Reviews over Çatalköy (Agios Epikitos)

GEWELDIG!!!!!

Elise heirman,
    12-7-2018

Ik en mijn vriend vonden het een geweldig verblijf! Heel rustig voor mensen die opzoek zijn naar een rust vakantie, heel weinig mensen het hotel is niet overbevolkt. Aan het zwembad is het altijd uiterst rustig! Het personeel is ENORM vriendelijk en ze doen alles voor hun gasten! Zo was mijn iPhone oplader stuk gegaan en hebben ze hun vaste taxi chauffeur een oplader laten halen voor mij, hier heb ik €20 voor betaald. Ik ben enorm tevreden over mijn verblijf en ik kom ongetwijfeld zeker nog terug!!! Een klein minpuntje is dat het strand wel niet in de buurt is ( op de site staat 2km maar het is 9km) via een shuttlebus zou je dan naar het strand kunnen gaan maar dat is niet helemaal waar want ze zetten je af bij een soort van beach club waar helemaal geen strand te bespeuren is! Maar het is er wel heel gezellig en de mensen daar bedienen je al koningen! Over het algemeen moet je overal wel een taxi naartoe nemen maar dit is spot goedkoop

Fantastische single reis

Jennifer,
    18-11-2017

Leuke accommodatie, mijn hotelkamer was iets gedateerd maar ze zijn bezig met renovaties. Verder was alles goes verzorgd, uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad, mooi uitzicht op de zee vanaf je hotelkamer en terras. Met de shuttlebus kun je op verschillende tijden naar het stadje Kyrenia zo'n 7km verderop. Het stadje heeft een eigen haven & leuke bezienswaardigheden wat je kunt bezoeken. Ik ben hier verbleven met een single reis van touroperator, al met al een super vakantie! Ik zou het zo weer doen :)

Prim hotel, alleen erg afgelegen

Linda,
    16-5-2017

Mooie huisjes, vriendelijk, eten goed, schoon handdoekservice. Weinig te doen omgeving. Busje 3x dd naar stad. Maar dolmus goed. Aanrader in stafje met boot weg, daar borken ipv hotel (luna boot)

Leuk haventje.

Rustig zonder harde muziek, voor 8 dagen prima verblijf

Wel lange vlucht door tussrnstop

Heerlijk en ontspannen

I. Schoof,
    14-10-2016

Wij hadden de luxe kamer, wat inhoudt, dat je een extra woonkamertje hebt. Het was een heerlijke kamer. Het hotel was prettig en rustig gelegen. Het ligt dan wel wat verder van het stadje Kyrenia, maar of je er nu 3 of 7 km vanaf zit, je moet toch altijd een taxi of de shuttlebus nemen. Er rijdt een shuttlebus naar het strand en naar Kyrenia. Kyrenia is een super gezellig stadje, met een levendige haven. Het hotel was schoon en netjes, personeel heel vriendelijk. Je hoeft niet te vechten om een ligbed bij het zwembad, het was echt relaxen.Wij hadden halfpension, iedere avond was er weer een ander buffet. Altijd heel uitgebreid, m.n. de toetjes! Zwembad was schoon.

Super hotel

Trudy Holtvluwer,
    5-9-2016

Super hotel voor een ontspannen zo'n vacantie. Zeer schoon en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Çatalköy (Agios Epikitos) scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews