Sorteren

Reviews over accommodaties in Ticino / Tessin

Fantastische locatie

Te Lintum
    30-8-2017

Wij hebben een luxe sta caravan gehuurd en hadden een geweldig uitzicht op de bergen. Alles was zeer netjes verzorgd en super hygiënisch. Je hebt geen zwembad, wij vonden dat niet heel erg, maar houd daar rekening mee. Op loopafstand een winkelcentrum met allerlei kledingwinkels en een supermarkt. Prima prijzen voor het huren van een bootje of om te SUP'en.

Minpunt is dat de tuin bij de sta caravan niet helemaal dicht is, dus wij moesten vaak achter onze jongste van 15 maanden na. Vriendelijke mensen, mooie basis voor uitstapjes naar ascona, valle verzasca, Madonna del sasso.

Mooi, rustgevend

Alex
    8-8-2017
    Prachtige omgeving, goede service, klantvriendelijk, goede voorzieningen

Prima doorreis hotel vlakbij gothard tunnel

Wesley
    29-7-2017
    Pittoresk hotel, beetje gedateerd maar dat maakt het wel gezellig. Kamers prima, ruim en heel schoon. Bedden ook prima. Diner was heerlijk. Ontbijt is simpel maar lekker. Geen last gehad van het spoor voor het hotel.
Ticino / Tessin scoort een 7,4 uit 10, op basis van 175 reviews