Sorteren

vakanties Jämtlands

Reviews over accommodaties in Jämtlands

geweldige omgeving locatie, zeker aanrader

Annette
    26-7-2017

Dit was op onze rondreis door Zweden en Noorwegen ons 2e huisje (boot Kiel-Oslo, 1: IdreFjall, Idre, 2: deze locatie, 3: Trolltun Gjestegard, Dombas, 4: Veslestolen, Hemsedal). Dit huisje was echt het fijnste, een Zweeds knus huisje, maar wel met goede bedden, wifi, en tv en voldoende ruimte voor ons gezin met 2 kids van 3 en 5. De gastvrouw is erg aardig, ze vroeg ook om een recensie, omdat zo weinig toeristen haar park kunnen vinden. Zonde, want zeker de moeite waard. Het is een klein park, weinig huisjes, ruim opgezet, dus geen last van buren. Kleine speeltuin. Washok was ook fijn.

Tips voor activiteiten in de omgeving: Funasdalen met de gondel omhoog, de krater bij Torbygget, de waterval Anderssjonfallet, het streekmuseum in Funasdalen: Harjedalens Fjallmuseum. Bij het dorpje Ljusnedal een rondje rond de kerk gewandeld.

Kortom, voor ieder die van rust houdt en het echte Zweden wil ervaren, is dit park zeker aan te raden. Oja, wij waren er in augustus, we hadden genoeg zon, maar de warmste temperatuur was 15 graden ('s nachts 3)....

Simpel maar oké voor een nachtje.

Miranda Schouten
    20-8-2016

Ok, om 1 nachtje te logeren. Qua ruimte een prima hut. Wel aan onderhoud toe. Zowel binnen als buiten. Nieuwe matrassen ook geen overbodige luxe.

Jammer dat er maar 1 picknicktafel buiten beschikbaar was voor de 5 hutjes die daar omheen gebouwd stonden.

Sanitair was netjes.

Er waren veel werklui die in ook in deze hutjes logeerden. Prima, maar zet deze mensen dan niet tussen de gezinnen/mensen die van hun vakantie genieten. Er stonden meer dan genoeg huisjes leeg.

Prima appartement dichtbij skilift

Linda vd Lee
    2-1-2014

We hadden een 6 persoons-appartement. Alles zag er verzorgd uit. Kleine opslag buiten voor de ski's, handig. Mooie keuken, met oven, magnetron en vaatwasser. Kleine badkamer, maar netjes. Dichtbij de lift VM 8, de lift die ook 's avonds open is. Vriendelijke dames bij de receptie. Kortom een aanrader. Wij hadden appartement nr. 310, met een prachtig uitzicht over het meer.

Jämtlands scoort een 8 uit 10, op basis van 72 reviews