Sorteren

Reviews over accommodaties in Värmlands

Mooie camping in prachtig Zweden

Wilma
    2-10-2018

wij Hadden een safaritent gehuurd voor een week. Deze tenten staan schitterend gelegen met uitzicht over het meer. Dit levert prachtige beelden op met zonsopkomst of -ondergang.

Bij het meer een fijn zandstrand. Wel een leuk klim omhoog maar dat mag de pret niet drukken.

Er wordt voor de jeugd veel gedaan. Elke dag wel activiteiten. Verdeelt voor de jongste jeugd en oudste jeugd. Voor een klein bedrag worden ze de hele dag vermaakt incl lunch.

In de buurt een klein winkeltje waar je voor de missende dingetjes en lekker brood prima terecht kunt. Verderop in hagfors zijn grotere supermarkten.

Tip ga in de avond een rondje rijden kans op elanden in het wild is groot.

Mooie camping in prachtig Zweden.

Gastvrij en vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Ik kan nog wel meer schrijven. Beter ga je het zelf beleven.

Fantastisch!

Martin
    19-9-2018

De omgeving is prachtig. Het huisje is modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Fantastisch!

Nicole
    17-9-2018

Wat een prachtig huisje, netjes en verzorgd! Het uitzicht alleen al maakt het waard om hier naar toe te gaan. In de omgeving is er genoeg te doen maar bij mooi weer vermaak je je al snel bij het huisje met de boot, kano, vuursteen, terras etc. Heel avontuurlijk om bij het huisje te komen maar daardoor heb je echt het gevoel dat je helemaal alleen in de omgeving bent.

Fijne scandinavische sfeer.

Geertje de Haan
    10-9-2018

Een heerlijk huis met veel ruimte. Grote slaapkamers en prima bedden.

Rondom het huis is een grote tuin met prachtige bomen en het is erg rustig.

prima prijs/kwaliteit vakantiehuis

John
    8-9-2018

Ruim Zweeds vakantiehuis, van alle gemakken voorzien, goede bedden, lekkere stortdouche, grote tv met Nederlandse zenders. Goed contact met de eigenaar zodat problemen en vragen meteen opgelost werden.