Camping Manor Farm

Camping Manor Farm
7,6

113 reviews over Camping Manor Farm in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige, rustige en schone camping op een perfecte plek.

Leuke plek voor een sportieve vakantie, lekker wandelen, zwemmen (in de zee of het prachtige zwembad in Interlaken), fietsen enz.

Mooie kampeerplekken, overzichtelijke camping met kinderen.

Goede uitvalbasis voor super mooie wandelingen!

accomodatie ver beneden peil.

vervloesem johan
28-7-2018

Wij hadden het vernieuwde huisje van touroperator (avant) voor 6 tot 8 personen, maar de accomodatie was zelfs voor 4 veel te klein.

ze hebben geprobeerd meer luxe te brengen in dezelfde oppervlakte wat te algemene leefruimte niet ten goede komt.

Wij waren ook de enige huisjes zonder airco, andere huisjes van andere maatschapijen hadden dit wel.

Dit huisje nooit meer.

Camping is op zich rustig en proper, en goede uitvalbasis voor wandelaars.

Het personeel van de touroperator is zeer vriendelijk en behulpzaam, voor hun een dikke 10.

Nooit meer

Florence damen
21-6-2018

Staancaravan gehuurd, nooit meer, op en in elkaar, geen privacy, tevens verkopen ze wifi kaarten voor 15 zwitserse frank voor 7dagen , dat is niet erg, maar op de plaatsen kan je geen wifi ontvangen, je moet met je app. Naar de receptie

Lopen, Geen gezicht iedereen met zijn iPad, laptop achter elkaar lopen daar heen.,

Amazing

R. van Dam
11-3-2018

Nette camping. Zeee vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een winkel op de camping met breed assortiment, ook verse broodjes.

Het sanitaire waar wij vlakbij stonden is iets aan de oudere kant maar zeer goed schoon. Sanitaire verder op op de camping was gemoderniseerd.

Bij de camping is een bushalte. Ideaal voor uitstapjes .

Ook is er een eetgelegenheid waar goed gegeten kan worden.

Aanrader

Marieke
5-8-2017

Mooie camping aan een schoon en helder meer. Leuk van opzet, met mensen die een vaste plek hebben tot mensen die het als tussenstop voor een paar nachten gebruiken. Camping bestaat uit 2 delen gescheiden door een doorgaande weg. De caravans van touroperator liggen goed, dichtbij het meer. Zeer vriendelijke ontvangst van het (engelstalige) team. Wij hadden mooi weer, dan is de omgeving prachtig. Interlaken zelf stelt niet zoveel voor, maar in de omgeving zeer veel moois (bergen, tochten, watervallen enz) te zien. Wel erg duur allemaal! Met de guestcard gratis met de bus of boot naar interlaken. Lidl dichtbij. Al met al zeker een aanrader.

Zeker nog een keer

thenpa
26-6-2017

Mooie omgeving midden tussen de bergen in een dal

Een plaats om te genieten.

Rietje en Henk
19-5-2017

Een schone en prachtig gelegen camping. Gelegen aan een schitterend meer. Uitstekend verzorgd terrein. Goed en gezellig ( betaalbaar) restaurant op de camping. Een belevenis om vanaf de camping met de veerboot naar het prachtige Interlaken te gaan waar deze boot midden in de stad aanlegt.

Er zijn in de omgeving schitterende tochten te maken, met de fiets of de auto de bergen in.

Wat minder is de erg kleine en vooral erg dure campingwinkel.

Hoezo 4 sterren?

Daan van Gestel
11-5-2017

Deze camping gebruikt als overnachtingscamping.

Camping bestaat uit 2 delen. Deze delen worden doorkruist door een doorgaande openbare weg waar al het verkeer gebruik van maakt (zoals ook bussen en vrachtwagens). Niet echt veilig voor kinderen. Er is een schitterend zicht over het meer vanaf 1 grasveldje met ruimte voor pak een beet 30 toercaravans of campers. Of je campeert op gravel voor dit schitterende uitzicht. Er staan op deze campings aan de meerzijde zeer veel vaste caravans (lees oude toercaravans met een aluminium vaste hut ervoor geschroefd). Zeer lelijk en rommelig. Het sanitair en receptie is uit de jaren 70.

Ik zeg 4 sterren vanwege de ligging aan het meer. Maar de rest van de camping is rommelig en zeer verouderd.

Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Goede camping in fantastische omgeving!

Erik Raaijmakers
15-9-2016

Huisvesting uitstekend. Goede faciliteiten, schoon en verzorgd. Huisjes staan wel vrij dicht op elkaar. Goed bereikbaar vanaf de snelweg. Mooi gelegen aan het Thuner meer. Warm aanbevolen camping!

Nooit meer

Josine
30-8-2016

De camping ligt aan een prachtig meer, de Thunersee. Daar begon echter de ellende kort na onze aankomst. De betonnen helling naar het meer is spekglad en bleek zeer gevaarlijk. Na een simpele stap in het water ging ik hard onderuit en brak mijn pols. Gelukkig was het ziekenhuis van Interlaken dichtbij. Wie schetst mijn verbazing dat het personeel van de camping absoluut niets wilde doen aan die gladde helling na mijn klacht hierover. Hoewel meer vakantiegangers er last van hadden, wilde men niet een waarschuwingsbordje plaatsen, of nog beter, de helling eens flink schoonmaken en opruwen. Ik werd afgeserveerd met de mededeling dat het toch echt aan mij lag. Een aardigheidje kon er ook niet vanaf. Ga niet naar deze camping als je je botten heel wilt laten, is mijn advies.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manor Farm in Interlaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manor Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.