Sorteren

Reviews over accommodaties in Curaçao

Top! 😍

Jessie
    16-11-2018

Super resort! 5 verschillende restaurants met goed eten niet alleen de standaard all you Can eat maaltijden. De hele dag uitgebreide animatie voor jong en oud. Goede ligging, naast het privé strand zijn er verschillende stranden op 5 minuten lopen. Ruime kamers met een eigen bed per persoon. 😍

heerlijke ontspanning

silhouette
    16-11-2018

gezellige medewerkers. ze maken dat je echt op vakantie bent.

Onvergetelijk!

Anne Stokla - van der Pols
    16-11-2018

Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en het was in 1 woord, fantastich! De kamer was perfect en het personeel was zeer behulpzaam en gezellig! Ik heb zelf geheugenverlies door hersenschade en daarnaast een blaasprobleem waardoor ik zeer regelmatig naar het toilet moet en deze niet kan vinden op een resort, maar nadat ik dit had uitgelegd aan het personeel wezen ze alleen nog maar waar ik heen moest lopen en werd het, elke dag opnieuw, een grappig tafereel. Ik kan zelf namelijk goed omgaan met mijn situatie.

Het resort ziet er schitterend uit en alles is schoon en fris. Je kan aan het zwembad liggen maar je ligt ook binnen een paar minuten aan het strand en als je gelukt hebt dan zie je nog dolfijnen zwemmen ook! Als

je van mooie schepen houdt dan zit je trouwens ook goed, het ene schitterende cruiseschip na het andere komt voorbij, naast alle andere watersporten die je kunt beoefenen!

Wij zouden hier absoluut weer naartoe gaan!

X

Super!

marco
    16-11-2018

super accomodatie. er wordt goed ingespeeld op de behoefte

heerlijke plek

FrankV
    15-11-2018

leuke plek voor herhaing vatbaar. bad met strand kan schoner