Gotlands

Reviews over accommodaties in Gotlands

Rustige camping zeer geschikt voor fietskampeerder

Ben,
    16-9-2016

Receptie open van 9 tot 11.30 uur en 17.30 tot 20 uur.

Slechts 30 plaatsen waarvan 16 met elektriciteit.

Sanitair 2x 2 toiletten en douches. Er is een chemisch toilet.

Prijs zeer laag, rond 10 euro afhankelijk van kampeermiddel.

Prijs incl. douchen en gebruik keuken apparatuur/bestek enz.

De camping wordt gerund door de plaatselijke voetbal vereniging die ook eigenaar is.

De camping ligt in Snackersvallen een buurtschap vlak bij Kapelshamn aan een baai.

Aan overzijde ligt een kalkzandsteen fabriek die niet hinderlijk is maar wel het uitzicht verpest, behalve 's avonds wanneer er een boot ligt met verlichting.

Het is een fietsgebied bij uitstek.

De supermarkt ligt 7 km in Larbro waar je ook geld kunt pinnen en kunt tanken.

Tip: ga ook een dag naar Faro, het schapeneiland met bijzondere rotsformaties, gratis ferry.

Ga in ieder geval naar Visby de hoofdstad vanwege het toeristische karakter, terrasjes enz.

Maak ook een toch naar Hoburgen 170 km vanaf de camping helemaal op het zuidelijkste puntje.

Bezoek ook de diverse oude vissersdorpjes.

In Kappelshamn is een restaurant dat hoofdzakelijk hamburgers serveert in een zogenaamde Amerikaanse Diner.

In Larbro is een groter restaurant met Pizza's, friet en onder anderen Kebab.

Leuke camping aan het strand

Marlies,
    5-8-2016

Als je de weg oversteekt sta je aan het strand, heerlijk. Met 20 minuten lopen ben je in Visby. Faciliteiten waren uitstekend, met name de keuken. Onze plek met kleine tent was een beetje klein (tussen caravanplek en de weg).

Genoten

Machteld,
    18-1-2016

Fijne camping, direct aan zee. Mooi sanitair, ruime plekken. Wij kampeerden met een tent.

Aardig appartementje

rtvd,
    4-8-2012

Volontärgatans Lägenhetshotell is een appartementen complex (ongeveer 125 appartementen) op ongeveer 10 minuten lopen van het oude centrum van Visby. Het bestaat uit éénkamer appartementen, met open keukentje, en een badkamer. Je zit of op de begane grond of op de eerste verdieping. Je moet wel zelf je bedden nog opmaken bij aankomst. Er is geen receptie; in- en uitchecken in het Hamn hotel bij de haven. Geen vitrage voor de ramen, zodat je op de begane grond de gordijnen vaak dicht moet houden. Geen wifi. Geen airco. Het is netjes ingericht en schoon. En nog enigszins betaalbaar in het zeer dure Visby gedurende de zomermaanden (nog €110 per nacht). Er zijn voldoende en gratis parkeerplaatsen. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Het complex bevat ook permanente bewoners.

Enorm genoten

Nicole,
    28-8-2011

Wij hebben gekampeerd op de camping/bungalowpark. De campingplaatsen zijn gewoon tussen de huisjes. Wij hebben hier heel erg genoten. Het sanitair is geweldig, het eten prima en de ligging perfect. Je staat meteen op het strand en vanuit het restaurant heb je een prachtig uitzicht op zee. Wij vinden dit echt een aanrader!