Dit zijn de mooiste all inclusive resorts in Turkije

Redactie - 14 februari 2022

Dit zijn de mooiste all inclusive resorts in Turkije

Redactie - 14 februari 2022

Zin in zon en verwennerij? Even he-le-maal niets? Dan is een all inclusive resort in Turkije perfect voor jou! Heerlijk bediend worden, nergens naartoe hoeven, de zee aan je voeten en een prachtig zwembad om een duik in te nemen. Wij hebben de mooiste all inclusive resorts van de Turkse Riviera en de Egeïsche kust in Turkije voor je verzameld. Benieuwd naar deze populaire all inclusive hotels? Lees dan dit blogartikel ‘Dit zijn de mooiste all inclusive resorts in Turkije’.

All inclusive Turkse Rivièra

De Turkse Riviera staat bekend om het diverse landschap en de kustlijn. Kilometerslange stranden worden afgewisseld met gezellige badplaatsen en een schitterende natuur. Een echte klassieke vakantiebestemming met vele kleine dorpjes, sfeervolle stadscentra en luxe accommodaties.

Benieuwd naar de drie populairste en mooiste all inclusive resorts in de Turkse Riviera? Dit zijn ze:

Eftalia Ocean *****

“Heb een super vakantie gehad. Hotel was super schoon en erg netjes. Vriendelijk personeel. Animatie team is fantastisch wat zijn hun lief, leuk en enthousiast! Genoeg te doen voor jong en oud. Kortom een top vakantie. Zijn al aan het kijken voor onze volgende vakantie naar Eftalia Ocean. Wij komen zeker terug!” schrijft Renske over Eftalia Ocean

Eftalia Ocean - mooiste all inclusive resorts in Turkije
Eftalia Ocean

Met een gemiddelde score van een 9.2 zit je helemaal goed bij Eftalia Ocean.

Side Star Beach *****

“Fijn hotel en perfecte ligging. Voor de 9e keer geweest en wederom geweldig. Het voelt als een thuiskomen, direct aan het strand en gezellige boulevard. Wij komen zeker volgend jaar terug.” aldus reviewer Gruters over Side Star Beach in Side.

Side Star Beach

Met een gemiddelde score van een 8.8 behoort Side Star Beach tot de beste en mooiste all inclusive resorts in Turkije.

Haydarpasha Palace *****

Fatima op Zoover: “Wij hebben een super fijn verblijf / vakantie gehad in het Haydarpasha Palace, zeer zeker een aanrader. Het hotel verdient zeker een 5 sterren. Het personeel was heel erg behulpzaam en ze staan je altijd te woord, het eten was super.”

Haydarpasha Palace

Met een gemiddelde score van een 9.5 ga je bij Haydarpasha Palace een heerlijke vakantie tegemoet.

All inclusive Turkse Egeïsche Kust

De Egeïsche Kust heeft voor iedere vakantieganger wat wils. Van vele stranden met watersportmogelijkheden tot bruisende badplaatsen met historische cultuur. De afwisseling van de begroeide bergen en de lange witte zandstranden maken de Egeïsche Kust een ideale vakantiebestemming.

De Turkse Egeïsche Kust is de perfecte vakantiebestemming voor een heerlijke all inclusive vakantie. Dit zijn de mooiste all inclusive resorts aan deze kustlijn:

Pine Bay Holiday Resort *****

“Mooi resort, schoon (hotel zelf en de kamers) en vriendelijk personeel. Voor iedereen wel een plek te vinden, of je drukte wilt of wat rustiger. We komen zeker terug!”  zegt Patty over Pine Bay Holiday Resort.

Pine Bay Holiday Resort

Pine Bay Holiday Resort heeft een gemiddelde score van 7,6. Hier kan je vakantie dus écht goed beginnen.

Bodrum Holiday Resort & Spa *****

“Super leuk hotel waar we ons 11 dagen goed hebben vermaakt. Het personeel is heel vriendelijk, maar spreken niet altijd even goed Engels. Dit maakte het communiceren soms lastig. Het animatieteam was super goed georganiseerd. Elke dag werden er leuke games georganiseerd en buiten de games om kwamen ze een praatje maken” aldus reviewer Eva over Bodrum Holiday Resort & Spa in Bodrum.

Hotel - mooiste all inclusive resorts Turkije
Bodrum Holiday Resort & Spa

Met een gemiddelde score van een 7.6 en meer dan 1220 reviews is Bodrum Holiday Resort & Spa perfect voor jouw all inclusive vakantie.

Ephesia Holiday Beach Club *****

Zoover vakantieganger Kivits over Ephesia Holiday Beach Club: “Geweldig hotel, genoeg voor jong en oud. Goed hotel zeker het nieuwe hotel gedeelte. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte hier was ook niks op aan te merken. Kamer prachtig en elke dag schoongemaakt. Zwembaden meer dan voldoende verspreid over het hotel complex.”

Hotel - mooiste all inclusive resorts Turkije
Ephesia Holiday Beach Club

Met een gemiddelde score van een 8.0 zit je bij Ephesia Holiday Beach Club fantastisch.

Bekijk hotel

Dit zijn mooiste all inclusive resorts in Turkije. Heb jij nu ook zoveel zin in een all inclusive naar Turkije? Boek jouw vakantie nu extra voordelig bij Zoover. Als je nu boekt, betaal je namelijk slechts €100,- aanbetaling! Tot het einde van maand hebben we deze unieke actie “Boek nu, betaal later’

Ben je benieuwd naar andere all inclusives in Turkije of heb je meer inspiratie nodig? Bekijk het totale aanbod in Turkije.