Sorteren

vakanties Jämtlands

Reviews over accommodaties in Jämtlands

Echt mooi en veel muggen.

Wim Hunneman
    16-9-2018

Even een zijweg nemen vanaf de hoofdroute en je komt terecht in een oase van rust. Een prettige ontvangst met duidelijke info in het Engels. En toen wij er waren, was er plaats genoeg. De camping is echt verrassend mooi. Aan de rivier heb je prachtige plaatsen. Het sanitair is functioneel en netjes. We voelden ons meteen thuis, totdat we 's avonds overvallen werden door de muggen. Met wat pijn in het hart zijn we de volgende ochtend vertrokken. Maar toch........ geweldige camping!

Bep
    22-8-2018

Prachtige rustige camping, super mooi en schoon sanitair, smorgens warme broodjes deze worden bij de camper bezorgd. Er veel te doen en te zien heerlijk wandelen. Winkels dichtbij. Ook in de avond een heerlijke warme maaltijd met een echt zweeds ijsje na. En snachts zo stil en rustig. We komen zeker terug

Mooie camping, een echte aanrader!

Theedoos
    12-7-2018

Zeer ruime plaatsen. Keurig toiletgebouw. Mooi groot zwembad, met grote glijbaan. Nieuwe, supervriendelijke beheerders. In de omgeving niet veel te doen, maar om tot rust te komen... Geweldig!

geweldig!

Ineke
    11-7-2018

Een super mooie camping! Prachtige ruime plaatsen met de mogelijkheid om aan de rivier te staan. Vanaf de camping zie en hoor je de waterval! Een mooie bijkomstigheid op deze camping!

Bijzonder vriendelijke eigenaars die je altijd willen helpen en goede tips hebben voor uitstapjes. . Goed sanitair, ruime en warme douches en de mogelijkheid om te wassen en te drogen. Keuken goed ingericht en schoon!

In het restaurant worden heerlijke wafels geserveerd maar kun je ook heerlijk (betaalbaar) eten! Ook in de winter is de camping open en is de waterval bevroren. We hebben dit niet zelf meegemaakt maar de enthousiaste verhalen van het personeel zeggen genoeg! Het pelgrimspad van ST.Olaf loopt langs de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Zeker weer

Alfred Plantinga
    17-4-2018

Heerlijk twee weken van de omgeving genoten. De eigenaren weten wat goed gastheerschap is, mooie ruime kamers, schoon en een prachtige omgeving. Wij komen zeker terug. (En een heel beetje Nederlands, veel kwaliteit voor weinig geld)