Sorteren

Reviews over accommodaties in Regio Meer van Genève / Vaud

gezellig, eenvoudig, hartelijk warm

leen V
    12-2-2017

Groot groepshotel. Eenvoudige kamers met kleine badkamers. Groot en mooi zonneterras vooraan. Terras aan kamers vooraan met prachtuitzicht. netjes onderhouden, vriendelijk personeel.

Mooi gelegen maar kleine ongeordende plaatsen

Marnel
    10-9-2016

Komen hier al enkele jaren en zien de kwaliteit van de camping ieder jaar verminderen.prijs veel verhoogd.kleine plaatsen waar iedereen zich willekeurig neerzet de ene verticaal de andere met grote camper horizontaal vlak voor je neus, beheerders laten maar begaan.absoluut niets privacy .allemaal jammer voor zo een mooi gelegen camping!!

mooie vakantie

Paul
    28-6-2016

Mooie omgeving waar prachtige wandelingen gemaakt kunnen worden. Hotel ligt vlak bij het station waar men bus en of trein kan nemen. Met de free acces kaart kunnen verschillende bestemmingen gratis bereikt worden.