Sorteren

Reviews over accommodaties in Värmlands

Beste vakantie ooit

Maaike Vervoort
    28-4-2018

Onze wintersportvakantie in Zweden was een groot succes, mede door het verblijf in een van de huisjes op camping Alevi. Meine en Willy staan altijd voor je klaar om te helpen met de kachel, met tips over de mooiste skipiste of om een buitenrit te paard of (natuurlijk) een slederit bij Hike Huskytours te boeken. Het huisje is top en met de kachel altijd heerlijk warm. Halverwege de week ging de receptie open vanwege de rallygasten en konden we aanschuiven bij het avondeten. Het enige "probleem" is dat we ons geen vakantie meer kunnen voorstellen zonder Alevi. Want ook onze zomervakanties op Alevi zijn in een woord geweldig. Onze kinderen willen elk jaar wel terug en de aankomst op de camping voelt als thuis komen.

Goede ligging, heerlijk rustig, prima huisje

Diana
    4-8-2016

Wij zaten tijdens onze rondreis van touroperator in deze accommodatie.

Het was even lastig om 'm te vinden, maar als je camping Råda aanhoudt, heb je het zo gevonden. Hier ligt het namelijk naast.

Het ontvangst in het Nederlands was erg warm.

Let wel! De receptie is geopend van 9-12 en van 15-18.

Wij hadden een huisje type B, dus degene zonder sauna. (Zie mijn foto's.)

De keuken inventaris was goed, we misten alleen een goed snij mes. Er is geen vriesvak!

Wij vonden de veranda heerlijk. Bij ons huisje was alleen geen zon. Dus ik ging met stoel en boek vaak een paar meter verder zitten. Ook prima hoor. Huisje nummer 22 heeft veel zon!

Het park ligt aan een heel mooi strand. Het water is heerlijk fris en loopt heel langzaam af. Dus goed te doen voor kinderen.

De camping naast het park (ook NL beheerders) organiseert leuke activiteiten.

Er is wifi bij de receptie.

In de buurt kan je goed elanden spotten.

Naast het park loopt een trollen wandelroute. Leuk om te doen op bv. een avond. Bij de receptie kunnen ze je de weg wijzen.

In Ecksharäd kan je bij Värmlands Moosse Park heel veel kennis opdoen over de eland. Écht de moeite waard. De Engelse jongens vertellen met heel veel passie over de koning van het woud; de eland. En... je gaat heel dicht bij ze komen.

Neem wel contant geld mee, want voor pinnen rekenen ze extra.

Een bijzonder leuke trail is de 7km Brattfallet. Best pittig, maar absoluut de moeite waard! Ook leuk voor kinderen. Trek wel je bergschoenen aan!

Mooi huisje, op afstand van receptie en zwembad

p
    31-7-2014

Voor het zwembad moest je langs de skihelling omhoog klimmen. Huisje heel mooi, omgeving ook. Op park is geen supermarkt dus wel ver rijden voor de boodschappen.

Mooie kanotocht over meer. Lekker lunchbuffet en niet duur.

Excursies duur. Zelf een eindje rijden om elanden te zien kan ook!

Superhotel

Dimfie
    11-3-2014

Wat een geweldige gastvrije mensen zijn jullie. Heerlijk hotel, heerlijke bedden en ook heerlijk gegeten.

Värmlands scoort een 8,1 uit 10, op basis van 219 reviews