Sorteren

Reviews over accommodaties in Värmlands

Geweldige gastvrijheid.

Jan en Judith
    20-8-2018

Wat n fantastische camping gerund door twee fantastische mensen. Nog nooit zo gastvrij ontvangen. Prachtige plaats aan n mooi meer. Heerlijke wandelingen in het nabij gelegen natuurreservaat. Kortom een absolute aanrader. Dank je wel Geert, Roos en Eva voor jullie dienstbaarheid en gastvrijheid waardoor wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad. 😘

Op herhaling

nomen66
    25-8-2016

Vorig jaar zijn we hier ook geweest. Locatie ligt goed voor de rest van de route die hadden uitgestippeld. Kinderen wilde hier graag terug heen. Wederom hebben ze het geweldig naar de zin gehad. Ik moest ze af en toe gaan zoeken, waren ze met andere kinderen aan het zwerven en spelen aan het meer of over de naast gelegen camping. Top!

Huisje was zeer schoon bij aankomst. Was beter ingericht dan vorig jaar. Zaten uiteindelijk maar 3 huisjes tussen.

Fijne week gehad in een mooie omgeving. Het Moosepark is inderdaad een aanrader. Fietsen over de rails naar Hagfors en aansluitend het spoormuseum ook mooi.

Mooi huisje, op afstand van receptie en zwembad

p
    31-7-2014

Voor het zwembad moest je langs de skihelling omhoog klimmen. Huisje heel mooi, omgeving ook. Op park is geen supermarkt dus wel ver rijden voor de boodschappen.

Mooie kanotocht over meer. Lekker lunchbuffet en niet duur.

Excursies duur. Zelf een eindje rijden om elanden te zien kan ook!

Superhotel

Dimfie
    11-3-2014

Wat een geweldige gastvrije mensen zijn jullie. Heerlijk hotel, heerlijke bedden en ook heerlijk gegeten.