Sorteren

Reviews over accommodaties in Genève

Zeer goed.

Sandra
    27-4-2016

Mooi hotel, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, gratis ticket op de luchthaven en tijdens verblijf een kaart vanuit hotel gekregen. compleet hotel, ontbijt prima, leuke attentie gehad voor mijn verjaardag. badjassen, sloffen, paraplu alles is aanwezig en te leen. Het in bad stappen om te douchen is wel een minpunt, best hoge instap weinig steun. Niet gerenoveerde kamer gehad. Sportruimte en sauna. Geneve is prijzig. Leuke stad, wel veel verkeer, openbaar vervoer is echt super goed geregeld. Je kan met pin betalen, CHF of Euro's. Jammer dat de fontein het niet deed. Lekkere temperatuur in Geneve. Zeker een hotel om terug te komen.

goed en luxe hotel

adejansen
    5-7-2013

geweldig hotel, zeer schoon, mooie badkamer. goede sfeer

Leuk hotel, vlakbij meer en VN-gebouwen

Jan
    17-8-2012

De afgelopen jaren heb ik hier meerdere keren overnacht. Het hotel is vrijwel geheel gerenoveerd, waarbij de kamers modern zijn ingericht. Wifi is tegenwoordig gratis, al houdt de dekking in de kamers te wensen over. De kamers aan de voorzijde liggen aan de drukke Rue de Lausanne, wat vooral 's zomers vervelend is omdat het hotel geen airco heeft. Het ontbijtbuffet is OK, niet heel uitgebreid. Rond het hotel liggen meerdere restaurantjes. Het centrum is op loopafstand, tegenover het hotel ligt een park dat doorloopt tot het meer. Qua prijs-kwaliteit een van de betere hotels in Genève.

uitstekend hotel op goede lokatie

marja
    10-8-2011

Hotel Bristol is een zeer aangenaam hotel met vriendelijk personeel in het centrum van Geneve. De kamers zijn mooi en beneden is er een gezellige bar ook heeft men nog de beschikking over een mooie saunaruimte. De ligging is goed op slechts 100 meter van het meer, parkeren kan in de nabij gelegen parkeerplaats Mont Blanc aan de andere kant van de brug.

Leuk zaken hotel op een halfuurtje van centrum

Bart
    13-5-2011

Leuk hotel, dicht bij stadion en spoorlijnen. Van spoor geen overlast, van het sportstadion geen idee. Ontbijt goed, en ruime keuze. Naast het hotel ligt een Italiaans restaurant. De bar van het hotel gaat wel vroeg dicht :-(