Géén boekingskosten

Hotel Evrika Beach Club

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Evrika Beach Club voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 482 reviews
+216/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 482 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bij Evrika Beach Clubhotel is er plezier voor jong en oud. De kinderen leven zich uit in het zwembad met glijbanen en bij de vrolijke animatie. Ook de volwassenen genieten van de shows en avondactiviteiten. Met de all inclusive formule kun je op elk moment van de dag wel wat eten of drinken. Nesebar en Burgas zijn leuk om te bezoeken.

482 Reviews over Evrika Beach Club

• 4Monique uit Nederland26-09-2021

Nooit meer dit hotel.

Hotel locatie best goed. Strand ook fijn. Bedjes worden ook verhuurd aan mensen die niet in het hotel zitten dat vind ik wel raar.Personeel onvriendelijk. Schimmel in het zwembad. Randen van zwembad kapot. De kamer werd niet schoongemaakt. Bedden zijn na 8 dagen nog niet verschoond. Alleen schone handdoeken. Badkamer was oud met douchegordijn. Zwarte haren lagen er nog na een paar dagen en wij zijn blond. Laatste dagen mocht iedereen in het premium gedeelte eten terwijl wij er extra voor betalen. Dankzij de goede service van Corendon laatste week overgeboekt naar ander hotel. Daar super fijn gehad.

• 7linda25-08-2021

Leuk hotel, wel achterstallig onderhoud,

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel heeft op start problemen gehad, hierdoor moest iedereen eten in het premium gedeelte. Dit isnu niet meer het geval. Daardoor is er voor iedereen genoeg eten, hoe laat je ook gaat eten. ze hebben heel veel vers fruit en toetjes. Eten is warm en netjes, wel is het vaker hetzelfde. Maar er is genoeg keuze. Hotel is geen 4 sterren waard, kamers verouderd b gebouw, daar wel geweldige waterdruk onder de douche. ( premium zou dit niet hebben) Onderhoud overal loopt achter. Als je geld neerlegt voor de werkster, dan heb je genoeg handdoeken, wc papier en een schone kamer;) 1 of 2 euro is al zat. bedden zijn wat hard. Masseur van hotel is aanrader en erg vriendelijk. Kids club juf is heel lief voor de kids. Bij ons zijn ze 3x geweest. Bulgaren zijn erg stug en onvriendelijk. Het hotel is minder dan 4 sterren turkije maar je kunt er echt een heerlijke vakantie hebben!!

• 2Fam uit België21-07-2021

Never ever ever again!!!!!

Wij hadden 14 dagen geboekt en na een week hebben wij een ander hotel gekregen. Het waren RAMPEN! Ik heb nog nooit een review geschreven online en gaan elk jaar op reis, maar dit was ongezien. Kamers zijn super verouderd! De douches trokken op niets! Het management is ondertussen veranderd naar mensen van Oekraïne en het loopt daar helemaal in het 100! Eten is ondermaats, glijbanen zijn niet toegankelijk voor kinderen onder de 1.30m. Super onvriendelijk personeel. Ons hoofdrestaurant was gesloten waardoor wij allemaal in een kleiner restaurant moesten eten. Gevolg chaos allom! 1 koffiemachine voor iedereen. Heel weinig keuze aan eten. water van kidspool ijskoud. Na een uur aanschuiven voor een tafel voor ontbijt was het ondertss 10 h halen ze alles weg voor onze neus, gevolg geen eten. Ik kan nog heel lang doorgaan maar ik raad iedereen af om hier naartoe te boeken! De klachten stroomden binnen, aqua paradise resort is een aanrader!

• 7Ellen08-07-2021

uitstekende locatie, hotel voldoende

Direct aan het strand, gescheiden door boulevard (kilometers lang) met winkeltjes, kraampjes en restaurants. Breed zandstrand met gratis ligbedden, parasols en een langzaam aflopende zee. Normale kamers zijn oké met een douche en balkon. Alleen via Tui (of bij het hotel zelf maar duurder) kun je ook Premium boeken dan heb je een luxere kamer, apart restaurant en apart zwembad. Maar het restaurant werd nu door iedereen gebruikt en ook het zwembad wordt niet actief gecontroleerd om te liggen dus dan zou je het alleen doen voor een mooiere kamer. Eten matig, niet altijd warm en niet heel veel keuze. Themarestaurant slecht (dode beestjes op tafel en in eten), ben aantal dagen buiten hotel wezen eten. Zwembad oké. Personeel boeit het niet, geen glimlach of moeite doen om het je naar de zin te maken. Behalve Galin van de receptie: super vriendelijk! Veel Oostblokkers, weinig aanspraak. Locatie: 10. Hotel: 7. (Badlaken van hotel is niks.)

