een weegschaal! Niet echt nodig maar toch. Wel maakt de airco redelijk veel herrie. Kluis is aanwezig maar is pas de volgende dag te gebruiken daar deze eerst nog gereset moest worden, dit is wel gratis. In het gehele hotel kun je gebruik maken van de wifi! Badhanddoek kun je bij de Spa halen tegen een borg van €10 per handdoek. Volgens de receptie kun je deze 1x per week wisselen (of tegen betal

• 9Marleen & Lode08-06-2018

heerlijke vakantie!

Wij verbleven al voor de 4de keer in dit hotel en we zagen het in de loop der jaren als maar mooier en moderner worden. Dit jaar was de ontbijtzaal aan de beurt, prachtig! Ook het ontbijt zelf was enorm uitgebreid. Het hotel ligt een eindje van het stadje Paphos af, maar er is een prima busverbinding en met een weekabonnement heb je geen gedoe met kleingeld. Er zijn altijd ligbedden genoeg, ook nu in juni. Een absolute aanrader dus!

• 9angelo kaltofen14-10-2017

geweldig en voor herhaling vatbaar

het eten was gevarieerd en heerlijk.. mooi hotel ,fijne en schone kamers. personeel zeer vriendelijk behulpzaam, toegankelijk en attent. Heerlijk zwembad en strandje. mooie plek . Ik ga zeker nog eens terug.de ligging is top en alles word en is mooi onderhouden. Ik kan weinig tot niets bedenken ter verbetering of kritiek. Heb een geweldige vakantie gehad en genoten van alles daar. Goed openbaar vervoer.

• 8Mike01-10-2017

Goed hotel met kleine minpunten

8 dagen verbleven in hotel St. George Hotel. Wij hadden een kamer aan landzijde geboekt maar hadden toch deels zicht op zee. De kamer zag er netjes uit. Helaas wel wat problemen met de stroom omdat de automaat in de groepenkast soms uitviel. Het hotel heeft een ideale ligging, Direct aan strand, Al is het strand zelf erg klein maar het grasveld is heerlijk om tot rust te komen. Waterschoenen meenemen is mijn advies. Er waren genoeg ligstoelen bij het strand. Wel waren er enkele kapot eveneens de kussens die erop liggen. Dit vonden wij vrij slordig en werd ook niets aan gedaan. Bij het zwembad was het erg druk, Te veel ligbedden rondom het zwembad. Drankjes was genoeg keuze in tevens goede cocktails. Dit alles was bij ons inbegrepen omdat wij verbleven volgens de All-in formule. Het ontbijt was ontzettend goed, Wel iedere dag hetzelfde maar wat verwacht je nog meer als alles er al ligt? Lunch was ook van goede kwaliteit. Zowel het ontbijt als lunch was in het onlangs gerenoveerde restaurant (maart 2017 gerenoveerd) en zag er verbluffend mooi uit. Het diner viel ons zwaar tegen. Weinig keuze qua warme gerechten en kwalitatief niet goed. Dit was ook in een ander restaurant wat er wat gedateerd uit zag. Wel werden er tijdens ons verblijf 2 thema avonden georganiseerd waarbij je jezelf wel dient op te geven. de BBQ night is aan te bevelen. Het personeel was vriendelijk op een enkeling na, Erg jammer dat sommige personeelsleden je gewoon negeren of gewoon blijven praten met elkaar terwijl jij staat te wachten op een drankje. Dit hotel zou ik niet adviseren voor gezinnen of jonge mensen. De gemiddelde leeftijd in dit hotel is 55+ en animatie is daar ook naar. Weinig activiteiten overdag en iedere dag hetzelfde. De ligging van dit hotel is goed, Ongeveer 10 minuten rijden naar Coral Bay en de andere kant op 10 minuten rijden naar Pafos. De bus kost 1,50 per rit en in de avond 2,50 dus is goed te doen.

Conclusie: Ondanks de kleine min/verbeterpunten hebben wij een goed verblijf gehad, Mede dankzij de mooie kamer, Ligging en goede ontbijt.

• 8Marjolein29-09-2017

Heerlijk ontspannen

Heerlijk eten en drinken. Mooie kamers met goede bedden. Voldoende ligstoelen bij zwembad en grasveld.

• 7Sjany20-09-2017

Fijne vakantie gehad Goed hotel

• 8Conny27-08-2017

Heerlijk verblijf

Mooi hotel en prima kamers. Kluisje en airco op de kamer zijn in de prijs inbegrepen. Samen met mijn dochter van 17 heb ik vijf dagen in het hotel verbleven op basis van halfpension. Het ontbijt was uitgebreid in een mooie ruimte. Het diner was in buffetvorm met veel keuze, geen culinaire belevenis, maar prima voor een paar dagen. Zowel binnen als buiten was het erg schoon en zag het er verzorgd uit. Ondanks dat er veel gasten waren, was het niet rumoerig. Er waren voldoende ligbedden bij het zwembad en in de tuin die naar het strand loopt. Tegen borg kun je badlakens voor op de ligbedden krijgen. Het personeel komt niet echt heel vriendelijk over, maar als je iets nodig hebt regelen ze dat heel snel. Op onze dag van vertrek konden we een tijd reserveren om te douchen zodat we nog heerlijk konden genieten van zon en zee. Al met al hebben we erg genoten van ons verblijf in St. George.

• 8bouten23-08-2017

prachtig hotel

We verbleven hier 4 dagen om onze dochter te bezoeken. Prachtig hotel mooie kamers. vlakbij het centum Paphos met zijn leuke winkeltjes en de haven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hotel St. George info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (3)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (3)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (2)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)