vakanties Ticino / Tessin

Reviews over accommodaties in Ticino / Tessin

Voor ons een camping met dé wauw-faktor!

Henk,
    1-9-2018

Wat een fantastische camping! Prachtig gelegen aan het Lago Maggiore met veel mooie staanplaatsen die ook ruim waren. Vanuit Tenero kun je alle kanten op naar prachtige plaatsen. Voor ons een camping met de wauw-faktor!

Geweldig !

Josefine Roodhuijzen,
    5-8-2018

Prachtig hotel/appartementencomplex met onvergetelijk uitzicht over het lago maggiore. De familie Zoppe is zeer vriendelijk, evenals het personeel. Er zijn veel voorzieningen voor de kleintjes en de sfeer is erg kindvriendelijk. We komen hier zeker nog eens .

Nicole Zoppè, Besitzer, 12-8-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Stefano & Nicole Zoppè & Team

Prima voor short stay

Marco,
    5-8-2018

Mooie camping voor doorreis of paar dagen. Dit jaar heel rustig, vorig jaar druk.

Het is allemaal verouderd, maar belangrijker, het is schoon en je kan zolang douchen als je wilt; 16amp stroom; grote plaatsen en zelf uitkiezen als het niet druk is; zwembad om lekker af te koelen; camping mooi aangelegd, echt mediterraan.

Prijs: is duur, maar het is Zwitserland. Betalen nu iets meer dan € 50,- per nacht voor 2 personen, maar hier zit dan wel € 7,50 toeristenbelasting bij in en dat is belachelijk duur natuurlijk. Prijs wel incl. internet.

Ontvangst vonden wij wel vriendelijk. Vergeet niet, dat de Zwitsers altijd wat stugger zijn.

Al met al ervaren wij deze camping als zeer relaxt.

Geweldig!!

Fam. Amersfoort,
    31-7-2018

Wat een prachtige camping! We hebben enorm genoten van de mooi aangelegde camping met uitzicht op de bergen. Je betaald wel Zwitserse prijzen maar dat hadden wij er graag voor over. Het sanitair is heel schoon. Iedere ochtend kun je verse broodjes kopen ( het liefst avond ervoor bestellen). Er is een Lidl in het plaatsje vlak voor Bellinzona.

Op de camping is een fijn zwembad.

De kinderglijbaan en klimtoestel zijn wel aan vernieuwing toe, maar het leek erop dat daar aan gewerkt wordt.

Vanuit de camping kun je een mooie wandeling maken naar de waterval. Of naar de Ticino. Genoeg te doen aldaar. Vroeger zijn wij met ons gezin vaak op deze camping geweest. Nu weer eens met kinderen en kleinkinderen. Het verbaasde ons dat de camping zo rustig was in het hoogseizoen.

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht en zee

Nicole,
    13-7-2018

We vonden het erg leuk. Prachtig uitzicht, grote schone kamers, goed eten en vriendelijke service.

Zwembaden en infrastructuur zijn geweldig.