• 7Vermeer p11-07-2019

Geweldig

Ik heb hier een topvakantie gehad. Dichtbij strand, boulevard. Was met een vriendin en onze zonen van 17 en 19. Die jongens hebben het prima naar hun zin gehad. Gingen in de avond het uitgaansleven in. Ook een jeepsafari gedaan (heb wel leukere meegemaakt) en met de watertaxi naar nessebar. Al met al een heel leuke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar

• 6Marlies Vanhelmont11-11-2018

Heel matig

Proper hotel maar personeel echt niet vriendelijk. De kamer was fel verouderd. We waren met 2 gezinnen en hadden kamer kort bij elkaar gevraagd. De kamers lagen op hele andere verdieping maar manager wou niks doen en was heel nors. Eten matig, lauw. Fruitsap of moet ik zegfen water met een oranje kleurtje s morgens niet te drinken. Ook B merk drank. ook de thema restaurants waren pover. De glijbanen zijn maar 2x 2u open en de redders daar stellen ook niet veel voor. Ook slechte bedjes aan het zwembad die regelmatig stuk zijn. Handdoekwissel tussen 16u en 17u. Als je tegen 16u50 ging waren er soms geen handdoeken meer?? Echt niet voor herhaling vatbaar en zeker nizt aan te raden.

• 8Eilander09-09-2018

Goed hotel

Kamers op en top. Direct boulevard. Schoon hotel. Tip 4 stoelen in een familiekamers ipv 2

• 6Mascha06-09-2018

Prijs kwaliteit verhouding komt niet overeen.

Het meeste personeel mag nog wel een cursus gastvrij/ vriendelijkheid hebben wat een sjacherijnige mensen hebben ze als personeel kan nog geen hallo vanaf.

Qua eten is er ontzettend veel keuze wel zouden ze het eten warm morgen aanbieden het eten wat warm hoorde te zijn was lauw of koud.
    Wij zijn savond om die reden aan de boulevard gaan eten dat is goed te doen goed en warm eten voor weinig.

Bij het zwembad is het een drama om een bedje te krijgen aangezien er al volgens de badmeester al vanaf +- 05:00 handdoeken gelegd worden. om 08:30 is er al geen bedje meer te krijgen bij het zwembad.
    zwembaden/ glijbanen zijn verder wel erg mooi en schoon. Het resort is ook mooi schoon.

Wij gaan hier zelf niet nog een keer heen en zouden het ook niet aanraden als mensen om onze mening zouden vragen.

• 9j.opperland21-08-2018

prima hotel

alles prima goede wifi heel erg schoon dichtbij strand dichtbij boulevard.alles prima 4 sterren gewoon goed.

• 3Roy07-06-2018

Zeker niet meer naar evrika beach.

De eerste kamer die we hadden zat boven een café dat tot min 3u s’nachts doorging. In lift in blok c was er niet tot de 3e verdieping. Toen we vroegen om een andere kamer zeiden ze dat we pech hadden. We werden erg onvriendelijk behandeld. Uiteindelijk met tussenkomst van de reisleiding een andere kamer kunnen krijgen, deze was inderdaad beter. WiFi in het hotel is er maar niet op de kamers.. op kamers rond het zwembad kan je geluk hebben. Ze adverteren hier wel mee. Het avond eten is in 2 tijden ingedeeld, wij hadden de tweede tijd en dan lijkt te gelden op=op. Het eten totaal is vrij eenzijdig, maar wel prima. Het is een schoon hotel. Het voordeel van het hotel is dat het direct aan het strand ligt en je gratis bedjes op het strand hebt. Het waterpark is maar open van 10-12 en 15-17u. Al met al zullen we niet snel terug gaan.

Hotel Evrika Beach Club info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden