Sorteren

Reviews over accommodaties in Västra Götalands

Prachtige camping

Ellen Renout
    17-8-2018

Schone camping, zelfs een vaatwasser! Prachtige ligging tussen de fjorden, mooi kajakken. Vriendelijk personeel.

Prachtige omgeving en zeer vriendelijke eigenaren.

Fam. Westenberg
    12-8-2018

Prima camping! Prachtig gelegen aan het grote Skagernmeer waar je vanaf de camping zo naar toe kan lopen. Wij hebben er 2 weken gestaan, maar de meeste mensen blijven 1, 2 of 3 dagen. Sanitaire voorzieningen zijn er prima en schoon. Ook hebben wij de elandsafari met Cees gedaan. Ruim 3 uur zijn we op pad geweest en hebben maar liefst 4 elanden gespot waarvan 1 op slechts 25 meter afstand. Ook vertelt Cees tijdens de tocht veel over de omgeving. Echt een aanrader dus. Wij hadden onze fietsen mee, maar je kan vanuit de camping geen fietstochten maken. Dat was een kleine tegenvaller. Voor mountainbikers zijn er wel meer mogelijkheden. Wij komen zeker nog een keer terug!

Edelsteentje,

Fam lodewijkx
    3-8-2018

Gezellige camping met hardwerkende eigenaar en personeel om ervoor te zorgen dat je een leuk verblijf hebt.

mooie uitvalsbasis voor Goteborg en Trollhattan . Vooral de laatste plaats is een aanrader met de sluizen, de natuur en evt het Saab museum voor de Liefhebber.

Ruime plaatsen, aardig restaurant, ouder sanitair maar goed schoongemaakt. Aardig personeel wat van s’ochtends vroeg tot laat in de avond in de weer is, en het daardoor persoonlijk maakt. Echt een aanrader!

heerlijk tot rust komen, vlakbi een prachtig meer.

Jan Horlings
    29-7-2018

Hele kleine camping, mooi gelegen op een steenworp van het meer, bij een steiger en een publiek strand. Hele aardige eigenaren. Slechts 1 wc/douche op het terein (+ nog een dixie) maar dat was eigenlijk nooit een probleem. Een camping om lekker te luieren en tot rust te komen.

Prima camping.

Jannie en Jan
    19-7-2018

Mooie camping met ruimte plaatsen en keurig en schoon sanitair en een iets verwarmt buiten zwembad.

Er is ook een klein winkeltje en een beperkt restaurant.

Naar Trollhatten is het goed te doen met de fiets een mooi plaats met veel oude sluizen waar goed te wandelen is. en het Saab museum.

We hebben het hier prima naar onze zin gehad.

Goede camping om een paar dagen de omgeving te verkennen.