Sorteren

Reviews over accommodaties in Norrbottens

Functioneel maar sfeerloos.

Wim Hunneman
    14-9-2018

Na 3 jaar waren we weer terug op Kraja. Nu met de camperbus en dus moesten we een plek zoeken op de camper/caravanvlakte. Niet bijzonder sfeervol en de verharde ondergrond zag er ook niet goed onderhouden uit. Voorzieningen, zoals elektriciteit en sanitair, zijn wel oké. Het tentveldje was nog zoals 3 jaar geleden. Klein en netjes en het sanitairgebouw is vlakbij. Het zwembad op de camping ziet er nog steeds prima uit. De omgeving van Arjeplog is natuurlijk geweldig. Kraja is beslist geen dure camping.

Fantastisch!

Eric
    23-7-2018

Kampeerhut geboekt voor 2 nachten.

We kregen een vriendelijk en welkome ontvangst!

De kampeerhut is uitstekend met alle voorzieningen die je in een vakantiehuisje zou verwachten (magnetron, oven, tv, douche en toilet).

In de directe omgeving weinig te doen, wel voor vissers een prima plek.

Heerlijke camping

marco
    5-6-2018

We kwamen begin mei aan op de camping. Er lag nog volop sneeuw. De nieuwe eigenaren een Nederlands echtpaar had de campingplaatsen goed schoongemaakt. We waren de enige gasten en werden zeer vriendelijk ontvangen. Het sanitair gebouw was iets gedateerd maar super schoon en zeer goed verwarmd. Er warme lekkere warme douches en een goede wasmachine. De eigenaren boden ons aan de was bij hun in huis te drogen. De camping is zeer mooi gelegen met aan de overzijde van de stille weg een gedeelte aan het meer. Duidelijk een ander beleid dan de vorige reactie

Mooi, heel apart

Klaas
    3-9-2017

Ruime camping, tweedelig: een gras deel voor de trekkerstentjes, een "gravel"-deel voor de campers en caravans (steenslag). En daar sta je dan met je vouwwagen met bijzettentje.....

Grasveld was geen optie, gewoon te kleine plekken. Het bijzonder aardige meisje van de receptie dacht echter goed mee en wees ons plaats aan het eind van de caravans -- daarachter ligt nog een klein stukje gras, daar past het tentje wel. Super!!

En het uitzicht.... Nog nooit gezien: twee flats en een afvalberg van de ijzermijnen. Maar de camping is echt TOP. Gratis sauna voor de liefhebbers, hele hele grote keuken. De rendierbiefstuk in het restaurant is voortreffelijk!!

Goede ontvangst, fijne kamer

Thea
    5-9-2016

Vriendelijk personeel, nette kamer.