Hotel Evrika Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°12°
Hotel Evrika Beach Club
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Evrika Beach Club voor je op een rij gezet:

486 reviews over Hotel Evrika Beach Club in het Nederlands

Goed hotel

Eilander
9-9-2018

Kamers op en top. Direct boulevard. Schoon hotel. Tip 4 stoelen in een familiekamers ipv 2

Het meeste personeel mag nog wel een cursus gastvrij/ vriendelijkheid hebben wat een sjacherijnige mensen hebben ze als personeel kan nog geen hallo vanaf.

Qua eten is er ontzettend veel keuze wel zouden ze het eten warm morgen aanbieden het eten wat warm hoorde te zijn was lauw of koud.

Wij zijn savond om die reden aan de boulevard gaan eten dat is goed te doen goed en warm eten voor weinig.

Bij het zwembad is het een drama om een bedje te krijgen aangezien er al volgens de badmeester al vanaf +- 05:00 handdoeken gelegd worden.

om 08:30 is er al geen bedje meer te krijgen bij het zwembad.

zwembaden/ glijbanen zijn verder wel erg mooi en schoon. Het resort is ook mooi schoon.

Wij gaan hier zelf niet nog een keer heen en zouden het ook niet aanraden als mensen om onze mening zouden vragen.

prima hotel

j.opperland
21-8-2018

alles prima goede wifi heel erg schoon dichtbij strand dichtbij boulevard.alles prima 4 sterren gewoon goed.

WTC.nl

Zeker niet meer naar evrika beach.

Roy
7-6-2018

De eerste kamer die we hadden zat boven een café dat tot min 3u s’nachts doorging. In lift in blok c was er niet tot de 3e verdieping. Toen we vroegen om een andere kamer zeiden ze dat we pech hadden. We werden erg onvriendelijk behandeld. Uiteindelijk met tussenkomst van de reisleiding een andere kamer kunnen krijgen, deze was inderdaad beter. WiFi in het hotel is er maar niet op de kamers.. op kamers rond het zwembad kan je geluk hebben. Ze adverteren hier wel mee. Het avond eten is in 2 tijden ingedeeld, wij hadden de tweede tijd en dan lijkt te gelden op=op. Het eten totaal is vrij eenzijdig, maar wel prima. Het is een schoon hotel. Het voordeel van het hotel is dat het direct aan het strand ligt en je gratis bedjes op het strand hebt. Het waterpark is maar open van 10-12 en 15-17u. Al met al zullen we niet snel terug gaan.

"fantastisch"

P. Witkam
16-4-2018

De tussenlanding was verschrikkelijk, de rest van de vakantie in 1 woord : top !

Top hotel

Fam. Bouwmeester
31-8-2017

Erg leuk land, vriendelijke mensen, super mooi schoon hotel, mooie ruime kamers, mooi en leuk zwembad wel koud maar moet zeggen dat dat wel snel went en dan is het lekker. Glijbanen idd een aantal uur per dag open maar daardoor bleef het wel iets leuks en stonden de kids er echt op te wachten. Leuke en vrolijke animatie. Aan het strand en aan de boulevard. Alles eigenlijk bij de hand. Alleen het eten was snel koud dat is eigenlijk het enige min puntje wat ik kan vinden bij dit hotel. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Echt genoten!

Familie DP-H
27-8-2017

Plus: goed gelegen, niet ver van luchthaven Burgas, dicht bij Nessebar, dicht bij Aquaparc (ofwel in Sunny beach ofwel in Nessebar), aan privé zandstrand en boulevard met winkeltjes en restaurantjes.

Verzorgd en net, vriendelijk personeel (al spreken de poetshulpen enkel Bulgaars), heel ruime grote kamers (wij hadden de kamer met extra slaapkamer geboekt en hadden 2 badkamers en 2 toiletten, wat heel handig was), uitgebreide all-inn (je kon altijd wel ergens iets eten en/of drinken: ontbijt, daarna snack, daarna vieruurtje en daarna diner in buffetrestaurant of in 1 van de 3 à la carte restaurants (max 1x/wk)), gratis kluisje en wifi en goede airco op de kamer, handdoekenservice is een groot pluspunt (elke morgen wissel mogelijk), de zee loopt er langszaam af en heeft helder water met een beetje golven, ondanks dat het een zeer groot hotel is, kan je wel een rustig plekje opzoeken op een graspleintje, wat zeer aangenaam is! Er is genoeg ruimte.

