Sorteren

Reviews over Adelboden

Leuk dorp

Reiziger
    4-1-2016

Weinig terrassen, maar goede winkels en restaurants.

Mooie plek

TB
    30-3-2015

Leuke plaats, mooi stadje, diverse ontspanningsmogelijkheden.

Heel mooi gebied voor allerlei buitenactiviteiten!

Sjoerd
    17-9-2014

Het gebied is zeer toegankelijk voor een breed publiek. Veel mogelijkheden voor diverse buitenactiviteiten.

Sfeervol toeristisch plaatsje

Roland Schuurbiers
    4-9-2014

Adelboden is een zeer sfeervol plaatsje. D.w.z.: Overdag. 's Avonds is er helaas nauwelijks iets te beleven. Voor ons geen probleem, omdat wij ons prima in ons hotel konden vermaken.

Er zijn veel winkeltjes en de prijzen zijn redelijk. (Naar Nederlandse maatstaven)

Er zijn voldoende terrasjes beschikbaar, voor een hapje en een drankje.

De meeste hotels geven gratis een wandelpas aan hun gasten. Daarmee kun je gratis gebruik maken van alle aanwezige kabelbanen. (Ook die van Kandersteg) Busvervoer is ook gratis en iedereen kan gratis gebruik maken van het mooie buitenzwembad. In Adelboden heerst een gemoedelijke sfeer. De mensen zijn zeer vriendelijk en staan je graag te woord, als je advies o.i.d. nodig hebt.

Prachtig

Johan
    20-7-2014

Als je van bergen houd dan ben je hier op de juiste plaats!

Adelboden scoort een 8,5 uit 10, op basis van 44 reviews