• Type accommodatie

• Waardering

108 accommodaties in

Jämtlands

Reviews over accommodaties in Jämtlands

geweldige omgeving locatie, zeker aanrader

Annette, 26-7-2017

Dit was op onze rondreis door Zweden en Noorwegen ons 2e huisje (boot Kiel-Oslo, 1: IdreFjall, Idre, 2: deze locatie, 3: Trolltun Gjestegard, Dombas, 4: Veslestolen, Hemsedal). Dit huisje was echt het fijnste, een Zweeds knus huisje, maar wel met goede bedden, wifi, en tv en voldoende ruimte voor ons gezin met 2 kids van 3 en 5. De gastvrouw is erg aardig, ze vroeg ook om een recensie, omdat zo weinig toeristen haar park kunnen vinden. Zonde, want zeker de moeite waard. Het is een klein park, weinig huisjes, ruim opgezet, dus geen last van buren. Kleine speeltuin. Washok was ook fijn.

Tips voor activiteiten in de omgeving: Funasdalen met de gondel omhoog, de krater bij Torbygget, de waterval Anderssjonfallet, het streekmuseum in Funasdalen: Harjedalens Fjallmuseum. Bij het dorpje Ljusnedal een rondje rond de kerk gewandeld.

Kortom, voor ieder die van rust houdt en het echte Zweden wil ervaren, is dit park zeker aan te raden. Oja, wij waren er in augustus, we hadden genoeg zon, maar de warmste temperatuur was 15 graden ('s nachts 3)....

Geweldig

Sicco, 20-8-2015

Bijzonder gastvrije camping. Vriendelijke ontvangst, ongelooflijk mooie locatie, uitstekend sanitair. Men was zeer behulpzaam met het uitzoeken van uitstapjes in de omgeving. Goede service in restaurant.

Enige "minpuntje": de wifi werkt alleen in en rond het restaurant/de receptie

Prima appartement dichtbij skilift

Linda vd Lee, 2-1-2014
    We hadden een 6 persoons-appartement. Alles zag er verzorgd uit. Kleine opslag buiten voor de ski's, handig. Mooie keuken, met oven, magnetron en vaatwasser. Kleine badkamer, maar netjes. Dichtbij de lift VM 8, de lift die ook 's avonds open is. Vriendelijke dames bij de receptie. Kortom een aanrader. Wij hadden appartement nr. 310, met een prachtig uitzicht over het meer.
Jämtlands scoort een 8 uit 10, op basis van 72 reviews