Aparthotel Majestic Beach Resortstersterstersterster

9Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Beach Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Jong en oud vermaken zich goed bij Aparthotel Majestic Beach Resort. Het kindvriendelijke zwembad, het strand, het animatieteam en de wellness zorgen voor het vermaak op Hotel Majestic in Sunny Beach. Genoeg te doen in de omgeving zoals onder andere een quadsafari door de bergen en met de familie zwemmen in het aquapark in Nessebar.

612 reviews over Aparthotel Majestic Beach Resort

• 9W.29-09-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Het hotel heeft een goede ligging, aan het einde van de boulevard. Genoeg winkeltjes onderweg naar de drukke strip. Jammer was wel dat het einde van het seizoen was, er gingen steeds meer winkels en strandtenten dicht. Het hotel was prima, hadden een kamer geboekt middenhoog met zeezicht. Helaas kregen wij een lage kamer met amper zeezicht. Bij de receptie om een andere kamer gevraagd, hier waren ze niet blij mee maar gaven ons toch een andere kamer. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt. De animatie deden hun best, maar er was weinig motivatie vanuit de gasten. In september geen last van handdoekje leggen bij het zwembad gelukkig. Het zwembad was overigens wel erg koud, maar je bent zo op het strand en het zeewater is lekker warm. Het eten was prima, vriendelijk personeel. Dit hotel is zeker een aanrader!! Wij hebben erg genoten van Sunny Beach en het hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jo lemmens17-09-2019

5km lange en gezellige boulevard

1e 2 weken van september zijn vaak ideaal (niet zo bloedheet en het koelt s'avonds af). Neem nooit all inclusive want eten en drinken op strandpaviliens enz is heel goedkoop (2 euro voor 0,5liter bier in bar) . Enige minpunten :erg koud zwembadwater en animatie stelt weinig voor (was wel einde seizoen rond 11 tm 18 september). Het schiereiland nessebar ligt op 6 a 7km afstand vsn majestic. Dit is een must see. Met de bus (lijn 1) kost dit €0,65 per rit. Pin of Wissel nooit geld in hotel, de koers lijkt goed maar je krijgt nog ca 10% extra commissie welke je in eerste instantie niet ziet. Langs de boulevard staan kleine ATM machines waar je maar 1,2% koersopslag krijgt. Alles is veel goedkoper als bij ons. Bijv. Ritje van 15min op elektro scooter is 10lev (€5,-).

Gereisd met partner in september 2019

• 9sil09-09-2019

Voor Herhaling Vatbaar

We hebben een super vakantie gehad, Een aanrader is Nessebar old town. schoon. Deze was oud met een douchegordijn. Hier mag wel aandacht aan geschonken gaan worden. We hebben geen problemen gehad met het bekende handdoekje leggen.S'morgens rond 9 uur liepen we naar het zwembad,en er was altijd wel plaats.De dikke matrasjes op de bedjes was een zeer aangename verrassing.Heerlijk.. De bedjes op het strand was goed geregeld . Ja het kost 13.50 euro voor een parasol en 2 bedjes.. Hier in Nederland betaal je 10 euro per stuk,,,,,,, Voor gezinnen met kleine kinderen is het een paradijs,Kermis op de boulevard,in het hotel een aparte kinderkeuken,met kindergerechtjes... Deze gezinnen mochten ook om 18.00 uur eten. Mensen zonder kinderen aten om 20.00 uur. Prima. Ook geen gezeur met mensen die eten mee uit de eetzaal willen nemen,want je moest je tas in een kluisje voor de eetzaal leggen.Super geregeld

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Michel30-08-2019

Prima hotel; na 10 dagen alles wel gezien

Prima hotel aan de rand van de boulevard. Goede ligging. Je kunt zo de boulevard oplopen richting Flowerstreet ( = druk). Kilometers lang cafe’s, winkeltjes en kermis attracties. Ruime en schone kamer. Bed vrij hard. Extra topper geregeld via de schoonmaakster. Een fooitje hier en daar werkt goed. Veel jong personeel uit de de Oekraïne. Sommigen verstaan slecht Engels. Ontbijt en dinerbuffet is uitstekend. Na een week komen wel dezelfde gerechten terug. Zwembaden zijn goed met voldoende bedjes met dikke kussens. Ligging aan het strand. Bij de strandtent tegenover het hotel goede koffie voor een paar lev. Koffie in het hotel is matig. Er is animatie maar niet hoogstaand. Tripje naar het oude Nessebar is wel aardig. Taxi is goedkoop of met het toeristentreintje. Wel 2 keer overstappen voor het totale traject van ong. 6 km. Het Paradise waterpark nabij Nessebar is ook wel leuk met wat oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Evert23-08-2019

Zeer vriendelijk personeel in het hotel. Alles daar is geweldig. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hof08-08-2019

Boven verwachting goed

Hotel Majestic kan zich moeiteloos meten met bijvoorbeeld vijfsterren accommodaties in Turkije. Geen allinclusive, maar een compleet halfpension aanbod inclusief drankjes bij het diner. Voorzieningen als bars, restaurants en winkels zijn vlakbij. Het hotel is fraai gelegen, aan zee nabij het rustige uiteinde van de verder zeer levendige boulevard. Opvallend is de hygiene in en rondom het hotel: voortdurend is men aan het opruimen en schoonmaken. Kamers zijn goed, wellicht niet de modernste, maar wel met goede bedden en compleet met bijvoorbeeld koelkastje. Uitzicht op zee en zwembaden is prachtig. Personeel zeer vriendelijk, hangt uiteraard ook van je eigen opstelling af. In omgeving genoeg te doen: denk aan jeepsafari, watersporten of een bezoek aan het naburige Nessebar. Aandachtspunt is ook hier helaas het op grote schaal vroegtijdig reserveren van ligbedjes aan het zwembad en het negeren van de dresscode bij het diner. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Matje22-06-2019

