Sorteren

Reviews over accommodaties in Ticino / Tessin

Geweldig, heerlijke camping!

Fam. Peters
    16-8-2018

Hele leuke, schone en nette camping! Heel kindvriendelijk en heel mooi gelegen alleen heeft het geen zwembad. Er is een Lido (zwembad) in de buurt, daar moet je vroeg in de ochtend een kaartje voor halen bij de receptie, maar het is daar wel netjes en mooi. En de prijzen in de winkel zijn heel erg hoog.

fantastisch

Disbeschl
    16-10-2017

een hoog servicegehalte op een prachtige plek daarnaast wat uniek is een meer dan uitstekend ontbijt!!(ruime keus) en gezien de hoogte verschillen tussen het hotel en het meer Electrische Nieuwe fietsen, we willen 17 november weer gaan!

Eenvoudig, voldoende. Italiaans maar Zwitsers.

Rob
    14-10-2017

Kamers zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig.

We waren hier met ons drieën. Vader, moeder en dochter van 11.

Dochter sliep in stapelbed. Wij lagen in twee aan elkaar geschoven eenpersons bedden. Matrassen zijn stevig. Voor mijn vrouw té stevig.

Badkamer is niet groot. Toilet, wastafel en douchecabine. Ik ben 190cm en gelukkig hing de douchekop hoog genoeg. duimpje omhoog. Water was lekker warm.

Satelliet-TV zonder Nederlands-talige zenders.

Diner gebruikten we in het hotel. Uitstekende pizza. Echt lekker. Lekkere wijn!

De zoon spreekt goed engels trouwens.

Ontbijtbuffet stelde niet veel voor. Italianen ontbijten sowieso nauwelijks, die gaan voor een uitgebreide lunch. ;-)

Het hotel ligt vlakbij de snelweg in het Italiaanse gedeelte na de Gotthard tunnel (als je vanuit Nederland komt).

Het hotel is vanuit Nederland in 1 dag te bereiken. Gratis parkeren naast het hotel.