Lauterbrunnen

We hebben een aantal aanbieders voor Lauterbrunnen voor je op een rij gezet:

vakanties Lauterbrunnen

We hebben een aantal aanbieders voor Lauterbrunnen voor je op een rij gezet:

Reviews over Lauterbrunnen

Een wonder van de natuur

cari_vanderniepen
    3-7-2013

Lauterbrunnen is gelegen in de vallei met zicht op de bergketen van de Eiger, Monch en Jungfrau. Sneeuwwitte toppen torenen boven de kleinere bergen uit. Centraal gelegen om zowel Kleine Scheidegg, Jungfraujoch, Wengen, Murren, Schlithorn, Grindelwald, Interlaken te bezoeken. Zeer toeristisch... alles is hier prijzig : van een treinticket tot een ijsje of een drankje. Klein dorp dat 's avonds - als de dagjestoeristen - weg zijn één en al rust is. Heeft zijn authentiek karakter behouden wat bouwstijl betreft. Beperkt aantal kleine hotels en enkele campings. Éen supermarkt nabij het station. Alles is er super geregeld in functie van het toerisme : treinverbindingen naar de toeristische attracties, wandelkaarten, seilbahnen... Lauterbrunnen is een aanrader voor al wie van het echte hooggebergte houdt.

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooie omgeving

Rinus
    14-11-2012

Lauterbrunnen ligt in een kloofdal omgeven door hoge bergen, het is een rustige verblijfplaats, aan de rand van het dorp ligt de indrukwekkende 300 mtr. hoge Staubachfall die loodrecht langs de rotswand naar beneden stort en beneden is dan een groot deel van het water verstoven.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 1980 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging

jahnjahn
    27-8-2012

Kan het mooier; nou nee . . . Het uitgaansleven is miniem. Ga vooral naar de beste kroeg; dit is namelijk de enige. deze zit wel vol met hippe mountainbikers en parachute springers die zich van de nabije rotpartijen laten storten. wat een watervallen, wat een rotspartijen en wat een uitzicht! omdat het dorp in een soort canyon ligt is de zon laat op en snel weer weg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

oud maar sfeervol

RolandenLinda
    27-11-2011

Het is een zeer oud dorp, dat nu meer voor de toeristen is, maar doet nog sfeervol aan. In het dorp is ook een waterval (Staubacherfall). Je kunt tot bijna achter de waterval komen. Het hele Lauterbrunnental is prachtig. Vanuit Lauterbrunnen kun je prachtige excursies maken.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige plaats!

Gerty
    20-7-2009

Wij hebben Lauterbrunnen bezocht van 9 juli t/m 18 juli 2009. Een geweldige plaats. Ligt zeer gunstig v.w.b de Jungfrau. Een gezellig bergdorp. Veel beter dan het massale Grindelwald. Voor wat betreft de zon in het dal; 's morgens en de middag aan de rechterzijde en 's middags en 's avonds aan de linkerzsijde. Je kunt vanuit Lauterbrunnen schitterende wandelingen maken! Het eten in restaurant Oberland is geweldig maar het eten in restaurant Schutzen, is veel betalen voor slechte kwaliteit en weinig eten! Ook de bediening is zeer traag en erg onverschillig. Jammer als je zovéél moet betalen voor je eten. Neem Oberland, deze staan garant voor goede kwaliteit maar een plaatsje reserveren is wel aan te raden!

Gereisd Met partner in juli 2009
Lauterbrunnen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 26 reviews