Vakantie voldeed aan verwachting

Verblijf van 3 t/m 17 juni 2019. Prima rolstoelkamer, niet of nauwelijks last van gehorigheid. Restaurant; voldoende keuze en Bulgaarse gerechten. Als rolstoelrijder kun je gebruikmaken van een tweetal gereserveerde tafels naast het buffet. Je mag 1x per week gebruik maken van het restaurant Bulgaria. Oude Nessebar , slecht wegdek. Aanrader is openbaar vervoer 1,30 lev pp. met de rolstoel via oprijplaat de bus in. Vriendelijk personeel in hotel, helaas beperkt Engelse. De schone boulevard is een aanrader. Meeste winkeltjes zijn rolstoeltoegankelijk. Geen opdringerige verkopers. Openbare toiletten zijn er maar niet voor rolstoelrijders. Zwembad; 2e week werden we gedwongen om voor het ontbijt handdoeken neer te leggen op de ligstoelen om zeker te zijn van een plaats die toegankelijk is voor mij als rolstoelrijder. Als rolstoelrijder (betaalde) ligbedden van het hotel zelf op het strand niet gebruiken vanwege ontbreken vlonder.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Olivier luc21-06-2019

Droomhotel

Tophotel zowel voor ligging, keuken, kamers als netheid. Als ik nog eens naar Sunny Beach kom wordt het weer dit fantastisch hotel.Ook het Bulgaars themarestaurant verdient een dikke pluim.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Regina baalhuis12-11-2018

Topvakantie.

Het is een prachtig hotel. Heerlijk eten , elke dag weer veel variatie voor groot en klein. Direct aan het strand waar het heerlijk is . Alles dichtbij. Winkels heel gezellige boulevaar. Echt top heb heerlijk genoten samen met mijn dochter. Zou er zo weer heengaan. O ja en ook hele lieve mensen ( personeel.)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Marianne van Rijn19-09-2018

Het was weer fantastisch!

Weer terug van een heerlijke vakantie! Het was onze 5e keer dat we naar dit hotel gingen. We kregen een kamer met op het balkon, een smeedijzer hek, dat was echt een cadeautje. Heb genoten van het uitzicht vanuit m'n stoel! We zaten deze keer in het hoogseizoen, iets drukker als in juni maar ach we hebben vakantie en konden elke dag gewoon lekker buiten eten, bediening heel vriendelijk.. Heel jammer was dat de bedjes aan het strand qua kosten haast verdubbeld waren, daardoor lagen we vaker bij het zwembad, lunch lekker gehaald bij de snackbar van het restaurant, ruime keuze.. Wifi op de kamer is ook niet zo goed maar ach, we hebben ons zonder ook goed vermaakt.. Dag en nacht wordt er schoongemaakt, de hele dag zijn er hele lieve dames die het zwembad en toiletten bij houden. Echt, wij gingen weer helemaal opgeladen terug en als het even kan, gaan we volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in augustus 2018

45 tips over Aparthotel Majestic Beach Resort

• ryannevanriet, 25-10-2013

Waterpark Nessabar, super leuk! En het stadje Nessabar zelf is ook zeker de moeite waard! Spreek van te voren prijs af met taxichauffeur !

• loes en gerda, 21-06-2012

als je met een excursie meegaat met een bus georganiseerd kijk dan uit voor los liggende matjes in de bus maar zorg dat je altijd een pleister of verbandje bij je hebt want in de bus is niks die ervaring hebben wij opgedaan

• Lorraine, 18-07-2013

Ga naar Nessebar, cultureel, maar ook om te shoppen, een welkome afwisseling van die PIEP boulevard.

Het enige wat goedkoper is: Sigaretten en alcohol.

Babyvoeding een stuk duurder in Nederland!

66 vragen over Aparthotel Majestic Beach Resort

• Kim, 24-06-2019

Nederlandse gezinnen in Juli?

Wij gaan 22 juli voor 11 dagen met ons 8 jarige zoontje naar Majestic. Ik vraag me af of hier meer Nederlandse gezinnen met kinderen komen omdat dit wel leuk zou zijn voor mijn zoontje. Daarnaast zijn er geen glijbanen, vermaken de kinderen zich wel in en rond het zwembad?

Ramona, 11-07-2019

Wij gaan 18 juli voor 10 dagen met onze 8 jarige dochter!

• Natasja Westerink, 29-03-2018

Badhanddoeken services

Is er ook badhanddoekenservices bij dit hotel?

Saskia , 31-05-2018

Ja er is hier een handdoek service Elke dag tussen 16.00uur en 17.00 uur kun je ze verwisselen

• Ellen, 30-07-2017

geldautomaat

Is er in de buurt van een hotel een geldautomaat?

Saskia , 31-05-2018

Er is zelfs buiten in de muur van het hotel een bank waar je kunt pinnen

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats