vakanties Adelboden

top hotel

Fam Seebregts,
    29-7-2018

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten

hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht

zeer vriendelijk personeel

avond eten zeer goed

wilden zeker nog eens terug gaan

Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 4-8-2018

Bedankt voor je goede review.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Top service, goede ligging

Fam. Raaphorst - van de Velde,
    7-10-2017

We zijn wandelaars en waren hier een week in de zomer. Het hotel is mooi gelegen, uitzicht in het dal en op de bergen. De ligging in het dorp net achter het winkelstraatje was gezellig. Heel erg goede service, zeer klantgericht. Mooie dagtripjes met het hotelbusje en begeleiding waren inbegrepen. Wij hebben daar 1 x gebruik van gemaakt om naar een kloof en een waterval te gaan en dat was geweldig. Een pas voor de bergliftjes en OV was ook inbegrepen. Veel liftjes zijn trouwens lopend te bereiken. We hebben echt de auto niet nodig gehad die kon fijn in de garage van het hotel blijven staan. Keuken was erg goed (ontbijt en diner). Ruime kamer. Goede bedden en heerlijk rustig 's nachts. Genoeg meubilair om ook 's avonds op te kamer te verblijven. Na het wandelen konden we 's middags op het balkon in de zon lekker uitrusten. Uitstekende WIFI. Al het personeel zeer vriendelijk. Het hele hotel was schoon en goed onderhouden.

Goede service, voor Zwitserse begrippen betaalbaar

Onno,
    15-7-2017

Op service wordt niet bezuinigd, op andere punten zie je dat ze wel op de kleintjes letten. Goede avondmaaltijd, ontbijt lekker en voldoende, niet heel divers.

Zeer klantvriendelijk, maar ver van skigebied af.

Zeer klantvriendelijk hotel met nette kamers,
    1-7-2017

De kamers zijn netjes en mooi ingericht. Onze familiekamer voor 4 personen was wel wat aan de krappe kant.

Het ontbijt was heerlijk: croissantjes, vers fruit, gebakken ei en spek, verschillende soorten (stok)brood, muesli, yoghurt enz.

's Middags krijg je gratis koffie/thee en gebak.

Het avondeten bestond uit een keuzemenu.

De welnesss was niet heel groot, maar voor ons was het voldoende.

Een nadeel is dat je wel een stuk moet lopen en een extra lift moet nemen voordat je bij het skigebied bent.

Personeel en eten is geweldig

Albert,
    25-2-2017

Uitstekend ontbijt (fruit, zalm rolletjes, diverse musli, bolletjes, croissants, ei, spek, jus enz.). Diner met alternatieven voor elk wat wils, zeer smaakvol, 5e-gang kaasplankje als je ervan houdt. Parkeerplaats was vol in krokusvakantie, maar parkeergarage biedt uitkomst. Lift aanwezig. Sauna en rustruimte bevinden zich op verschillende verdiepingen, dat zou beter kunnen, evenzo beperkte douche capaciteit, maar dat zijn dan verbeterpunten. Hotel is vier sterren, heel gemoedelijk, niets is teveel, zelf zeurpieten krijgen aandacht van personeel. Leuk rakletten op dinsdag en kaarsjesavond op woensdag, mittag jouze (kofffie, thee en lekkers) in de middag om 1600h onze favoriete kelner was Erik (maar eigenlijk waren ze allemaal erg aardig en behulpzaam.

Adelboden scoort een 8,3 uit 10, op basis van 44 reviews