• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Ticino / Tessin

Reviews over accommodaties in Ticino / Tessin

Een aanrader om te verblijven.

Cor Ronda
    11-5-2018

Prijs (met onze camper - 5 nachten) met Acsi kaart in voor- en naseizoen zeer redelijk. Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen. Prima sanitair. Ook goed onderhouden. Met zwembad. Uitvalbasis voor fiets- en wandeltochten. Zeer bijzonder goed restaurant-is een aanrader.

Hotel met mooie ligging

Edwin
    24-8-2017

Kamers hebben niet allemaal een heel mooi uitzicht over het meer van Lugano. Hotel deed haar best om ons een kamer te geven met wel een mooi uitzicht.

Vanaf het terras en zwembad fantastisch uitzicht.

Vriendelijk personeel. Eten veel te duur voor wat je krijgt. Hebben qua drankjes in het hotel heel weinig in huis. Hebben geen drankjes zoals cola zero(light), fanta of sprite. Qua biersoorten maar één! (kaart geeft 2 aan en in de bar meerdere taps met verschillende soorten bier maar niet te krijgen en dat in het hoogseizoen.

Kamer zag er prima uit.

Terras en zwembad gedateerd. Wel goede ligbedjes aanwezig.

Mooi, rustgevend

Alex
    8-8-2017

Prachtige omgeving, goede service, klantvriendelijk, goede voorzieningen

Ticino / Tessin scoort een 7,4 uit 10, op basis van 175 reviews