Saas Almagell

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Almagell voor je op een rij gezet:

vakanties Saas Almagell

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Almagell voor je op een rij gezet:

Reviews over Saas Almagell

Mooi dorpje in de bergen.

Marco25,
    10-8-2017

Saas-Almagell heeft een niet erg groot, maar wel fijn centrum. Omdat het aan het einde van het dal ligt en het laatste dorp is van een reeks heeft het geen last van doorgaand verkeer. Het dorp kent een aantal hotels, restaurants, kroegen, sportvelden, midgetgolf, tourist info, pinautomaat en een supermarkt. Wandelroutes en de (ski)lift komt midden in het dorp uit. TIP: (zomer) de "Erlibnesweg" is heel leuk om te bewandelen met het hele gezin (ongeschikt voor heel jonge kinderen). En neem in Saas-Almagell de lift naar HoheSaas (3000m) voor bizar mooie uitzichten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Elke dag genieten van hoge bergen sneeuw

Jacques,
    21-6-2016

Saas-Almagell ligt aan het eind van het dal,omgeven door hoge bergen met vaak nog een laagje sneeuw. Hier kun je niet verder meer of je moet de berg over en dan kom je in Italië. Toch kun je mooie uitstapjes maken naar b.v. het meer van Geneve, Zermatt met de Matterhorn Italië enz. Kortom je komt hier in een prachtige natuur tot rust en je hebt ook diverse mogelijkheden om even buiten het dal te genieten.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige natuur temidden van besneeuwde bergen.

PHIKO,
    29-12-2015

Vakantie in Saas-Almagell in het Saastal is elke dag dag genieten.

Wandelen, met de Bürgerpas gratis met de Bergbahn naar de hoogste toppen.

Wil je even het dal uit dan naar Brig, Visp,Sion,het meer van Geneve of Italie , allemaal dagtripjes, goed te doen. Het dorp is rustig en sfeervol met in de zomer

de activiteiten centraal op het dorpsplein. Hier kom je terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Eens en dan kom je terug!

P & O,
    1-12-2015

Het dorp zelf is klein, sfeervol en gemoedelijk maar je moet het hebben van de natuur, de bergen, de Stausee, de wandelingen en de rust.

Er worden vanaf juli activiteiten op het dorpsplein gehouden.

Dagtripjes vanuit Saas-Almagell naar Brig, Visp, meer van Genève,Aletschgletscher en Italië zijn mogelijk cq aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige omgeving

Wim Kuling,
    1-8-2014

Door de wandelpas (inclusief) zijn alle mooie punten van het Saasdal voor iedereen goed te bereiken. Wil je wandelen, prima, wil je naar een mooi uitkijkpunt, prima op daar op een terras of een bankje de omgeving in je op te nemen

Gereisd met vrienden in juni 2014
Saas Almagell scoort een 8,1 uit 10, op basis van 66 reviews