Camping Manor Farm

Camping Manor Farm
7,2

Voor een sportieve vakantie zit je goed bij Camping Manor Farm in Zwitserland. Een rustige en schone camping met ruime kampeerplaatsen. De stacaravans zijn daarentegen aan de krappe kant. Op de camping vind je een uitgebreide campingwinkel waar je elke ochtend verse broodjes haalt. Gelegen bij een meer met de bushalte voor de deur voor uitstapjes.

115 reviews over Camping Manor Farm in het Nederlands

Sijke Graeler
28-4-2019

Vriendelijk ontvangst. Deze camping ligt aan een meer. Voor watersport liefhebbers een aanrader. mooie omgeving. Met de boot naar Interlaken.mooie stad. Verzorgde Camping schone toilet gebouwen Wij hebben genoten op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie gelegen camping!

Dorien
12-2-2019

Zwitserland, een mooi schoon land! Prijzig valt reuze mee! De camping is netjes en erg mooi gelegen aan het meer, op loopafstand. Binnen een paar minuten met de auto in Interlaken. Ligt erg centraal. De stacaravan gehuurd via touroperator (engels) zeer vriendelijk. De caravans liggen mooi dichtbij het meer (camping is in 2 delen en dit deel is wel het leukste deel omdat je dicht bij het meer ligt en niet de straat moet oversteken). Helaas was onze stacaravan erg vies (zelf schoonmaak), ook waren de bedden erg slecht en met een flinke zere rug weer naar huis :-(. Toch heeft de schoonheid van dit land onze harten gestolen. Wat is het een prachtig land met mooie mensen!! Een aanrader. Prijzig valt reuze mee. De Lidl zit dichtbij en deze zit qua prijs helemaal prima. Tuurlijk het is allemaal wat duurder of soms best prijzig maar daar krijg je ook zoveel moois voor terug. De omgeving is prachtig met mooie bergen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek. Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz. Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen. Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

D-reizen

accomodatie ver beneden peil.

vervloesem johan
28-7-2018

Wij hadden het vernieuwde huisje van touroperator (avant) voor 6 tot 8 personen, maar de accomodatie was zelfs voor 4 veel te klein. ze hebben geprobeerd meer luxe te brengen in dezelfde oppervlakte wat te algemene leefruimte niet ten goede komt. Wij waren ook de enige huisjes zonder airco, andere huisjes van andere maatschapijen hadden dit wel. Dit huisje nooit meer. Camping is op zich rustig en proper, en goede uitvalbasis voor wandelaars. Het personeel van de touroperator is zeer vriendelijk en behulpzaam, voor hun een dikke 10.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Florence damen
21-6-2018

Staancaravan gehuurd, nooit meer, op en in elkaar, geen privacy, tevens verkopen ze wifi kaarten voor 15 zwitserse frank voor 7dagen , dat is niet erg, maar op de plaatsen kan je geen wifi ontvangen, je moet met je app. Naar de receptie Lopen, Geen gezicht iedereen met zijn iPad, laptop achter elkaar lopen daar heen.,

Gereisd met partner in juni 2018

Amazing

R. van Dam
11-3-2018

Nette camping. Zeee vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een winkel op de camping met breed assortiment, ook verse broodjes. Het sanitaire waar wij vlakbij stonden is iets aan de oudere kant maar zeer goed schoon. Sanitaire verder op op de camping was gemoderniseerd. Bij de camping is een bushalte. Ideaal voor uitstapjes . Ook is er een eetgelegenheid waar goed gegeten kan worden.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Marieke
5-8-2017

Mooie camping aan een schoon en helder meer. Leuk van opzet, met mensen die een vaste plek hebben tot mensen die het als tussenstop voor een paar nachten gebruiken. Camping bestaat uit 2 delen gescheiden door een doorgaande weg. De caravans van touroperator liggen goed, dichtbij het meer. Zeer vriendelijke ontvangst van het (engelstalige) team. Wij hadden mooi weer, dan is de omgeving prachtig. Interlaken zelf stelt niet zoveel voor, maar in de omgeving zeer veel moois (bergen, tochten, watervallen enz) te zien. Wel erg duur allemaal! Met de guestcard gratis met de bus of boot naar interlaken. Lidl dichtbij. Al met al zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker nog een keer

thenpa
26-6-2017

Mooie omgeving midden tussen de bergen in een dal

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Een plaats om te genieten.

Rietje en Henk
19-5-2017

Een schone en prachtig gelegen camping. Gelegen aan een schitterend meer. Uitstekend verzorgd terrein. Goed en gezellig ( betaalbaar) restaurant op de camping. Een belevenis om vanaf de camping met de veerboot naar het prachtige Interlaken te gaan waar deze boot midden in de stad aanlegt. Er zijn in de omgeving schitterende tochten te maken, met de fiets of de auto de bergen in.

Wat minder is de erg kleine en vooral erg dure campingwinkel.

Gereisd met partner in juni 2016

Hoezo 4 sterren?

Daan van Gestel
11-5-2017

Deze camping gebruikt als overnachtingscamping. Camping bestaat uit 2 delen. Deze delen worden doorkruist door een doorgaande openbare weg waar al het verkeer gebruik van maakt (zoals ook bussen en vrachtwagens). Niet echt veilig voor kinderen. Er is een schitterend zicht over het meer vanaf 1 grasveldje met ruimte voor pak een beet 30 toercaravans of campers. Of je campeert op gravel voor dit schitterende uitzicht. Er staan op deze campings aan de meerzijde zeer veel vaste caravans (lees oude toercaravans met een aluminium vaste hut ervoor geschroefd). Zeer lelijk en rommelig. Het sanitair en receptie is uit de jaren 70. Ik zeg 4 sterren vanwege de ligging aan het meer. Maar de rest van de camping is rommelig en zeer verouderd. Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Apr 27 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manor Farm in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manor Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.