We hebben een aantal aanbieders voor Adelboden voor je op een rij gezet:

Reviews over Adelboden

Sfeervol toeristisch plaatsje

Roland Schuurbiers
    4-9-2014

Adelboden is een zeer sfeervol plaatsje. D.w.z.: Overdag. 's Avonds is er helaas nauwelijks iets te beleven. Voor ons geen probleem, omdat wij ons prima in ons hotel konden vermaken. Er zijn veel winkeltjes en de prijzen zijn redelijk. (Naar Nederlandse maatstaven) Er zijn voldoende terrasjes beschikbaar, voor een hapje en een drankje. De meeste hotels geven gratis een wandelpas aan hun gasten. Daarmee kun je gratis gebruik maken van alle aanwezige kabelbanen. (Ook die van Kandersteg) Busvervoer is ook gratis en iedereen kan gratis gebruik maken van het mooie buitenzwembad. In Adelboden heerst een gemoedelijke sfeer. De mensen zijn zeer vriendelijk en staan je graag te woord, als je advies o.i.d. nodig hebt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Zeer vriendelijke mensen !

Ann
    19-9-2013

Adelboden is een gezellig dorpje, waar je alles vindt wat je nodig hebt (qua winkels). Je kan er ook mooie wandelingen maken. Het was 31 jaar geleden dat ik hier nog was geweest (als kind), en het was leuk om er nog eens terug te komen. Wat ons enorm opviel was de vriendelijkheid van de mensen. Niet alleen in winkels of tijdens de wandelingen, maar ook gewoon op straat.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Mooi stadje met skiliften en winkeltjes

Arletje
    19-5-2013

Stadje is in zomer ook interessant om wandelingen in de bergen te doen. Het ligt wel tamelijk ver van het meer en je moet iedere keer de hele afstand naar beneden doen voor uitstappen naar andere steden of dorpjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi dorp in een schitterende omgeving

Angeliek van der heijden
    16-9-2012

Zowel in de zomer als winter een prachtig gebied voor de wandelaars en wintersporters. Er zijn een aantal cafeetjes waar je gezellig wat kan drinken, maar echt een bruisend uitgaansleven is er niet. Misschien dat dit in de winter anders is, dit is mij niet bekend. De prijzen zijn vrij hoog maar dat is bekend bij zwitserland. Zo ongeveer 20% duurder dan nederland. Alleen benzine is iets goedkoper. Mensen zijn zeer vriendelijk en er is een gemoedelijke sfeer.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig ski gebied

jeroen
    3-2-2010

Een prachtig gebied voor zowel beginners al gevorderden. Ook zit er een compleet extreem park bij voor voornamelijk snowboarders.

mooie brede geprepareerde pistes en een leuke dal-afdaling tot aan het dorp. ook de wereldcuppiste waar elk jaar FIS wereldcupwedstrijden gehouden worden, is een echte aanrader voor de gevorderde skiër. de piste staat in verbinding met het grootste gedeelte van het gebied.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 03 2010 17:02:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Adelboden scoort een 8,1 uit 10, op basis van 45 reviews