Sorteren

Reviews over Sion

Heerlijke camping, prachtige omgeving

Annelies
    5-8-2012

Terug van een heerlijke vakantie op deze vrij rustige camping. Mooi, stabiel weer, prachtige omgeving voor wandelingen of tochten. Een meertje aan de camping en ook een (klein) zwembad. Weinig Nederlanders, dat vonden onze kinderen wel jammer. Tot 6 jaar gratis, tot 16 jaar halve prijs. Plekken van 8 bij 8 meter. Lidl, Aldi en andere supermarkten op 10 min. afstand. Volgend jaar weer vanwege prachtig weer en nog meer dan genoeg te doen!

Standaad Ibis.

kell555
    18-4-2012

Standaard Ibis Hotel, met iets te krappe parkeervakken. Verder alles netjes en to-the-point.

mooie plek....

marieke
    8-7-2011

dit hotel heeft voor een fijne vakantie gezorgd. was mooi schoon,ook de prijs/kwaliteit verhouding was prima. Voor ons was het belangrijk dat het kindvriendelijk was en ook hier werdenw e in voorzien

Geweldige camping

Monique
    3-3-2010

Alleen jammer dat het naast het vliegveld lag en de plaatsen klein waren. Mooi park achter de camping. Voor jongeren voldoende te doen.

Mooie camping

kees
    31-10-2009

Fijne en mooie camping gelegen aan een schitterend meer. Fantastische omgeving.

Vriendelijk, gastvrij personeel.

Sion scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews