We hebben een aantal aanbieders voor Meiringen voor je op een rij gezet:

vakanties Meiringen

We hebben een aantal aanbieders voor Meiringen voor je op een rij gezet:

Reviews over Meiringen

Degelijk hotel maar geen uitinker.

Ruben,
    4-2-2018

Ligging is geweldig. Locatie bied vele uitvalswegen naar andere plaatsen. Halfpension is goed, maar de keuze is beperkt. De bedden zijn zeer hard, maar dat komen wij vaker tegen in Duitsland en Zwitserland. De service is voor een 4 sterren hotel karrig. De kamers zijn basic maar zeer schoon.

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi hotel en medewerkers heel erg persoonsgericht

Meindert,
    12-8-2017

Het hotel was heel klantvriendelijk. Service was uitstekend. Fijne kamers. Wij waren er in juli samen maar bemerkten in de eetzaal dat er een hele goede harmonie was tussen ouderen, ouders met kinderen en personeel. Het is een heel kindvriendelijk hotel.

Enige nadeel was misschien de wel wat krappe parkeerplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plek

Anja,
    9-8-2017

Echt een leuk hotel met lieve mensen.

We hadden een grote kamer, heerlijk! Met mooi uitzicht.

Wij vonden het eten heerlijk en de kinderen (7 en 12 jaar) ook. Alles was vers en je had keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Het drinken is idd niet goedkoop, maar dat geldt niet alleen voor dit hotel, maar voor alle horeca in een toeristische stad.

Mooie wandelroutes in de buurt. Wij hebben genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

J. Oranje,
    29-7-2017

Hotel Sherlock Holmes is een kindvriendelijk en servicegericht hotel met een fijne keuken. Wij hebben eindeloos kunnen tafelen met onze vrienden, terwijl de kinderen spelletjes aan het spelen waren in de lounge. Onze kamer was fantastisch, modern, met o.a. ruime badkamer en fijne bedden. Ligging van het hotel is perfect, aan de rand van leuk bergdorp en praktisch naast de Bergbahn. Skigebied prima. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Fantastische vijf weken op de Alpencamping

Jochem de Mos,
    29-6-2017

Oost west dal waarin de Alpencamping ligt: zon dus van 07.00 uur tot 21.30 uur, zeer gastvrij camping echtpaar, gezellig dorp op loopafstand, 3 supermarkts, we hebben nog nooit zo weinig kilometers gereden omdat alle schitterende plekken zo dichtbij bereikbaar zijn: Sustenpass, Grimselpass, Grosse Scheidegg, Uniek uitzicht met de lift naar de Alpentower van waaruit je geniet van vele vierduizenders. Interlaken op slechts 30 km. Voor ons een ideale bergvakantie.

Camping met schitterend sanitair.

Gereisd met partner in juni 2017
Meiringen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 57 reviews