Aparthotel Majestic Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel Majestic Beach Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Beach Resort voor je op een rij gezet:

585 reviews over Aparthotel Majestic Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk, mooi en schoon hotel

Je@net
27-6-2018

Wat een heerlijk hotel, mooi schoon en goed eten. Wij verbleven in een tweekamer appartement. Ook dat was heerlijk groot en werd dagelijks goed schoongemaakt.

De animatie voor de kinderen was niet bijzonder. Maar ze hebben het niet echt gemist, omdat ze dagelijks lekker in het zwembad waren.

Wij vonden het ook prettig dat we niet in de drukte zaten, maar aan het einde van de boulevard. Ook prettig was de supermarkt (Aldo) om de hoek, met daarnaast Subway voor een lekker broodje.

Voor herhaling vatbaar

Saskia
7-6-2018

Een heel schoon en goed hotel

De hele dag wordt er gepoetst

Lekker dicht bij de zee, weg alleen maar over te steken

Goed en warm eten

Super

Martin
23-5-2018

Heel goed en schoon hotel met ruime kamers. Hond vriendelijk .

Goed eten en heerlijk ijs als toetje.

geweldig

Willie
27-4-2018

wij hebben vele jaren bulgarije bezocht logeerde in majestic waren daar heel te vrede over .

wij zijn in 2000 voor het eerst naar zonnestrand geweest en hebben de vele veranderingen mogen zien .

is echt een aanrader zeker in het voorjaar vanaf mei

Je hebt wel zeker een auto nodig want het is uitgestrekt.

Geweldig hotel

Nance
9-9-2017

Geweldig hotel, groot en alles keuring schoon. Zwembad prima ook genoeg bedjes. Oversteken en je bent op het strand, aan de boulevard.

Alles geweldig.

Minpuntje de animatie is niks, geen sfeer. Wij zijn animatie van acttive gewent.

Als er geweldige animatie was, waren we zeker terug gegaan.

Maar volgende keer toch naar een meer levendig hotel

Mooi hotel

Jan
3-9-2017

Prima hotel met wel een min puntje , ontbijt en diner is een crime in dit hotel , teveel gasten op 1 tijd stip aan het ontbijt en diner waardoor je wacht rijen krijgt bij het buffet , regelmatig geen tafel om aan te kunnen eten zowel voor het ontbijt als diner .een mieren nest van mensen die maar een oog hebben en dat is eten en alles er om heen niet zien .

Helemaal top, niks op aan te merken

Rianne Stadhouder
15-8-2017

Geweldig hotel. Helemaal niks op aan te merken.

Mooie ruime kamer.

Alles heel schoon, eten echt goed en ruim voldoende. Elke ochtend en avond buiten gegeten.

Fantastische ligging, direct aan het strand aan het einde van de (drukke) boulevard. Daar heb je dus totaal geen last van. 2 Grote zwembaden die heerlijk koel zijn.

Personeel spreekt Engels en is ontzettend aardig en behulpzaam.

Een heerlijke strandvakantie gehad.

Een geweldig hotel...

Marlies
12-8-2017

Fijne rustige ligging,net buiten de chaos.Geweldige service. Goede hygiene! Heerlijk warm eten met meer dan voldoende keuze.Als we dan een klein minpuntje mogen noemen: soms staat er een lange rij bij het groot diner buffet en redt men het niet op tijd alles bij te vullen.

Top hotel( en we hebben er al veel gehad....)Ik denk een van de beste hotels in Sunny Beach.

Heerlijk en ontspannen vakantie gehad!

Mevr. Burghout
12-8-2017

Wij zijn 8 dagen verbleven in dit hotel, wat was dit een fijn hotel. Al eerder in Sunnybeach geweest maar dit was echt het hoogtepunt. Ik vind het erg belangrijk dat het schoon is, en dat was het zeker. Elke dag werden de kamers grondig schoongemaakt. Wij waren met een groep van 4 personen (2 vrienden en mijn partner) en ze vonden het eten allemaal goed en lekker. Er was een buffet en hier was voor ieder wat wils, we konden hier elke avond heerlijk eten. De moest wel een half uur lopen naar het centrum van Sunnybeach maar ook dit was niet heel erg omdat er een gezellige boulevard naar toe liep. Wij hebben een heerlijke en ontspannen vakantie bij Majestic Beach Resort. En ik raad deze vakantie zeker aan. Misschien nog fijn om te weten voor gezinnen met kinderen, daarvoor is het ook heerlijk. Een fijn kinderbadje en genoeg ligplekken, ook een leuk team die te kinderen gezellig bezighouden en vermaken! Als je gaat: 'Een hele fijne vakantie gewenst!'

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Majestic Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Majestic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Majestic Beach Resort scoort een 8.9 uit 10 op basis van 599 reviews.