Sorteren

Reviews over accommodaties in Genève

Prima voor een paar dagen

Denise
    21-6-2016

Wij vonden het een vrij dure camping. Maar voor een paar nachten hebben wij zeker geen spijt gehad. Sanitair was erg goed, zag er vrij nieuw uit. Personeel van de receptie heel vriendelijk. Kwamen eind van de dag op de bonnefooi, mochten kiezen tussen het tentenveldje zonder auto of vaste plek met auto. Wij wilde graag met auto, dus kregen een nummer aangewezen. Konden zelf niet kiezen, maar was een prima plek. Keken zelfs uit over het meer. Erg leuk s avonds met alle lampjes aan de overkant. Op de fiets hebben wij geneve verkend, 8km vanaf de camping. Let Oo: helm verplicht. Zeker een aanrader, je kunt ze ook huren. Verder zijn we naar vernaz geweest, Les Gorges du Pont du Diable. Was ook erg leuk om te zien, wel ga je in groepen met een gids. En op de terugweg nog even naar Yvoire geweest, ook niet zo ver van de camping. Nadeel was alleen dat t restaurant erg duur is, en we daar niet vriendelijk geholpen werden.

Dichtbij vliegveld en stad.

4-2-2014

Het hotel ligt dichtbij de luchthaven. Men kan gebruik maken van de gratis shuttle, die om de 20 minuten vertrekt, of te voet gaan. De weg is niet gemakkelijk te vinden. Anders is het een typische Ibis - een bed en een badkamer. Maar alles is er schoon en goed.