Sorteren

vakanties Zürich Regio

Reviews over accommodaties in Zürich Regio

Zakenhotel dichtbij de beurs en het Business Park.

4-2-2014

Typisch Amerikaans zakenhotel. In de straat bevinden zich veel bedrijven. Erg aangenaam voor de beurs, slechts drie haltes met de metro (ongeveer zes minuten). Naar het station in het centrum kan je in 25 minuten met de metro. Het hotel is gigantisch. De metro naar de luchthaven en het centrum ligt voor de deur. De kamers zijn ruim. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Mooi hotel en goede ligging

Vakantieliefhebber!
    30-1-2014

De accommodatie ziet er netjes en mooi uit.

De ligging is super 10/15 min met shuttle bus van het vliegveld (shuttlebus is gratis).

De hotelkamer ziet er ook netjes uit, mooie tv, mooie badkamer en heerlijke bedden / kussens. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en nieuwe handdoeken.

Het ontbijt is ook prima alleen niet super uitgebreid. Wel lekkere croissantjes en vruchtensap uit een apparaat wat erg lekker is.

Ook als je wifi hebt is de verbinding erg sterk (ook nog op je hotelkamer).

Zürich Regio scoort een 8,3 uit 10, op basis van 75 reviews