Sorteren

Reviews over Gluringen

Fantastische plek

ermarode
    5-10-2014

Wij hebben zeer genoten bij Hotel Walliser Sonne.

Zeer vriendelijke beheerders die zeer behulpzaam zijn.

Nette schone kamers! Heerlijk gegeten!

Wij hebben bij Walliser Sonne overnacht als tussenstop naar ons vakantieadres in Italië.

Dit is zo goed bevallen dat we er op de terugweg weer geslapen hebben!

Enige minpuntje is misschien dat het buiten beetje rommelig was.

Opnieuw was ik Welkom bij het hotel.

Burkhard
    4-9-2014

Om de zoveel tijd moet ik even terug naar deze omgeving om lekker mijn hoofd leeg te maken. Bij Wallisser Zonne vindt ik dan een prima plek om te eten, te slapen en te ontbijten. Absoluut een goede waar - geld verhouding.

Ook het eten is puur en lokale gerechten eet je vanaf een kleine kaart. Mij zien ze zeker weer terug.

Fantastische service.

winston hofmeester
    14-7-2014

We kregen pech op een bergweg nabij. Auto moest weggesleept worden. Manager en zijn echtgenote hebben heel veel stress en zorgen weggenomen door hun houding en hulp. De juiste mensen bellen, zaken regelen en ook nog even maaltijd bereiden nadat wij laat in de avond aankwamen, de keuken al lang gesloten was en ze al een uur met ons hadden meegedacht hoe situatie zo goed mogelijk op te lossen. Dag daarna hebben ze ons ook nog naar garage half uur verder gereden om vervangende auto te halen.

Gezellig familiehotel met goede keuken!

P. Looijen
    27-1-2014

Afgelopen week hebben wij een aantal dagen gelogeerd in Hotel Wallisser Sonne in Gluringen (CH). Een erg gezellig en gemoedelijk familiehotel met nette kamers, een ovenvers ontbijt en een heerlijk huisgemaakt diner! Wij hadden een familiekamer met balkon en prachtig uitzicht. Het is ons hier goed bevallen!!

Hotel met een mooi ligging

Gerda en Harrie
    2-8-2013

Het uitzicht vanaf het balkon was prachtig mooi, met al die hoge bergen om je heen.

Hebben diversen mooie routes met de motor gemaakt, Peter-Paul heeft ons op de mooie plekjes gewezen die wij zelf nooit hadden gevonden.

De passen waren schitterend mooi, en de wegen waren goed te rijden met de motor.

En als we s' avonds terug kwamen was er een lekker koud Walliser bier voor het eten en daarna nog wat na kletsen aan de bar, zeer gezellig.

Hebben zeer genoten van ons verblijf,

Gluringen scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews