Aparthotel Majestic Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag12°4°
Aparthotel Majestic Beach Resort
9,1

Omschrijving
Jong en oud vermaken zich goed bij Aparthotel Majestic Beach Resort. Het kindvriendelijke zwembad, het strand, het animatieteam en de wellness zorgen voor het vermaak op Hotel Majestic in Sunny Beach. Genoeg te doen in de omgeving zoals onder andere een quadsafari door de bergen en met de familie zwemmen in het aquapark in Nessebar.

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Beach Resort voor je op een rij gezet:

590 reviews over Aparthotel Majestic Beach Resort in het Nederlands

Topvakantie.

Regina baalhuis,
12-11-2018

Het is een prachtig hotel. Heerlijk eten , elke dag weer veel variatie voor groot en klein. Direct aan het strand waar het heerlijk is . Alles dichtbij. Winkels heel gezellige boulevaar. Echt top heb heerlijk genoten samen met mijn dochter. Zou er zo weer heengaan. O ja en ook hele lieve mensen ( personeel.)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Het was weer fantastisch!

Marianne van Rijn,
19-9-2018

Weer terug van een heerlijke vakantie! Het was onze 5e keer dat we naar dit hotel gingen. We kregen een kamer met op het balkon, een smeedijzer hek, dat was echt een cadeautje. Heb genoten van het uitzicht vanuit m'n stoel! We zaten deze keer in het hoogseizoen, iets drukker als in juni maar ach we hebben vakantie en konden elke dag gewoon lekker buiten eten, bediening heel vriendelijk.. Heel jammer was dat de bedjes aan het strand qua kosten haast verdubbeld waren, daardoor lagen we vaker bij het zwembad, lunch lekker gehaald bij de snackbar van het restaurant, ruime keuze.. Wifi op de kamer is ook niet zo goed maar ach, we hebben ons zonder ook goed vermaakt.. Dag en nacht wordt er schoongemaakt, de hele dag zijn er hele lieve dames die het zwembad en toiletten bij houden. Echt, wij gingen weer helemaal opgeladen terug en als het even kan, gaan we volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische hotel!!

AvD,
21-8-2018

Heel goed hotel. Misschien iets te ver van het gezellige centrum, maar dat heeft met slapen weer zijn voordeel. Voor ons was het de 3e keer in Sunny Beach, maar dit hotel was by far het best. Heel ruim op gezet, waardoor je ruim rond het zwembad kon zitten. Mooi kindvriendelijk zwembad en klein stukje lopen naar het strand. Kamer was redelijk, wel beetje verouderd. Het eten was voor Bulgaarse begrippen zeer goed. Ontbijt was drukker dan het diner omdat het diner in 2 zittingen gaat. Toch viel het wachten ook mee, ik lees hieronder vaak over lange rijen maar dat hebben wij niet zo ervaren. Ruime keus en altijd warm wat wij heel belangrijk vinden, want koud eten vinden wij vreselijk en niet lekker. Personeel heel vriendelijk. Over het animatieteam kan ik weinig zeggen omdat wij 's avonds meestal op pad waren en overdag bij het zwembad er geen gebruik van maakte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed en schoon hotel!

Dees,
17-8-2018

Prima hotel, aardig personeel, goed eten.

Helaas ook hier handdoeken leggen anders kun je het wel vergeten. Te weinig bedjes voor het aantal gasten of toch mensen die niet in het hotel zitten die gebruik maken van het zwembad? Bij het ontbijt wachttijden voor een tafeltje. 'S avonds prima geregeld met 2 rondes. Eten ook goed verzorgd en echt geen koud eten gehad. Je kunt in het hotel pinnen maar is wel met een hoge commissie. Op de boulevard bij het casino goedkoper!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig hotel, fantastische ligging!

Bianca S.,
1-8-2018

Mooi hotel! Heerlijk eten vooral in de avond! Wifi (slecht) airco, 2 drankjes en zwembad handdoeken bij de prijs inbegrepen. Kamers zijn prima, bedden heerlijk, ruim balkon en schoonmaak goed. Twee grote zwembaden en een kinderbadje. Direct aan het strand. Bedjes en parasol moet je voor betalen, je krijgt geen korting als hotelgast. Zee tempratuur was heerlijk!

Enige nadeel van de vakantie was het bedjes gevecht bij het zwembad en de “vreetschuur”. Het is een giga hotel dus veel gasten. Voor je rust moet je hier echt niet zijn. Hotel ligt er wel prachtig bij!

Bulgarije is mooi, groen, betaalbaar en maar 2,5 uur vliegen.

Mensen zijn afstandelijk, kon geen aardig woord vanaf. Klimaat (eind juli) was nogal wispelturig. Bijna dagelijks onweer, tempratuur wel goed. De mussen vielen niet van het dak zeg maar. Overigens geen vestje ofzo nodig gehad.

Al met al zijn we zeer tevreden! Wij komen zeker terug maar in een minder druk hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk, mooi en schoon hotel

Je@net,
27-6-2018

Wat een heerlijk hotel, mooi schoon en goed eten. Wij verbleven in een tweekamer appartement. Ook dat was heerlijk groot en werd dagelijks goed schoongemaakt.

De animatie voor de kinderen was niet bijzonder. Maar ze hebben het niet echt gemist, omdat ze dagelijks lekker in het zwembad waren.

Wij vonden het ook prettig dat we niet in de drukte zaten, maar aan het einde van de boulevard. Ook prettig was de supermarkt (Aldo) om de hoek, met daarnaast Subway voor een lekker broodje.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Voor herhaling vatbaar

Saskia,
7-6-2018

Een heel schoon en goed hotel

De hele dag wordt er gepoetst

Lekker dicht bij de zee, weg alleen maar over te steken

Goed en warm eten

Gereisd met partner in juni 2018

Super

Martin,
23-5-2018

Heel goed en schoon hotel met ruime kamers. Hond vriendelijk .

Goed eten en heerlijk ijs als toetje.

Gereisd met partner in mei 2018

geweldig

Willie,
27-4-2018

wij hebben vele jaren bulgarije bezocht logeerde in majestic waren daar heel te vrede over .

wij zijn in 2000 voor het eerst naar zonnestrand geweest en hebben de vele veranderingen mogen zien .

is echt een aanrader zeker in het voorjaar vanaf mei

Gereisd met partner in mei 2016

zeer luxe appartement, prettig verblijf.

Ruud,
6-3-2018

Je hebt wel zeker een auto nodig want het is uitgestrekt.

Gereisd met partner in maart 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Majestic Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Majestic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.