Sorteren

14-8-2018

Erg mooie rustige camping

Edith
    12-6-2017

Laatste week van juli begin augustus geweest voor 1 week.

Zeer goed bevallen.

Huurtent van de camping is goed bevallen. Goede bedden Leuke nationale feestdag met lampion optocht en vuurwerk.

Lekker zwembad, zoon van 10 was er niet uit te krijgen.

We gaan er dit jaar weer heen nu voor 2 weken.

Rustige camping gelegen aan de Bodensee

Jan Vercammen
    18-9-2016

Fantastische, rustige en betaalbare camping, gelegen aan de Bodensee. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is heel lekker maar een beetje duur.

Mooie omgeving, zeker met de fiets of een motor.

Kleine, rustige en schone camping

Annelies
    7-8-2016

We hebben op doorreis van Italië naar huis met de tent op deze camping geslapen. De camping is op fijne afstand naar Zürich bereikbaar.

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar. De camping is mooi, groen en heel schoon. Veel faciliteiten, zoals pannen, een kookstelletje, een magnetron, koelkast, stopcontacten en luchtpomp worden gratis te leen of ter gebruik aangeboden. Ook is er een grote barbecue waar gasten gratis gebruik van mogen maken.

In de buurt is wat weinig te beleven. De camping is erg rustig en wordt vooral bezet door vaste campinggasten. Omdat Zwitersland een duur land is, is het erg fijn dat zoveel faciliteiten gratis aangeboden worden. De camping biedt verder geen winkeltje of café.

Uitstekend

keeshuibers
    4-8-2016

Prima hotel met mooie ligging. Goed uitgangspunt om de stad te verkennen.