Hotel Lionsterstersterster

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Aan zee
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

234 reviews over Hotel Lion

• 2019
    9Fam Bouma04-07-2019

Wat een heerlijk verblijf hebben wij hier gehad .

Geweldig hotel, we kwamen snachts aan (rond een uur of 1 ) en was een vriendelijke mannelijke medewerker die ons de sleutel gaf van onze kamer 1305 werd ook verteld waar de kamer was en kregen ook een soort lunch pakketje mee .Dus op naar de kamer 3 hoog en was een mooie kamer en goede bedden en een nette schoone douche. Elke dag kwam de schoonmaakster en wat een lieverd. We vonden het eten ook erg lekker en het personeel was daar ook erg vriendelijk ,Oke avonds was het soms even zoeken naar een plekje om te zitten ,maar ach dan gingen we even buiten bij de bar zitten en een half uurtje later hadden we een tafel. Dus we zijn zeer tevreden over dit hotel .Zit ook zeer gunstig als je rust wil en wil je de drukte opzoeken op 500 meter heb je het strand en op 150 meter is er een bushalte waar je naar Nesabar 1.38 lev kan of ander plaatsen in Bulgarije .Komen zeker weer een keer terug .

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Cor24-06-2019

heerlijk hotel

Om naar de boulevard of strand te gaan moet je de hoofdweg oversteken, voordeel is de auto's stoppen voor de zebra als je erop stapt fijn zwembad met een echte lifegard jammer dat het restaurant een verkeerde indeling heeft voor het eten te halen soep in het midden en groente en vlees daarvoor dus lange rijen als je soep wil halen , maar probeer gerust voor te dringen als je alleen soep wilt en later je warme maaltijd, verder heel lieve mensen bij de receptie en je identificatie krijg je na het scannen gelijk weer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Wendy03-11-2018

Ga zeker nog een keer terug naar Sunny Beach!

Goed/schoon hotel. Avondeten eten verloopt chaotisch. Ontbijt buffet prima, voor elk wat wils. Buiten de deur eten is prima te doen. Niet duur. Gezellige boulevard met mini kermis. Sunny Beach aan te raden voor elke doelgroep. Hotel ligt op 15 min loop afstand van de boulevard. Als het heel warm is lijkt zelfs dit te ver. Er rijdt een treintje door het centrum wat je van de ene kant naar de andere kant brengt van de stad. Echt een aanrader, zeker als het warm is. ( omgerekend voor 2 euro pp. )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Huijsen14-08-2018

heerlijke vakantie

kamer prima , drukte bij het eten minder

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10ans+bianca20-07-2018

geweldig

Wij komen al 8 jaar in sunnybeach in mei en september in verschillende hotels. Hiervan de laatste 5 jaar in hotel lion. Er is geen beter hotel zelfs geen * hotel in sunnybeach. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging uitstekend. Hotel en personeel perfect.

Alleen gereisd in mei 2018

• 8trinne11-06-2018

zon, zee, strand

koud water in douche, enkel 1 koffieapparaat in werking. proper, prijs kwaliteit = ok

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8daniella11-06-2018

toffe vakantie heel sfeervol

kamers goed onderhouden voldoende comfort

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Anneke Faber.06-06-2018

geweldige week gehad..

We zijn hier 8 dagen op basis van half pension geweest en we vonden het geweldig. De kamer was netjes , elke dag het bed weer op gemaakt , schone handdoeken als het nodig was ,prullenbak leeg ed keurig .. Het personeel was behulpzaam waar nodig en voor vragen kon je altijd bij de receptie langs en helpen je ze graag. Heerlijk ontbijten 's morgens en het buffet 's avonds was ook uitstekend. Een salade vooraf dan langs een warm buffet dan nog een toetje ,ijsje of een petit four of nog een stukje vers fruit, het was heerlijk. Een biertje en een wijntje erbij kortom het Het was een geweldige week.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8dennis19-09-2017

kamers waar schoon en netjes. het eten was goed maar eenvoudig

Gereisd met partner in september 2017

• 10melissa en kevin10-09-2017

goed hotel, fijne k

vriendelijke receptie, goed eten, fijne kamer. te weinig drankautomaten bij diner. verder alles prima!

Gereisd met partner in september 2017

7 tips over Hotel Lion

• steffanie, 23-01-2014

Ga niet te laat in het jaar dan wordt het erg koud snachts. Zwembaden zijn niet verwarmt.

• michelle, 26-07-2013

Hou je van italiaans eten ga dan bij Stella di mare eten HEERLIJK en goedkoop (op de boulevard tegenover glorus hotel) Net achter de boulevard zijn ook veel eetgelegenheden waar je nog goedkoper van de bulgaarse keuken kunt genieten. Op de boulevard zelf ontzettend veel eetgelegen (pizza, patat,pasta,vlees,vis,tapas etc) Voor ieder wat wils.

• cor, 18-06-2013

wandel s, avonds over de boulevard en ga dan koffie drinken bij CONDOR geen cappucino deze heeft teveel melk maar de mixes zijn goedkoop en lekker.ook op het strand eten in de meeste tenten is goedkoop al verwacht je het niet. tip ga eens eten tussen de middag bij Hawai

3 vragen over Hotel Lion

• Moeyersons Conrad, 11-04-2019

Restaurant, café.

Zijn er rond het hotel een paar restaurants of bars in de directe omgeving ?

• Nina, 13-01-2012

Wie weet of er bussen rijden?

Ik heb een vraagje. Het centrum is toch wel een behoorlijk stukje lopen. Weet er iemand misschien of er bussen rijden? Groetjes Nina

Ilse, 13-04-2012

Er rijden bussen naar en van het centrum. Wel even goed kijken op de bordjes. Het kost 1 lef (0,50eurocent). Zijn overigens geen goede bussen. Het zijn oude duitse, waarschijnlijk afgekeurde bussen.

Dave M., 06-08-2012

Nina,

Het centrum is inderdaad een stukje wandelen, maar heel goed te doen. Vanaf het hotel zit je lopend in ca. 5 minuten op de (zeer drukke en gezellige) boulevard welke uitkomt in het stads centrum. Maak je niet druk, de bus is zonde van je geld, want zo ver is het niet.

Gr. Dave

• Joyce, 28-07-2010

Vraagje over excursies

Is er iemand die in Sunny Beach excursies heeft gedaan zoals bijv. een boottocht of een jeepsafari of iets dergelijks en hier wat meer informatie over heeft.

Alvast bedankt.

Groetjes, Joyce

n.bruinsma1, 03-08-2010

wij hebben in juni een eco safarie gedaan met 4 pers in een jeep(max 6) het was zeer de moeite waar wij hebben een imker musea ,klooster bezocht en we hebben gegeten ergens in het binnenland (heerlijk) hier waren ook wat oudheids kamers in gericht en je kon klimmen door de bomen.Je moet wel tegen een stootje kunnen.

Hotel Lion info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald