Sorteren

Reviews over accommodaties in Norrbottens

Geweldige ervaring, voor herhaling vatbaar !!

Alie de Weerd
    1-5-2016

Voor alles werd gezorgd, van warme koubestendige overalls tot warme snowboots en handschoenen en dat mocht ook wel met een temperatuur van -39 graden !

Het ontbijt was zeer goed verzorgd, alleen het avonddiner was eten wat de pot schaft en als je niet van vis houdt, dan is dat iets minder fijn. Gelukkig hebben ze voor mij een gehaktbal gedraaid, maar dat is geen gewoonte.

De ligging van de accommodatie is goed, maar wel erg ver van het vliegveld af, bijna 2 uren rijden.

Prima camping voor 1 of 2 nachten!

A. Drieenhuizen
    16-7-2015

Voor een of twee nachten een prima camping!! Er is in de omgeving niets te doen en er zijn geen winkels in de buurt, alleen een zeer kleine buurtwinkel, erg vriendelijk, maar weinig te koop! De campings beheerders zijn erg vriendelijk en zeer attent! Hutten en huisjes waren prima! Zou er zeker terug komen voor een nachtje!

jammer van het uitzicht ui onze kamer

Corrie Lemmens
    4-12-2014

kolossaal hotel waar je van de voorkant zicht hebt op de mijn en wij hadden de pech om tegen een gebouw aan te kijken terwijl de bedjes ook bijna tegen de muur stonden