Sorteren

vakanties Regio Meer van Genève / Vaud

Reviews over accommodaties in Regio Meer van Genève / Vaud

Super week gehad, voor herhaling vatbaar!

Heij
    15-9-2018

Super camping, mooi gelegen, rustig (dus geen animatie) wij vonden het super. Sanitair super schoon, eigenaren zijn hele aardige mensen en kennen het gebied waardoor ze goede tips kunnen geven over mooie wandelingen. Zermatt e.d. wel wat verder weg, maar meer van Geneve op 15 minuten rijden, lidl dichtbij voor de broodjes. En het zwembad van Aigle zelf mag je gratis gebruiken, erg leuk en ruim opgezet met bandenglijbaan en duikplank. Prima camping waar wij graag nog een keer terug gaan komen.

Een heerlijke vakantie van 12 dagen gehad, genoten

cvg
    9-7-2018

Een goed hotel, boven verwachting! Mijn voorkeuren doorgegeven en gekregen.

Ik kreeg een grote kamer met uitzicht op de bergen, werkelijk schitterend.

Ook half pension was goed; 's morgens een goed ontbijt met verschillende soorten vers en lekker brood, verschillende soorten vleeswaren, zoetigheid, kaas, muesli en keuze uit melk, yoghurt, vers fruit etc. .'S avonds goed buffet en keuze uit 2 menu's. Vele soorten salades, kaas, en vers gesneden groenten. De desserts waren werkelijk heerlijk en ook hierin keuze volop. Personeel is vriendelijk en doet zijn/haar best.

Vanuit het hotel zijn vele wandelingen te maken, bij het touristenbureau, bijna aan de overkant van het hotel, zijn vele tips voor het slagen van een goede wandeling. Openbaar vervoer is op 10 à 15 minuten lopen voor zowel bus en trein (neem station Village, hoef je niet te klimmen)

Varen op het meer van Geneve, te beginnen bij Montreux zijn een pré.

Fantastisch goed !

Roos
    13-11-2017

Ik vond alles tot in de puntjes goed!!!

Medewerkers, bediening, eten, hygiëne alles was héél goed en zéér verzorgd!

Het is een plezier om met touroperator op reis te gaan!

Vriendelijke mensen ,alles in het nederlands, en je kan er overal terecht als er iets is ,in je eigen moedertaal, dat vind ik uitstekend,

Ik vind 1 minpuntje voor iemand die alleen is ,het eigen vervoer is minder ,daar er met de trein véél moet worden overgestapt ,met vervoer vanuit touroperator zelf geregeld is dat een pak beter voor een alleenstaande.

Perfecte service

Koos
    24-10-2017

We waren in Lausanne om met de marathon mee te doen. Het hotel bood ons daarom na de marathon een douche aan. Perfect!

Het personeel is bijzonder vriendelijk.

zeer goed

arie
    8-9-2017

ook in de zomer is het hier goed om te zijn . het hotel is goed , met goede kamer verder ontbijt en avondeten waren zeer goede buffetten , verder goed uitgangspunt voor vele wandelingen met mooie uitzichten , ook van hieruit mooie autotochten te maken , voor het hotel beste kamers op zuidzijde met balkon , met mooi uitzicht . beter dan depedance aan de overkant van het hotel . verder ook bij receptie gratis kaart voor zwembad ong. 200 m verder