Min: geen liften in blok A waar wij zaten (2 verdiepingen), glijbanen en lazy river slechts beperkt open (10-12u en 15-17u), glijbaan met draaikolk enkel voor grotere kinderen (zoon van 1m43 mocht er de eerste dag niet op, de volgende dagen bij andere redders dan weer wel), water in zwembaden erg koud, onze kamer lag echt niet goed waardoor we enorm veel last hadden van de shows 's avonds (van 21u30 tot 22u30 helse muziek en gepraat door micro, waarbij de boxen in onze richting stonden), gehorige kamers, druk in het buffetrestaurant, veel kip te eten, geen Nederlandstalige monitor gezien, de animatie en miniclub was zeer pover: je moest goed zoeken wat en waar, miniclub (eens een spelletje, shminken, verkleden, eens naar het strand, eens voetballen...), het weer was niet zo heel schitterend in augustus: af en toe een halve dag bewolkt (wel warm) en de laatste dag regen, maar toch ook genoten van de zon!

Wij zouden het hotel echt wel aanraden, goede prijs/kwaliteit via vroegboeken.

Wij zijn in het Italiaans en Bulgaars restaurant gaan eten. Het eten was niet zo speciaal, maar we hebben er erg genoten van de rust!!

Het stadje Nessebar is een echte aanrader (met bus 1) alsook het Aquaparc in Nessebar met kinderen >1m30 (gratis shuttle) maar koop het ticket dan niet op voorhand want dan is er een ellenlange wachtrij. Als je je tickets ter plaatse nog moet kopen is de rij niet zo lang.

Sunny Beach is erg commercieel: winkeltjes met gadgets en nep merkkledij, ze komen vragen voor massages, bananaboot of waterski, ze komen foto's nemen van je kinderen op strand of zwembad om daarna te verkopen, enz... op den duur werd dit irritant.

Fijn hotel met diverse restaurants, groot zwembad

N.Griffioen-Bruijn
23-8-2017

Fijne kamers, goed eten en veel keus en variatie, ook dieetmaaltijden. Verschillende restaurants, heel goede all inclusive. Geweldig groot zwembad, voldoende bedjes. Kunt rust opzoeken bij ligweide met bedjes. Voor kinderen is er een aquapark. Goede shows en activiteiten. Eigen strand met gratis bedjes en bar, ook inclusive. Personeel is erg vriendelijk. Er wordt erg goed schoongemaakt. Gunstig gelegen.Aan het strand, niet midden in de drukte, maar er wel vlakbij. Wij zij hier voor de 3e keer en het blijft een heel goed hotel.

Fantastisch hotel

Sebastiaan
29-7-2017

Schitterend hotel aan een mooie ,gezellige boulevard

Super leker eten en mooie kamers

Echt een aanrader.

Nooit meer ! All inclusive behalve het warm water

Tania Vermeiren
11-6-2017

Het enig positieve punt is het uitgebreid eten. In blok D waar wij sliepen was er gedurende de zeven dagen dat we er verbleven drie avonden geen warm water. Dit gold voor het volledige blok D, een gebouw waar nota bene extra moest betaald worden voor zeezicht. De kamers zijn zeer verouderd net zoals de badkamer en is zeker geen vier sterren waard. Wij trachtten met een aantal mensen officieel klacht in te dienen maar de pr van het hotel werd verboden nota te nemen door de manager ! De animatie was ook allesbehalve goed. In het restaurant worden de onderleggers gewoon uitgeschud over de vloer om daarna door poetsvrouwen opgeveegd te worden rond de tafels terwijl je aan het eten bent. Leuk is anders. In het aquamarijn waren er kleine kinderen aan het stappen in de lazy river. Toen we de lifeguard op de hoogte brachten van het gevaar lachte hij ons gewoon uit en wees op een bord waarop een pictogram van een ouder met kind aan de hand stond! M.a.w als er iets gebeurt is het niet mijn schuld. Zo kan ik. Oh een aantal verhalen over het wanbeheer van dit hotel schrijven! Vanavond ontdekten we ook mieren tussen het eten.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evrika Beach Club in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evrika Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.