• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Jämtlands

Reviews over accommodaties in Jämtlands

Geweldige gastheer en -vrouw. Speciale camping.

Geert
    7-8-2017

Op de kop van een flink meer is deze speciale camping gesitueerd. Speciaal omdat je kunt zien en begrijpen dat de NL-eigenaren niet alles in een keer kunnen oplossen. Een ding is zeker...het sanitairgebouw annex keuken is geweldig !!

Nadat men eerst de oude en vastgeroeste kliek van vaste staanplaatsen heeft weten te verwijderen, is aan de camping zelf op dit moment nog wel het eea te verbeteren.. Vooral de ondergrond moet stevig aanpakt worden (naar mijn idee met een flinke laag gruus , ofwel een mengsel van leem en grind en dan hopelijk gras. Maar als gast voel je aan, dat Mariska en Joergen tijd nodig hebben om deze volgende investering te kunnen doen. Wij gunnen ze in ieder geval de kans om hun droom waar te maken. Hun winkel is verrassend compleet; de koffie is bijzonder goed en men is graag bereid om je tips etc te geven. Wij hadden de pech dat het drie dagen heeft gestormd en geregend, maar deze camping heeft een potentie om in z'n totaliteit een geweldige locatie te zijn, mede zodra de ondergrond is aangepakt. Ondanks het slechte weer denken wij er met plezier aan terug.

geweldige omgeving locatie, zeker aanrader

Annette
    26-7-2017

Dit was op onze rondreis door Zweden en Noorwegen ons 2e huisje (boot Kiel-Oslo, 1: IdreFjall, Idre, 2: deze locatie, 3: Trolltun Gjestegard, Dombas, 4: Veslestolen, Hemsedal). Dit huisje was echt het fijnste, een Zweeds knus huisje, maar wel met goede bedden, wifi, en tv en voldoende ruimte voor ons gezin met 2 kids van 3 en 5. De gastvrouw is erg aardig, ze vroeg ook om een recensie, omdat zo weinig toeristen haar park kunnen vinden. Zonde, want zeker de moeite waard. Het is een klein park, weinig huisjes, ruim opgezet, dus geen last van buren. Kleine speeltuin. Washok was ook fijn.

Tips voor activiteiten in de omgeving: Funasdalen met de gondel omhoog, de krater bij Torbygget, de waterval Anderssjonfallet, het streekmuseum in Funasdalen: Harjedalens Fjallmuseum. Bij het dorpje Ljusnedal een rondje rond de kerk gewandeld.

Kortom, voor ieder die van rust houdt en het echte Zweden wil ervaren, is dit park zeker aan te raden. Oja, wij waren er in augustus, we hadden genoeg zon, maar de warmste temperatuur was 15 graden ('s nachts 3)....

Prima appartement dichtbij skilift

Linda vd Lee
    2-1-2014

We hadden een 6 persoons-appartement. Alles zag er verzorgd uit. Kleine opslag buiten voor de ski's, handig. Mooie keuken, met oven, magnetron en vaatwasser. Kleine badkamer, maar netjes. Dichtbij de lift VM 8, de lift die ook 's avonds open is. Vriendelijke dames bij de receptie. Kortom een aanrader. Wij hadden appartement nr. 310, met een prachtig uitzicht over het meer.