Sorteren

Reviews over accommodaties in Schweizer Mitteland

Helemaal goed.

Rob,
    8-10-2018

We zijn er nu een paar keer geweest en voelen ons er helemaal thuis. De Nederlandse gastvrouw is uniek!

Fijn hotel

Greetje
    8-8-2017

Alles schoon netjes en mooi. Gedeeltelijk Nieuwe kamers van een jaar oud. Restaurant duur, maar ideaal langs de route naar Italië gelegen. Mooie familie kamer

Gastvrij en perfect hotel

Emmy
    15-7-2017

We kwamen ongepland in dit mooie hotel/Landgasthof terecht nadat we met autopech waren gestrand. Ze waren zo aardig om ons laat in de avond op te komen halen vanaf de garage en ons naar het hotel te brengen, heel hartverwarmend en attent. Het hotel was de perfecte plek om even bij te komen van ons avontuur. De kamer was heerlijk ruim, erg luxe, een goed bed en allemaal met smaak gerenoveerd. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid, dat was ook genieten. Je merkt dat dit hotel met passie wordt gerund door een betrokken familie, heel wat anders dan in zo'n standaard en onpersoonlijk ketenhotel. Ze waren erg begaan met ons en al met al konden we opgeladen weer verder. Een absolute aanrader!

Een aandachtspuntje is het water in de douche (invalidenkamer) dat niet zo goed wegloopt, dat lossen ze vast nog op.

Verzorgd en handige locatie

Jonah
    13-3-2017

Wij waren hier voor 1 nachtje als tussenstop naar Italië. Een heel mooi en verzorgd hotel en ook dichtbij het centrum. Een prachtige wandeling van ongeveer 15 minuten naar het centrum. We kregen ook nog gratis tickets voor de tram in Bern! Perfect voor een vakantie/weekend naar Bern.

Prima voor een tussenstop.

Marc
    4-9-2016

Keurig hotel, nette schone kamer en de keuze uit een voordelig, niet zo uitgebreid ontbijt. Prima.

Je krijgt kaarten voor gratis OV in Bern en de tram naar het centrum stopt voor de deur: dus hup naar het centrum en daar voor acceptabele prijzen lekker op het terras dineren of de oude stad verkennen.

Tel je dat bij elkaar op, dan is het toch niet zo duur.