Sorteren

Reviews over accommodaties in Norrbottens

Geweldige ervaring, voor herhaling vatbaar !!

Alie de Weerd
    1-5-2016

Voor alles werd gezorgd, van warme koubestendige overalls tot warme snowboots en handschoenen en dat mocht ook wel met een temperatuur van -39 graden !

Het ontbijt was zeer goed verzorgd, alleen het avonddiner was eten wat de pot schaft en als je niet van vis houdt, dan is dat iets minder fijn. Gelukkig hebben ze voor mij een gehaktbal gedraaid, maar dat is geen gewoonte.

De ligging van de accommodatie is goed, maar wel erg ver van het vliegveld af, bijna 2 uren rijden.

jammer van het uitzicht ui onze kamer

Corrie Lemmens
    4-12-2014
    kolossaal hotel waar je van de voorkant zicht hebt op de mijn en wij hadden de pech om tegen een gebouw aan te kijken terwijl de bedjes ook bijna tegen de muur stonden

Zeer goed

Cerclezot
    13-1-2014
    Deze jeugdherberg is de ideale plek om te starten met een trektocht door Lapland waar je van de ene hut naar de andere kunt trekken. Gelegen dicht bij het treinstation. In de keuken is genoeg materiaal beschikbaar om te koken.
Norrbottens scoort een 7,7 uit 10, op basis van 29 reviews