We hebben een aantal aanbieders voor Zürich voor je op een rij gezet:

vakanties Zürich

We hebben een aantal aanbieders voor Zürich voor je op een rij gezet:

Reviews over Zürich

Mooie stad voor kunst- en winkelliefhebbers

Lex
    2-3-2013

Grootste stad van Zwitserland, gelegen aan het mooie Meer van Zurich. Veel goede restaurants en leuke terrassen. Liefhebbers van moderne kunst komen volop aan hun trekken in musea en talloze galerieën.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zurich in kerstsfeer

Madeleine
    11-12-2011

Dit jaar een stop in Zurich in Zurich met de Kerstsfeer (eind nov). Jammer dat de Zwitserse Frank ( € 0,90) dit jaar enorm duur is geworden t.o.v. de euro. Wel 20%. Het was dus meer kijken dan kopen. Zodra het donker begint te worden is de kerstsfeer geweldig in de binnenstad. De Altstad, de wijk Nierderdorf en omgeving Bahnhofstrasse is prachtig versierd en verlicht. In de hal van het station is een enorme grote kerstmark waar heel veel leuke dingen te koop zijn. Ook in de ShopVille-RailCity (onder het station) gaat deze kerstmarkt verder. Daarnaast zijn in het centrum overal kleine kerstmarkten en niet te vergeten de zingende kerstboom bij de Uranianstrasse. Zurich in kerstsfeer is zeker een bezoek waard maar wacht wel even tot de Frank weer gunstig is. Anders is het een vrij dure onderneming.

Gereisd Alleenreizend in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad

ubertomarianne
    30-8-2011

Hele mooie stad aan het meer. Schitterend gelijk in de omgeving van de stad. Wij sliepen bij een vriend in zijn appartement en die heeft ons vanalles laten zien. Leuke winkels, mooie gebouwen en in de directe omgeving prachtige wandelgebieden.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008

Er is voor iedereen wat te beleven hier

Madeleine
    13-2-2011

Ben al een aantal malen op doorreis in Zurich geweest en dus niet meer als het station gezien. Nu toch eens 2 dagen hier gebleven om de stad eens nader te bekijken. Wat een geweldige stad aan de Zürichsee. Voor de winkelende mens is de Bahnhofstrasse een must Alle bekende merken zijn hier te vinden. In de Altstadt kom je ogen tekort van de bijzondere huizen, kerken en aparte winkeltjes. Een wandeling langs de promenade aan de Zürichsee is ook de moeite waard. Als het lekker weer is kan je heerlijk op een bankje genieten van de natuur en wat er allemaal voorbij komt. Dagkaart tram enz. kost CHF 8. Met de Dolderbahn en Rigiblick omhoog en je heb een prachtig uitzicht over de stad en het meer. Dan nog de vele musea, boottochten en de naburige plaatsen die je kan bekijken. Ik ben er allemaal niet aan toe gekomen. 2 dagen is te kort als je dat allemaal wil bekijken. Kom hier beslist nog eens terug.

Gereisd Alleenreizend in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad, veel luxe, wel duur

Dave
    27-8-2010

Zurich is een mooie stad met veel cultuur, oude gebouwen en mooie winkels. De binnenstad is autoluw en in Zurich is een prima metro voorziening. De prijzen voor eten, drinken, etc zijn wel erg hoog, ondanks de lage BTW van 7%!.

Gereisd Zakelijk in januari 2010
Zürich scoort een 5,6 uit 10, op basis van 44 reviews