Sorteren

Reviews over accommodaties in Schweizer Mitteland

Voldoet prima

Wytse Strikwerda
    10-8-2016
    Kamer zoals bij Holiday Inn mag worden verwacht, niet bijzonder groot, maar voldoet. Ontbijt redelijk, echter door Chinees spitsuur enigszins onoverzichtelijk. Perfect parkeren. Openbaar vervoer direct bij entree. Bijzondere service is wel de dagkaart voor het openbaar vervoer naar Bern.

Tophotel, Incl super zwembad met sauna

mariska schuur
    9-2-2014
    Wauw wat een mooi hotel. Super schoon, hip, nieuw. Echt niks op aan te merken. Je loopt vanuit het hotel een eveneens super mooi en nieuw winkelcentrum in. Strak design allemaal. Het prachtige zwembad met sauna en leuke glijbanen is geweldig. Je krijgt een gratis kaart van het hotel voor 2.5 uur. We hebben er niet gegeten. Dat was vrij prijzig, ontbijt ongeveer 20 euro p.p. In het winkelcentrum kan je ontbijten voor 5 euro p.p. In het hotel kan je een treinticket kopen, retour 29 om naar Bern te gaan. In 8 min ben je in hartje centrum. Bern is echt een prachtige oude stad. Echt een aanrader.
Schweizer Mitteland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 44 reviews