Willemstad

We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

vakanties Willemstad

We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Willemstad

Willemstad is een bezoek meer dan waard.

Arnoud,
    11-2-2019

Willemstad is een kleurrijke stad verdeeld in twee gedeeltes. Punda en Otrobanda. Gescheiden door Pontjesbrug (voetgangers) en Koningin Julianabrug (auto's). Alles erg kleurrijk. Wilhelminaplein is goed toeven om te eten en te drinken, evenals de Handelskade. Er zijn veel souvenirwinkeltjes. Cultuur snuiven kan ook met de nodige musea.

Gereisd met partner in januari 2019

Wat een heerlijke stad en een prachtig eiland

J-Marie,
    30-1-2019

We hebben met een groep vrienden een vakantie naar Curacao geboekt! We zijn helemaal herboren terug gekomen. Wat een afwisselend mooi eiland is het toch. Genoeg vertier en leuke barretjes en restaurantjes. De accommodatie was alleen een tegenvaller maar dat mag je niet weerhouden om dit mooie eiland niet te bezoeken!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Esmee,
    17-12-2018

Willemstad is een leuke zonnige stad. Punda en Otrabanda worden gescheiden door de Pontjesbrug, een must om over heen te lopen zowel overdag als 's avonds als beide kades mooi verlicht zijn. Een plaatje!

Heerlijk eten in Willemstad doe je bij De Gouverneur (Otrabanda). Dit is leuk in de mooie romantische tuin, maar ook op het balkon aan de voorzijde waar je neerkijkt op de pontjesbrug en enorme vrachtschepen voorbij ziet komen. Onvoorstelbaar zo groot.

Pietermaai is de hippe wijk van dit moment. Leuke gezellige tentjes aan dito straatjes.

Niet in Willemstad maar zeker het vermelden waard:

Restaurant the Pier bij de Caracasbaai. Echt heerlijk eten.

Strandtent Zest bij de Jan Thiel baai, goed toeven en lekker eten voor een leuke prijs.

Christoffelberg beklimmen? Weet waar je aan begint! Wij zijn toch echt wel een fit stel van rond de 30, maar het viel best tegen. Er is geen echt pad en het laatste stuk is ECHT klimmen en spannend.

Gereisd met partner in december 2018

Je moet er geweest zijn, zoals je het kent van tv

Niki,
    2-12-2018

Gezellige restaurantjes en wat bezienswaardigheden zoals de pondjesbrug en de gekleurde huisjes. Leuk marktje en wat leuke bekende winkels. Een middagje hier vertoeven en lekker uit eten is prima, je moet er geweest zijn!

Gereisd met partner in april 2016

Willemstad: Hollands gezellig!

Valerie Hemelsoet,
    21-11-2018

Wat Willemstad zo uniek maakt is dat het een heel compact stadje is waar alle bezienswaardigheden te voet te bewonderen zijn. Je parkeert je huurauto zeer makkelijk en vlakbij alles in de buurt. Je hebt er leuke boutiekjes & souvenir winkels. Als je al wandelend door de leuke straatjes waand kom je al gauw als centraal punt de beroemdje Pondjesbrug tegen. Ook de bekende grote letters met: Curacao & Dushi liggen op loopafstand hier vandaan. Tussendoor kan je neerstrijken bij een leu barretje voor een lekker verkoelend drankje & tegelijk kan je van het schitterende uitzicht genieten aan het water. En wat alles zo bijzonder maakt is dat het allemaal in het Nederlands is, dus ook iedereen die daar werkt om het de vakantiegangers naar de zin te maken. Noem het daarom ook: een stukje Holland op afstand! Je voelt je er gelijk thuis.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Willemstad scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1447 reviews