Giswil/Mörlialp

Reviews over Giswil/Mörlialp

Rustig en schone camping

suus,
    5-9-2013

Wij zijn 3 nachten op deze nette camping geweest met een tent, die op een grasveldje stond. De camping heeft een privegrasveld aan het mooie Sarnesee. Een simpel restaurant, waar prima gegeten kan worden en 's ochtends heerlijke verse broodjes gehaald kunnen worden. Super schoon sanitair met zelfs een handendroger!! Omgeving is zeer mooi en een echte aanrader voor de gevorderde fietsers door de indrukwekkende steile bergen.

Gereisd met partner in augustus 2013

De ideale vakantieplek

Rene,
    24-8-2013

We hebben hier 5 dagen gestaan en dat is ons uitstekend bevallen. De ontvangst was zeer hartelijk door de eigenaresse van de camping. De meeste kampeerplaatsen zijn niet bijzonder groot maar de auto kan indien gewenst op de parkeerplaats voor de dag-gasten gezet worden. Wij hadden voldoende ruimte voor een vouwwagen met voortent en een bijzettentje. Het sanitair is modern en schoon (wel muntjes van 20 rappen nodig voor de afwas en 50 rappen voor de douche). Het is heerlijk zwemmen in de Sarnersee. 'S ochtends is er op bestelling vers brood op de camping in de kleine campingwinkel. En er is een eenvoudig bar/restaurant bij. Door de hoge koers van de Zwitserse Frank is de camping niet echt goedkoop: 45 euro per dag voor 3 volwassenen inclusief elektriciteit, maar dat is het wel waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijke en schone camping aan Sarnersee

Joyce,
    20-8-2013

Fijne, niet al te grote camping gelegen aan Sarnersee. Zelden zo´n schoon sanitair meegemaakt. Toerplaatsen zijn verdeeld over de camping. Zeer vriendelijke eigenaars. In de omgeving kun je prachtig wandelen/ fietsen/ mountainbiken/ bergbeklimmen. De Sarnersee is heerlijk om te zwemmen. Wij zijn hier slechts 2 dagen geweest op terugreis vanuit Italië, maar willen nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

mooi gelegen rustige camping aan meer

rslikker,
    12-8-2013

Zeer nette en schone camping. Uitstekend sanitair.

Gelegen aan het meer met eigen strand. Plaatsen van wisselende grootte. Diverse met uitzicht op de bergen rondom of op het meer.

Hadden zelf mooie grote plaats aan rand van camping. Enige nadeel was de ligging van de parkeerplaats voor daggasten aan de andere zijde van de heg. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders.

Veel Zwitserse seizoengasten. Vonden wij zelf wel prettig omdat dit ook een zekere orde en netheid met zich mee brengt

Gereisd met partner in juli 2013

Droomplek aan de Sarnersee, Zwitserland

wilfred kok,
    13-8-2012

Wij zijn met 2 kinderen (8/10) op deze camping bijna 3 weken geweest. Het is geen grote camping (100 toerpl.) maar wel een mooie, gezellige, overzichtelijke camping. De grote van de plekken varieert. van 40 m2 tot 80 m2. Op onze plek stond de caravan + bijzettentje. De auto stond op de parkeerplaats (niet ver lopen). De auto mag bij op de plek. De camping wordt vooral "bevolkt" door Zwitsers en Nederlanders (niet veel). Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral de campingbaas... Complimenten voor zijn inzet. Hij heeft alle hulp geboden toen onze luifel, na een enorme!! regenbui, het begaf. Met zeil, touw en optimisme helpt hij je verder. Voor de kinderen is het een prima camping. Geen uitgebreide speelmogelijkheden (wel een tafeltennistafel, vollybalveld e.d.) maar net voldoende. Deze camping leent zich prima voor dagtochten naar Luzern, Mörlialp, Titlis, Jongfrau enz... Prijs technisch is deze camping prima (waar vind je voor € 41,50 een plek aan het meer??

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Giswil/Mörlialp scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews