Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije

Erika - 17 januari 2023

Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije

Erika - 17 januari 2023

Op zoek naar luxe all inclusive accommodaties voor jouw zonvakantie in Turkije? Ga eens helemaal over de top en dompel jezelf onder in luxe. In deze prachtige resorts is alles tot in de puntjes verzorgd. Het enige wat jij hoeft te doen, is relaxen op het privéstrand of ontspannen in de wellness. In dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ lees je wat volgens de mooiste all inclusive resorts zijn voor jouw volgende vakantie.

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije

Hotel Granada Luxury Belek

Tijdens een vakantie in deze luxe all inclusive accommodatie in Belek zal het je aan niks ontbreken en word je helemaal in de watten gelegd! Vervelen is geen optie bij Granada Luxury Belek. Het resort heeft zelfs een mini pretpark. Naast de mooie zwembaden en faciliteiten voor kinderen kan je er verschillende sporten doen. Adam heeft hier zijn vakantie gevierd. Hij schrijft:

“We zijn momenteel in dit hotel! We reizen sinds 2010 alleen in 5-sterrenhotels in Turkije en door de jaren heen is er geen beter hotel in Granada Luxury Belek geweest. Al het personeel bij de receptie is geweldig, vooral de heer Murat is erg behulpzaam, heeft ons veel geholpen met onze wensen. De Guest Relations-meisjes reageerden altijd op al onze verzoeken. Het hotel is erg mooi, enorm gebied, zeer schoon. Onze kamer is groot met een jacuzzi op het balkon. Het eten is gevarieerd en erg lekker. Lage buiging voor de koks! En het allerbelangrijkste: dit hotel is een paradijs voor kinderen!”

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije Granada Luxury Resort
Granada Luxury Belek

De foto's van Granada Luxury Belek spreken eigenlijk voor zich. Met een hoge, fenomenale score beleeft iedereen hier een fantastische vakantie.

Aria Claros Beach & Spa Resort

Een andere luxe all inclusive accommodatie in Turkije ligt aan een van de mooiste baaien van de Egeïsche Zee. In dit 5-sterrenresort maak je kennis met de prachtige natuur, geniet je van heerlijke stranddagen en van de warme temperatuur. Gun jezelf een zen moment en ga voor de ultieme ontspanning naar de wellness van Aria Claros Beach & Spa Resort. Nadia laat een mooie review achter, lees maar mee:

“Het was super leuk en gezellig met mijn twee kinderen. De personeel was super vriendelijk, het eten was lekker en gevarieerd, de service is top. We hebben een ruime kamer voor onze drieën. De zwembaden en de glijbanen waren dezelfde wat in de foto’s gezien toen ik geboekt heb…de animatie was top. Iedere avond was een show voor allerlei leeftijden, ook kinderen hebben prima naar hun zin hier. Mijn kinderen willen graag nog een keer naar Aria Claros…ik vond het top hotel 👌👌”

Tips van Zoover: mega luxe all inclusive Turkije
Aria Claros Beach & Spa Resort

Zowel voor jong als oud is hier genoeg te beleven. Bij Aria Claros Beach & Spa Resort hebben de kinderen de tijd van hun leven en kom jij even lekker tot rust.

Hotel Saturn Palace

Zo’n twintig kilometer van Antalya vind je de luxe all inclusive accommodatie Saturn Palace. Ontdek zelf waar die Turkse gastvrijheid vandaan komt. Dit resort heeft een privéstrand, een wellness en je kan er de hele dag door heerlijk eten en drinken. Nóg meer luxe? Kies dan voor een jacuzzi op je privéterras. Over de top detail: op het complex staat zelfs een reuzenrad! Monique verbleef hier in november:

Zeer goed hotel, eten is super heerlijk, een heleboel wordt vers voor je gemaakt en de keuze is reuze. Hotel is zeer schoon en de guest relation loopt elke dag rond om te vragen of er een probleem is, zo ja , wordt dit meteen opgelost. Vriendelijk personeel die elke wens vervullen. kamers zeer schoon en mini bar wordt elke dag bijgevuld. Top Locatie.”

Saturn Palace Resort

Meerder vakantiegangers keren maar al te graag terug naar Saturn Palace Resort. Dit is geen verrassing, want met zo'n hoge score is het hier prima vertoeven!

Hotel Haydarpasha Palace

Bekijk de foto’s eens van dit prachtige vijfsterrenresort! Tijdens je vakantie bij Haydarpasha Palace aan de Turkse Rivièra zal het je aan niets ontbreken. Deze luxe all inclusive accommodatie zorgt voor culinair genot, smakelijke snacks, verfrissende drankjes en verkoeling in een van de zwembaden. Manuela heeft samen met haar partner een hele fijne vakantie gehad in Turkije en schrijft deze review:

“Prachtig hotel, echt 1 die eruit springt als je er langs rijd! Mooie kamers, heerlijk eten en zwembad, strand op loopafstand middels een tunnel, entertainment ook top iedere avond wat te doen, kortom een geweldige vakantie 👌”

Haydarpasha Palace

Lees de reviews van eerdere vakantiegangers. Zij hebben al wat voorwerk gedaan en zijn erg te spreken over de hygiëne, service en kamers. De hoge fenomenale score zegt genoeg!

Aska Lara Resort & Spa

In het Aska Lara Resort & Spa vind je alle ingrediënten voor een luxe all inclusive vakantie en dat voor het hele gezin. Comfortabele kamers, uitstekende service en een waterpark: aan de Turkse Rivièra wil je zijn! Net als deze familie die er verbleef in augustus. Lees deze review maar:

“Prima hotel, waarbij het waterpark niet direct aan het hotel vast zit. Dit hebben wij niet als vervelend ervaren, maar is wel iets om rekening mee te houden. Bij het waterpark is wel gewoon wifi en is het eten ook goed geregeld. In de omgeving zijn er meerdere winkeltjes te vinden. Hotelkamers waren naar behoren.”

Aska Lara Resort & Spa

Dit hotel scoort op bijna alle fronten een 10. De gemiddelde fantastische score is een reden dat deze luxe all inclusive accommodatie een top vakantie wordt!

Eftalia Ocean

In dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ mag hotel Eftalia Ocean niet ontbreken. Dankzij de uitgebreide luxe all inclusive formule hoef jij je geen zorgen te maken over het eten en is er voor ieder wat wils! Çelik heeft een geweldige vakantie gehad en schrijft:

“Top hotel met top kamer. We hadden een familiekamer geboekt en deze is echt heel ruim. Daar nog veel mooie zwembaden, ligbedjes en volop keuze om iets te eten of drinken. Echt een super vakantie gehad, maar dit is vooral te danken aan de swim up kamer.”

Eftalia Ocean

Veel vakantiegangers gingen je voor naar Eftalia Ocean en beschrijven dat er voor vakantiegangers van alle leeftijden veel te beleven valt. Eftalia Ocean Hotel heeft een fenomenaal hoog reviewcijfer maakt deze luxe all inclusive accommodatie een fantastische keuze.

Bekijk hotel

Nog meer luxe voor een onbezorgde vakantie

Dit blogartikel ‘Tips van Zoover: mega luxe in deze all inclusive accommodaties in Turkije’ was slechts een greep uit ons totale all inclusive aanbod in Turkije. Wil je meer inspiratie en verder zoeken naar luxe en comfort? Op onze website vind je vast jouw favoriete accommodatie voor een fantastische vakantie.

BewarenBewaren

BewarenBewaren