Reviews over Tochni

fantastisch

Marian,
    22-5-2018

Een heerlijk resort. Verbouwde huisjes met zwemgelegenheid. Authentiek dorp. Inclusief ontbijt op fantastisch terras met prachtig uitzicht. Goede bedden en rust. Hele aardige mensen. Cyprus is heerlijk. Aanrader.

Waar voor je geld

Jan,
    21-4-2018

Salade erg goed

Vis minder goed

Gezellige sfeer

Vriendelijke bediening in een vriendelijk dorpje.

M. Strikwerda,
    20-4-2018

Heerlijk geslapen en goed gegeten in Tochni. De bediening is erg vriendelijk en wil van alles voor je doen. Vanuit het restaurant zie je het hele dorpje liggen.

Mooie locatie!

Samuel,
    20-4-2018

Het was een mooie accomodatie, met het een sfeervol dorp er om heen. Ook het interieur was netjes! Restaurant had prima eten en personeel was erg aardig. Helaas was wifi en warm water bijna nooit van toepassing, maar hier wen je aan natuurlijk

Fijn verblijf

Ward,
    20-4-2018

Prachtig dorp met veel sfeer.

Tochni scoort een 7,2 uit 10, op basis van 11 reviews