Camping Manor Farm

• 6.5Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Voor een sportieve vakantie zit je goed bij Camping Manor Farm in Zwitserland. Een rustige en schone camping met ruime kampeerplaatsen. De stacaravans zijn daarentegen aan de krappe kant. Op de camping vind je een uitgebreide campingwinkel waar je elke ochtend verse broodjes haalt. Gelegen bij een meer met de bushalte voor de deur voor uitstapjes.

125 reviews over Camping Manor Farm

• 8Nicole Franssen02-02-2020

Mooie ligging

Leuke camping. We kregen weer echt het camping gevoel van vroeger. Camping is opgedeeld in 2 gedeeltes. Het was wel een stukje lopen van het bovenste gedeelte naar het meer, maar dat was voor ons geen probleem. We hadden inmers vakantie. Het was jammer dat er geen zwembad op de camping was, maar je kunt gratis met de boot naar interlaken waar een groot zwembad ligt. De camping ligt tussen de bergen wat heerlijk wakker worden is. De prijzen in Zwitserland kun je vergelijken met de prijzen in nl. Oké sommige dingen waren iets duurder, maar andere ook weer goedkoper. Wij hebben intens genoten van ons verblijf. (Met 3 kindjes tm 5 jaar)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    8pam12-08-2019

prachtige locatie

de camping is een top locatie aan een prachtig meer. Er is veel te doen in de omgeving. Alleen de stacaravan van de touroperator viel erg tegen, slecht bed en douche ook staan de caravans erg dicht op elkaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sijke Graeler28-04-2019

Vriendelijk ontvangst. Deze camping ligt aan een meer. Voor watersport liefhebbers een aanrader. mooie omgeving. Met de boot naar Interlaken.mooie stad. Verzorgde Camping schone toilet gebouwen Wij hebben genoten op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Dorien12-02-2019

Mooie gelegen camping!

Zwitserland, een mooi schoon land! Prijzig valt reuze mee! De camping is netjes en erg mooi gelegen aan het meer, op loopafstand. Binnen een paar minuten met de auto in Interlaken. Ligt erg centraal. De stacaravan gehuurd via touroperator (engels) zeer vriendelijk. De caravans liggen mooi dichtbij het meer (camping is in 2 delen en dit deel is wel het leukste deel omdat je dicht bij het meer ligt en niet de straat moet oversteken). Helaas was onze stacaravan erg vies (zelf schoonmaak), ook waren de bedden erg slecht en met een flinke zere rug weer naar huis :-(. Toch heeft de schoonheid van dit land onze harten gestolen. Wat is het een prachtig land met mooie mensen!! Een aanrader. Prijzig valt reuze mee. De Lidl zit dichtbij en deze zit qua prijs helemaal prima. Tuurlijk het is allemaal wat duurder of soms best prijzig maar daar krijg je ook zoveel moois voor terug. De omgeving is prachtig met mooie bergen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Gerdi13-08-2018

Mooi, schoon, rustig, centraal gelegen camping!

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek. Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz. Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen. Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5vervloesem johan28-07-2018

accomodatie ver beneden peil.

Wij hadden het vernieuwde huisje van touroperator (avant) voor 6 tot 8 personen, maar de accomodatie was zelfs voor 4 veel te klein. ze hebben geprobeerd meer luxe te brengen in dezelfde oppervlakte wat te algemene leefruimte niet ten goede komt. Wij waren ook de enige huisjes zonder airco, andere huisjes van andere maatschapijen hadden dit wel. Dit huisje nooit meer. Camping is op zich rustig en proper, en goede uitvalbasis voor wandelaars. Het personeel van de touroperator is zeer vriendelijk en behulpzaam, voor hun een dikke 10.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Florence damen21-06-2018

Nooit meer

Staancaravan gehuurd, nooit meer, op en in elkaar, geen privacy, tevens verkopen ze wifi kaarten voor 15 zwitserse frank voor 7dagen , dat is niet erg, maar op de plaatsen kan je geen wifi ontvangen, je moet met je app. Naar de receptie Lopen, Geen gezicht iedereen met zijn iPad, laptop achter elkaar lopen daar heen.,

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9R. van Dam11-03-2018

Amazing

Nette camping. Zeee vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een winkel op de camping met breed assortiment, ook verse broodjes. Het sanitaire waar wij vlakbij stonden is iets aan de oudere kant maar zeer goed schoon. Sanitaire verder op op de camping was gemoderniseerd. Bij de camping is een bushalte. Ideaal voor uitstapjes . Ook is er een eetgelegenheid waar goed gegeten kan worden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

8Marieke05-08-2017

Aanrader

Mooie camping aan een schoon en helder meer. Leuk van opzet, met mensen die een vaste plek hebben tot mensen die het als tussenstop voor een paar nachten gebruiken. Camping bestaat uit 2 delen gescheiden door een doorgaande weg. De caravans van touroperator liggen goed, dichtbij het meer. Zeer vriendelijke ontvangst van het (engelstalige) team. Wij hadden mooi weer, dan is de omgeving prachtig. Interlaken zelf stelt niet zoveel voor, maar in de omgeving zeer veel moois (bergen, tochten, watervallen enz) te zien. Wel erg duur allemaal! Met de guestcard gratis met de bus of boot naar interlaken. Lidl dichtbij. Al met al zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8thenpa26-06-2017

Zeker nog een keer

Mooie omgeving midden tussen de bergen in een dal

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Camping Manor Farm info