Värmlands

We hebben een aantal aanbieders voor Värmlands voor je op een rij gezet:

vakanties Värmlands

We hebben een aantal aanbieders voor Värmlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Värmlands

Prima plek om te kamperen

Marcel Van der Graaf,
    13-1-2019

Mooie en super rustig gelegen camping aan een heerlijk zwemmeer. De sanitaire ruimtes waren goed schoon. Mede ook omdat je er niet met je eigen schoenen/slippers enz binnen mag. In de hal staan leenslippers.

Omgeving was ook erg mooi om te wandelen of mountainbiken. Wel wat verder (circa 30km) van de grote supermarkten in Torsby. Maar dat hoort ook een beetje bij het land.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie kleine camping met Nederlandse eigenaar

Annemarie en Fred,
    7-1-2019

Mooie schone camping aan de rivier. We waren vroeg in het seizoen en dan zijn er veel muggen. Dit is in juni voorbij

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie camping in prachtig Zweden

Wilma,
    2-10-2018

wij Hadden een safaritent gehuurd voor een week. Deze tenten staan schitterend gelegen met uitzicht over het meer. Dit levert prachtige beelden op met zonsopkomst of -ondergang.

Bij het meer een fijn zandstrand. Wel een leuk klim omhoog maar dat mag de pret niet drukken.

Er wordt voor de jeugd veel gedaan. Elke dag wel activiteiten. Verdeelt voor de jongste jeugd en oudste jeugd. Voor een klein bedrag worden ze de hele dag vermaakt incl lunch.

In de buurt een klein winkeltje waar je voor de missende dingetjes en lekker brood prima terecht kunt. Verderop in hagfors zijn grotere supermarkten.

Tip ga in de avond een rondje rijden kans op elanden in het wild is groot.

Mooie camping in prachtig Zweden.

Gastvrij en vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Ik kan nog wel meer schrijven. Beter ga je het zelf beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Martin,
    19-9-2018

De omgeving is prachtig. Het huisje is modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Fantastisch!

Nicole,
    17-9-2018

Wat een prachtig huisje, netjes en verzorgd! Het uitzicht alleen al maakt het waard om hier naar toe te gaan. In de omgeving is er genoeg te doen maar bij mooi weer vermaak je je al snel bij het huisje met de boot, kano, vuursteen, terras etc. Heel avontuurlijk om bij het huisje te komen maar daardoor heb je echt het gevoel dat je helemaal alleen in de omgeving bent.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018